معامله لپ تاپ جمعه سیاه: 250 دلار در این لپ تاپ 16 اینچی Dell Inspiron 2 در 1 صرفه جویی کنید


لپ تاپ dell-inspiron-16-2-in-1

تصویر: Dell

گاهی اوقات، بزرگ‌تر بهتر است، چه برای کار و بهره‌وری باشد، چه با نشستن و تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان، صفحه لپ‌تاپ بزرگ‌تری می‌خواهید – و این همان چیزی است که با لپ‌تاپ Dell Inspiron 16 اینچی 2 در 1 که مجهز به سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 11 و صفحه نمایش OLED 4K UHD+ با وضوح 3840 در 2400 و نسبت تصویر 16:10 را ارائه می دهد.

و این جمعه سیاه، شما می توانید آن را سفارش دهید مستقیماً از دل تنها با 1299.99 دلار – تخفیف 250 دلاری همراه با ارسال رایگان.

لپ‌تاپ 2 در 1 دل دارای یک لولای 360 است که به شما امکان می‌دهد از Inspiron به عنوان یک لپ‌تاپ استاندارد، یک تبلت دستی و هر جایی در این بین استفاده کنید.

و مهم نیست که چگونه از آن استفاده می کنید، با یک حسگر درب باز که لپ تاپ را به سادگی با باز کردن آن راه اندازی می کند، حتی اگر کاملاً خاموش یا در حالت خواب زمستانی باشد، سریع حرکت کنید – با یک خواننده اثر انگشت که می تواند به سرعت هویت را با استفاده از Windows Hello تأیید کند.

همچنین: 35+ معاملات لپ تاپ جمعه سیاه: XPS 15 خیره کننده Dell 700 دلار تخفیف دارد

یک هارد دیسک 512 گیگابایتی فضای ذخیره سازی زیادی را در یک دستگاه قابل حمل برای شما فراهم می کند، در حالی که کارت بی سیم Intel Wi-Fi 6E (6GHz) AX211 2×2 Bluetooth 5.2 Wireless سرعت اینترنت سریع را تضمین می کند.

این دستگاه دارای پردازنده نسل دوازدهم Intel Core™ i7-1260P و حافظه 16 گیگابایتی به همراه وب‌کم FHD، با نرم‌افزاری برای بهبود نور پس‌زمینه و جلوگیری از پیکسل‌شدن است. همچنین مجهز به میکروفون دوگانه، هوش مصنوعی است که نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد.

به علاوه، برای افرادی که از حفظ حریم خصوصی آگاه هستند، این لپ تاپ از قبل دارای یک شاتر مکانیکی برای حفظ حریم خصوصی دوربین است که به شما امکان می دهد حتی اگر دوربین روشن است، دیده نشوید.

مجموعه ای از پورت های USB همچنین به این معنی است که می توانید انواع لوازم جانبی را به Dell Inspiron متصل کنید و به شما امکان می دهد از آن برای طیف وسیعی از کارها استفاده کنید.

این تنها یکی از بسیاری از معاملات بلک فرایدی است – و شما می‌توانید با مجموعه بلک فرایدی و وبلاگ زنده جمعه سیاه ما، با جزئیات تخفیف‌های تخفیف‌های تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن، از بهترین‌هایی که جمعه سیاه ارائه می‌کند به‌روز باشید. و بیشتر – حتی محصولات اپل مانند AirPods و iPad.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-laptop-deal-save-250-on-this-dell-inspiron-16-inch-2-in-1-laptop/#ftag=RSSbaffb68