معامله لپ تاپ جمعه سیاه 2022: 700 دلار در لپ تاپ Dell XPS 15 صرفه جویی کنید

زمانی که ZDNET XPS 15 دل را در سال 2020 بررسی کرد، آن را به‌عنوان «نوار بالایی جدید» برای لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی تعیین کرد، در حالی که مدل 2021 «استانداردی که سایر لپ‌تاپ‌ها با آن اندازه‌گیری می‌شوند» نامیده شد. واضح است، حتی با کاهش ۷۰۰ دلاری از قیمت فهرست، همچنان دارای یک برچسب قیمت عالی است، اما شما یک پیکربندی درجه یک را دریافت می‌کنید که برای طیف وسیعی از حرفه‌ای‌های خواستار مناسب است.

شما می توانید از منابع مالی برای پرداخت آن در یک دوره زمانی استفاده کنید – بدون نیاز به پرداخت کل قیمت از قبل. ما نمی دانیم این فروش قبل از جمعه سیاه چقدر طول خواهد کشید. اگر این معامله ای است که به نظر می رسد شایسته تنظیم دفتر خانه یا بازی شما باشد، حتماً آن را امروز به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین، حتماً گزینه‌های ما را برای بهترین معاملات لپ‌تاپ که در حال حاضر در دسترس هستند، بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-laptop-deal-dell-xps-15-laptop-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68بررسی را بخوانید: Dell XPS 15 9510: پادشاه بودن خوب است

Dell XPS 15

خرید یک لپ‌تاپ پریمیوم معمولاً با برچسب قیمتی به همان اندازه ارائه می‌شود. با این حال، اگر در بازار لپ‌تاپ جدید هستید، در حال حاضر یک معامله واقعا خوب در دل وجود دارد: لپ تاپ Dell XPS 15. در حال حاضر می‌توانید ۸۰۰ دلار در لپ‌تاپ صرفه‌جویی کنید و قیمت آن را از ۲۸۹۹ دلار به ۲۱۹۹ دلار افزایش دهید.

مشخصات کلیدی شامل پردازنده Intel Core i9-12900HK، صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی 3.5K OLED، 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050Ti (4 گیگابایت) است.