معامله زودهنگام Cyber ​​Monday: 35٪ صرفه جویی در سیستم Wi-Fi مش Eero 6+ آمازون (3 بسته)

Eero 6+ دارای بسیاری از ویژگی های مشابه Eero Pro 6E است (که در فروش نیز هست)، اما مقرون به صرفه تر است.

از اتصال ضعیف Wi-Fi در خانه خود خسته شده اید؟ سپس در نظر بگیرید سیستم وای فای مش Eero 6+، که با قیمت 194 دلار به فروش می رسد — یا 35 درصد تخفیف از قیمت معمولی 299 دلار — برای یک بسته سه اکسس پوینت. این برای پوشش ۴۵۰۰ فوت مربع در وای فای ۶ خوشمزه کافی است.

من شخصاً تمام سیستم‌های Eero را در خط تولید شرکت آزمایش کرده‌ام، و در حالی که Eero Pro 6E انتخاب شخصی من است زیرا می‌توانم از سرعت کامل شبکه خود استفاده کنم، Eero 6+ را بهترین سیستم Wi-Fi مش برای اکثر. اتصال گیگابیتی، راه اندازی و نگهداری آسان را ارائه می دهد و بسیار مقرون به صرفه است. بیانیه ای که به لطف این قرارداد Cyber ​​Monday، حتی دقیق تر است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/early-cyber-monday-deal-amazon-eero-6-plus-mesh-wi-fi-system-black-friday-2022/#ftag=RSSbaffb68

اگر آشنایی ندارید، یک سیستم Wi-Fi مش از چندین نقطه دسترسی برای پوشش دادن خانه شما با اینترنت بی سیم استفاده می کند. برخلاف توسعه‌دهنده‌های شبکه، که می‌توانند سرعت شما را به نصف کاهش دهند، یک سیستم مش پهنای باند کامل اتصال شما را حفظ می‌کند و همه مناطق مرده وای‌فای را حذف می‌کند.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

جیسون سیپریانی/ZDNET

همچنین: 5 بهترین سیستم وای فای مش در سال 2022

بررسی را بخوانید: بررسی Netgear Orbi 5G

هر گره Eero 6+ 1500 فوت مربع را پوشش می دهد، دارای دو پورت گیگابیت است و سرعتی تا 1 گیگابیت در ثانیه ارائه می دهد. علاوه بر بهبود سرعت و اتصال Wi-Fi، اشتراک سالانه اختیاری Eero Plus برخی از ویژگی های مفید را ارائه می دهد. کنترل‌های والدین، مسدود کردن تبلیغات را به دست خواهید آورد و Eero را به یک فایروال مینیاتوری تبدیل می‌کنید که بدافزارها و سایر تهدیدها را مسدود می‌کند. Eero Plus 100 دلار در سال است، اما باز هم، لازم نیست برای آن ثبت نام کنید.

همچنین: وبلاگ زنده: بهترین معاملات دوشنبه سایبری 2022