معامله جمعه سیاه 2022: مدیر رمز عبور NordPass Premium 50٪ تخفیف دارد

زیبایی NordPass در این است که واقعاً به شما امکان می دهد تمام داده های خود را ایمن تر نگه دارید. اگر متوجه می‌شوید که یک رمز عبور را بارها و بارها پیش‌فرض می‌دهید، زیرا تنها رمز عبوری است که می‌توانید به خاطر بسپارید، تمام اطلاعات شما در خطر است – اگر شخصی یکی از رمزهای عبور شما را کشف کند، همه آنها را کشف کرده است. با این حال، با NordPass، می توانید برای همه چیز از یک رمز عبور متفاوت استفاده کنید و همه آنها را در اینجا ذخیره کنید. NordPass Premium فضای زیادی برای ذخیره رمزهای عبور شما دارد تا بتوانید آن را در تمام حساب های خود تغییر دهید.

NordPass یکی از بهترین مدیریت های رمز عبور در بازار است که توانایی بررسی داده های لو رفته را دارد و در صورت ضعیف بودن رمز عبور به شما کمک می کند. با استفاده از این برنامه، می توانید با خیال راحت تک تک رمزهای عبور خود را پیگیری کنید، که اگر فردی هستید که اغلب آنها را فراموش می کنید، می تواند مفید باشد.

برای مدت محدود، NordPass Premium فقط 1.49 دلار در ماه است اگر یک برنامه دو ساله دریافت کنید – پس انداز 50٪.

NordPass چیست؟

فروش سایبری پریمیوم NordPass

(تصویر: NordPass)

یکی از بهترین چیزها در مورد فصل تعطیلات همه فروش است. وقتی خمیر را روی هدایای تعطیلات برای دوستان و خانواده می‌ریزید، به کار می‌آیند. با این حال، این معامله در NordPass هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

برنامه دو ساله خود را دریافت کنید NordPass Premium و شروع به محافظت از رمزهای عبور خود کنید. در حالی که NordPass Premium در حال حاضر کاملاً یک سرقت است، با این معامله سایبری، حتی بهتر است. با این طرح فقط 1.49 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت، که فقط یک پنی در روز است — همه برای حفظ امنیت شما.


منبع: https://www.zdnet.com/article/nordpass-premium-password-manager-cyber-sale-black-friday-2022-deal/#ftag=RSSbaffb68

با NordPass، می توانید از الگوریتم رمزگذاری درجه نظامی برنامه XChaCha20 استفاده کنید، که اساساً به این معنی است که تمام اطلاعات شما رمزگذاری شده و کاملاً خصوصی است، به علاوه، هیچ کس دیگری به آن دسترسی ندارد مگر اینکه به آنها اجازه دسترسی به صندوق شما داده شود. یا در مواقع اضطراری، که می توانید تنظیم کنید). این برنامه حتی در صورت تشخیص نقض داده ها یا به خطر افتادن اطلاعات شما به شما هشدار می دهد، که می تواند به شما آرامش خاطر را در زمانی که در طول تعطیلات نگران چیزهای دیگری هستید، می دهد.

NordPass Premium شامل چه مواردی است؟

اشتراک دو ساله NordPass Premium – که دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه است – به شما این امکان را می دهد که به راحتی رمزهای عبور خود را از مرورگر یا CSV خود وارد کنید، رمزهای عبور خود را در همه دستگاه های خود همگام سازی کنید و رمزهای عبور جدید را ذخیره کنید. فقط با یک کلیک علاوه بر این، NordPass Premium اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره می‌کند تا بتوانید هنگام خرید آنلاین تعطیلات خود، مطمئن باشید که این کارت امن و مطمئن است. می‌توانید افزونه مرورگر را روی دسکتاپ خود نصب کنید تا استفاده از آن آسان‌تر شود.