معامله جمعه سیاه: قیمت جاروبرقی ربات Anker eufy به تنها 99 دلار در والمارت کاهش می یابد

اگر به دنبال جاروبرقی جایگزین ربات هستید، راهنمای ما را در مورد بهترین معاملات جاروبرقی ربات در اطراف بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/anker-eufy-robot-vacuum-drops-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68در ادامه بخوانید: تمیز کردن هندزفری: ربات مورد علاقه ما جاروبرقی می کند

همچنین: بهترین ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی ربات

مطمئناً، این جاروبرقی ربات برخی از ویژگی‌های مدل‌های پیشرفته‌تر موجود در بازار را ندارد – مانند سیستم‌های خود خالی‌شونده یا ماپ – اما با قیمت 99 دلار، واقعاً نمی‌توانید بحث کنید.

اگر در بلک فرایدی به دنبال یک جاروبرقی ارزان قیمت ربات هستید، والمارت یک معامله برای مدل Anker فقط در طول رویداد خرید دارد.

با قیمت مقرون به صرفه 99 دلار، 150 دلار از قیمت خرده فروشی معمولی 249 دلار صرفه جویی می کنید. جاروبرقی ربات Anker eufy 25C دستگاهی مقرون به صرفه و سطح پایه برای شروع کار در فضای ربات خانه هوشمند وکیوم است.

Anker eufy یک جاروبرقی متصل به Wi-Fi است که با دستگاه های تلفن همراه، Google Home و دستیار صوتی Amazon Alexa سازگار است. این محصول 1500Pa قدرت مکش برای برداشتن کثیفی، گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی را در کنار سه برس، یک موتور بی صدا و ظرفیت سطل زباله 0.6 لیتری ارائه می دهد.

جاروبرقی ربات متصل به وای فای eufy 25C لنگر

والمارت

معمولاً نمی بینید که یک ربات جاروبرقی با قیمت کمتر از 100 دلار ارائه می شود. بلک فرایدی فرصتی عالی برای دریافت تخفیف های سنگین در فناوری و لوازم مدرن است و با توجه به قیمت، جاروبرقی ربات Anker eufy 25C باید در رادار شما باشد

این معامله در جمعه سیاه راه اندازی شده است، یک فروش سالانه شامل صدها هزار معامله در زمینه فناوری، لوازم خانگی، لوازم خانگی و موارد دیگر.