معامله جمعه سیاه: این مانیتور گیمینگ منحنی بزرگ گیگابایت به 369 دلار کاهش یافت

مانیتور گیمینگ گیگابایت از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند و زمان پاسخگویی آن 1 میلی ثانیه است. گیگابایت مانیتور را به ویژگی اکولایزر مشکی برای بهینه سازی تاریکی بدون نوردهی بیش از حد سطح روشنایی مجهز کرده است. به علاوه، دو بلندگو، DisplayPort، کانکتور HDMI و یک جک هدفون گنجانده شده است.

گیگابایت 34" مانیتور بازی خمیده 144 هرتز،

نیوگ

این مانیتور گیمینگ منحنی 34 اینچی با فرکانس 144 هرتز همراه با مشخصات چشمگیر مدل گیگابایت دارای صفحه نمایش 34 اینچی UWQHD (3440 x 1440) با نسبت تصویر فوق عریض (21:9) است. کاربران می توانند انتظار نرخ به روز رسانی تا 144 هرتز را داشته باشند که یک جنبه مهم برای گیمرهایی است که انتظار انتقال آرام بین صحنه ها را دارند. علاوه بر این، نمایشگر منحنی، تجربه ای فراگیرتر از آنچه از یک صفحه نمایش تخت سنتی انتظار دارید، به کاربران ارائه می دهد.

مانیتورهای بازی، با وضوح و نرخ به روز رسانی به طور کلی خود، همیشه یک هدیه ارزشمند در طول فصل تعطیلات ارائه می دهند. اگر در جستجوی یک مانیتور چشمگیر برای بازی های خود یا به عنوان هدیه هستید، ما چیزهای زیادی در این زمینه پیدا کرده ایم. مانیتور گیمینگ منحنی 34 اینچی با فرکانس 144 هرتز در نیوگ در حالی که به طور معمول با قیمت حدود 450 دلار خرده فروشی می شود، نیوگ 80 دلار تخفیف (17 درصد) را به عنوان معامله قبل از جمعه سیاه ارائه می دهد.

همچنین: این مانیتورهای 4K راهی آسان برای ارتقای تنظیمات رایانه شخصی یا مک شما هستند

همچنین: بهترین مانیتورها: با یک صفحه نمایش زیبا از خودتان پذیرایی کنید

اگر این مانیتور کاملاً آن چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید، ZDNET در آستانه جمعه سیاه نیز مراقب سایر معاملات مانیتورهای کار و بازی در بازار است. راهنمای معاملات بهترین مانیتور جمعه سیاه ما را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/gigabyte-curved-gaming-monitor-just-dropped-price-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68