معامله تلفن جمعه سیاه: 429 دلار در Samsung Galaxy Z Fold 4 قبل از Cyber ​​Monday 2022 صرفه جویی کنید

را گلکسی زد فولد 4 جدیدترین داغ در سری Z سامسونگ است. با داشتن یک صفحه نمایش پوششی 6.2 اینچی و یک صفحه نمایش اصلی تاشو 7.6 اینچی، تمام املاکی را که در طول روز به آن نیاز دارید در اختیار خواهید داشت. جیسون سیپریانی خود ما سه ویژگی را در این گوشی پیدا کرده است که دوست دارد، از جمله نوار وظیفه اندروید 12 که در صفحه نمایش پایین قرار دارد، صفحه کلید نرمی که اکنون برای نمایشگر تاشو بهینه شده است، و سه دوربین، از جمله یکی از هیولاهای 50 مگاپیکسلی.

معاملات بازی جمعه سیاه 2022

154 بهترین معاملات بازی جمعه سیاه در کنسول ها، لپ تاپ ها و بازی ها

  • توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

    تصویر: سامسونگ
    جمعه سیاه و دوشنبه سایبری
  • وبلاگ زنده: 100+ از بهترین معاملات جمعه سیاه هنوز موجود است

  • مدلی که ما در اینجا به آن اشاره می کنیم 429 دلار در آمازون تخفیف دارد. این قفل آنلاک شده توسط کارخانه است و دارای 512 گیگابایت است. اگرچه این تلفن تاشو نوآورانه، S Pen آماده است خود قلم خرید جداگانه است این دستگاه از شارژ سریع مبتنی بر USB C یا شارژ بی سیم پشتیبانی می کند که به هم ریختگی کابل روی میز شما را از بین می برد.

    این گوشی دارای پنج دوربین است. پنج! سه دوربین در پشت دستگاه وجود دارد که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 3 برابر است. زوم اپتیکال گزینه بسیار بهتری نسبت به زوم دیجیتال است زیرا لنزهای زوم اپتیکال در واقع اجسام دور را بهتر می بینند، در حالی که زوم دیجیتال به سادگی پیکسل ها را افزایش می دهد.

    بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

    30 بهترین معامله تبلت جمعه سیاه در iPad، Fire HD، Kindle و موارد دیگر

  • بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

    30 بهترین معامله تبلت جمعه سیاه در iPad، Fire HD، Kindle و موارد دیگر


  • منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-phone-deal-samsung-galaxy-z-fold-4-cyber-monday-2022-sale/#ftag=RSSbaffb68 بهترین معاملات تلویزیون جمعه سیاه

    74 بهترین پیشنهادهای تلویزیون جمعه سیاه در مدل های سامسونگ، سونی و ال جی

  • معاملات لپ تاپ جمعه سیاه 2022

    42 بهترین پیشنهاد لپ تاپ جمعه سیاه در Dell، Lenovo، Mac و 2-in-1s

  • همچنین: سه چیز در مورد گلکسی زد فولد 4 سامسونگ دوست دارم (و دو چیز که ای کاش بهتر بود)

    بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه

    24 بهترین پیشنهادات تلفن جمعه سیاه در گوشی های آیفون و اندروید

  • اما ما تمام نشده ایم. دو دوربین دیگر نیز وجود دارد، با یک دوربین سلفی چهار مگاپیکسلی که زیر نمایشگر قرار دارد و یک دوربین 10 مگاپیکسلی دیگر که روی صفحه نمایشگر قرار دارد. بدون شک، The سامسونگ گلکسی زد فولد 4 یک تن وزن فناوری را در 9.3 اونس کوچک خود ارائه می دهد.