معامله تبلت جمعه سیاه 2022: 300 دلار در Microsoft Surface Pro X صرفه جویی کنید

وزن آن تنها 1.7 پوند است و برای حمل در اطراف و سراسر محوطه دانشگاه بسیار سبک وزن است. اگر نیاز به یادداشت برداری از دوستان دارید، می توانید از دوربین 10 مگاپیکسلی در پشت یا حتی دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده کنید.

فروش بلک فرایدی در موارد ضروری مانند لپ‌تاپ و تبلت در حال افزایش است. اگر تصمیم دارید که تبلت بهترین گزینه برای نیازهای شماست و یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار را می خواهید، تبلت Microsoft Surface Pro X 13 اینچی در حال حاضر 300 دلار کاهش یافته است، بنابراین فقط 599 دلار است.

تبلت 13 اینچی Microsoft Surface Pro X 2

مایکروسافت

با استفاده از حداکثر 15 ساعت کارکرد تبلت با یک بار شارژ، می توانید صبح زود به کلاس بروید و تمام روز خود را کار کنید. اگر از آن برای پردازش متن استفاده می‌کنید، باید روی صفحه‌کلید سرفیس مایکروسافت سرمایه‌گذاری کنید، اما اگر هنگام نوشتن مقاله نیاز به طراحی داشته باشید، این یک گزینه عالی است.

با 300 دلار تخفیف، این یک معامله بزرگ در یکی از تبلت های امضای مایکروسافت است. توصیه می کنیم زودتر آن را بردارید. در حالی که این معامله روزانه بهترین خرید نیست، نمی دانیم چه مدت ادامه خواهد داشت اقامت 599 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-tablet-deal-microsoft-surface-pro-x-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

Surface Pro X دارای یک صفحه نمایش لمسی تخصصی PixelSense در تبلت 13 اینچی با وضوح 2880×1920 است تا بتوانید کتاب‌های درسی را بخوانید، پروژه‌های هنری بسازید، و موارد دیگر را با تصویری واضح. همچنین دارای یک اتصال 4K است تا بتوانید آن را به مانیتور موجود در کتابخانه متصل کنید یا برنامه های مورد علاقه خود را پخش کنید. همچنین 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای دانلود نمایش‌های خود و ذخیره تکالیف مدرسه در آن دریافت خواهید کرد.