معاملات عالی شارژرهای Ugreen GaN در فروش جمعه سیاه 2022

صرفه جویی بزرگ در شارژرهای Ugreen GaN

سبز

یکی از بهترین تولیدکنندگان شارژر، Ugreen، فروش گسترده ای در جمعه سیاه در طیف شارژرهای Nexode GaN خود دارد، از شارژر کوچک و در عین حال قدرتمند دوگانه USB-C تا یک شارژر رومیزی عظیم 200 واتی.

همچنین: 15 بهترین معاملات ذخیره سازی جمعه سیاه در SSD، درایوهای فلش و موارد دیگر

من همه این شارژرهای Ugreen Nexode را آزمایش کرده‌ام (و همچنان به استفاده از آن ادامه می‌دهم)، و همه آنها شارژرهای GaN فوق‌العاده و قابل اعتمادی هستند که نیروی مورد نیاز برای شارژ نگه داشتن همه چیز را ارائه می‌کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/ugreen-gan-chargers-black-friday-deal-2022/#ftag=RSSbaffb68

و شارژر Nexode 200W برای کسانی که دستگاه های زیادی روی میز دارند که همه به طور همزمان نیاز به شارژ دارند عالی است. این می تواند به طور قابل توجهی از شلوغی دسکتاپ با جایگزینی دوجین شارژر دیگر بکاهد.

این یک وضعیت برد-برد-برد-برد است.

کوچک شارژر Nexode 45W برای کسانی که می‌خواهند یک شارژر جایگزین دو شارژر شوند که در حال حاضر روی پاتختی خود برای شارژ تلفن هوشمند و ساعت هوشمند استفاده می‌کنند، یا برای کسانی که می‌خواهند یک شارژر کوچک و سبک برای سفر داشته باشند، عالی است.

برای لپ تاپ ها، Nexode 100W یا Nexode 140W شارژرها بهترین انتخاب هستند (شارژر 140 واتی جایگزین مناسبی برای شارژر 140 واتی است که اپل با مک بوک های جدیدتر عرضه می کند).

GaN های جدیدتر (نیترید گالیوم) بسیار بهتر از شارژرهای قدیمی تر هستند که با استفاده از فناوری سیلیکون ساخته می شوند. آنها کارآمدتر هستند، خنک‌تر کار می‌کنند، کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و می‌توانند قدرت بیشتری ارائه دهند.