معاملات رقیب Prime Day 2022: فروش برتر در آمازون نیست

در حالی که تاریخ رسمی روز پرایم 12 و 13 جولای است، سایر مشاغل نیز فروش رقابتی را اعلام کرده اند.

بسیاری از خرده فروشان از رویداد Prime Day به عنوان فرصتی برای برگزاری رویدادهای فروش خود استفاده کرده اند.

53
هدف

  • قیمت فعلی: 2798 دلار
  • قیمت اصلی: 3999 دلار

در این روز پرایم، می‌توانید جاروبرقی ربات ساکت و باریک، Anker eufy 25C را برای تخفیف انتخاب کنید. این ربات جاروبرقی متصل به Wi-Fi را می توان از طریق تلفن هوشمند یا صدای شما کنترل کرد و مدت زمان باتری آن 100 دقیقه است.

6
نیوگ

  • قیمت فعلی: 189.99 دلار
  • قیمت اصلی: 417.95 دلار
اگر قصد دارید تنظیمات بازی خود را ارتقا دهید، می توانید بیش از 250 دلار در کارت گرافیک PNY Nvidia GeForce RTX 3060 صرفه جویی کنید. این معامله حتی بهتر از چیزی است که در فروش اخیر روز یادبود دیدیم. این کارت گرافیک دارای 12 گیگابایت حافظه داخلی GDDR6، 3586 هسته پردازشی CUDA و کلاک هسته 1320 مگاهرتز با سرعت کلاک بوست 1777 مگاهرتز است.

یک دزدی مطلق در Best Buy، Lenovo Chromebook 3 با تنها 79 دلار است. این کروم بوک که بر روی ChromeOS کار می کند، مجهز به صفحه نمایش 11.6 اینچی HD، پردازنده Celeron N4020، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC است.

با برداشتن تلویزیون OLED هوشمند LG 4K در Newegg، می توانید بیش از 500 دلار پس انداز کنید. چیزی که این تلویزیون را متمایز می کند صفحه نمایش 65 اینچی، صدای Dolby Atmos و فناوری های ThinQ مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که برای تقویت سرعت و کیفیت نمایشگر طراحی شده است. پیکسل های خود روشن برای مشکی های شدید و رنگ های پر جنب و جوش.

2
والمارت

  • قیمت فعلی: 149 دلار
  • قیمت اصلی: 249 دلار
7
بهترین خرید

  • قیمت فعلی: 2299.99 دلار
  • قیمت اصلی: 3299.99 دلار

Target تبلیغات Deal Days خود را از 11 تا 13 ژوئیه برمی گرداند. معاملات Target عبارتند از:

  • افزایش یا 70 دلار صرفه جویی در محصولات اپل
  • تا 50٪ تخفیف برای فناوری و هدفون انتخابی
  • تا 40 درصد تخفیف برای لوازم آشپزخانه
  • تا 30% تخفیف برای وسایل منزل

بهترین خرید جمعه سیاه در ماه جولای

55
بهترین خرید

  • قیمت فعلی: 79 دلار
  • قیمت اصلی: 139 دلار

در طول رویداد فروش Prime Day، در Newegg، می‌توانید یک لپ‌تاپ گیمینگ قوی با کاهش قیمت ۵۰۰ دلاری خریداری کنید. لپ‌تاپ گیمینگ ASUS ROG Strix Scar 15 مجهز به صفحه‌نمایش 15.6 اینچی 300 هرتز FHD، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080، پردازنده AMD Ryzen 9، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD و یک کلید مکانیکی Ryzen است.

کارت هدیه:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/best-amazon-prime-day-competitors-deals-sales/#ftag=RSSbaffb68

اگر به دنبال یک Chromebook مقرون به صرفه هستید، Walmart برای مدل 11.6 اینچی HP تخفیف زیادی ارائه می دهد. این لپ تاپ با پردازنده AMD A4، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و گرافیک AMD Radeon R4 ارائه می شود.

معاملات کلی به شرح زیر است:

  • تا 300 دلار در لپ تاپ های انتخابی صرفه جویی کنید
  • تا 200 دلار در انتخاب مدل های مک بوک صرفه جویی کنید
  • در آخرین نسخه Apple iPhone 13 Pro صرفه جویی کنید
  • تلویزیون هایی به قیمت 79.99 دلار
  • تا 50 درصد در انتخاب لوازم آشپزخانه کوچک صرفه جویی کنید
  • تا 350 دلار در رایانه های رومیزی انتخابی بازی صرفه جویی کنید
  • 170 دلار در انتخاب میکسرهای پایه KitchenAid صرفه جویی کنید
  • 50 دلار در مدل های منتخب Samsung Galaxy Watch 4 صرفه جویی کنید
  • 599.99 دلار برای جارو شارژی Dyson V11 Torque Drive (100 دلار صرفه جویی کنید)
  • 799.99 دلار برای تلویزیون هوشمند OLED 4K سری 48 اینچی BRAVIA A9S سونی (500 دلار صرفه جویی کنید)
  • 249.99 دلار برای تلویزیون TCL 43 اینچی کلاس 4 4K Smart Roku (150 دلار صرفه جویی کنید)
  • 429.99 دلار برای کباب پز پیت باس نویگیتور 550 وود پلت با روکش گریل (220 دلار صرفه جویی کنید)
  • 179.99 دلار برای Apple AirPods Pro (با قاب شارژ Magsafe) (40 دلار صرفه جویی کنید)
  • 124.99 دلار برای هدفون سونی WH-XB910N با قابلیت حذف نویز بی سیم از طریق گوش (125 دلار صرفه جویی کنید)
  • 179.99 دلار برای هدفون Beats Studio³ Wireless Noise Cancelling Headphones (170 دلار صرفه جویی کنید)
  • 799.99 دلار برای NordicTrack Commercial S15i Studio Cycle (500 دلار صرفه جویی کنید)

فروش نیوگ فانتاس تک

نوار صوتی 2.1 کاناله سامسونگ HW-A40M با ساب ووفر بی سیم
سامسونگ

  • قیمت فعلی: 99 دلار
  • قیمت اصلی: 149 دلار

در گذشته ما شاهد رویدادهای همزمان از Walmart، Target، Best Buy، و تعداد زیادی خرده فروش دیگر بودیم که عملاً Prime Day را به جمعه سیاه اواسط تابستان تبدیل کردند و شرکت های رقیب امیدوار بودند بخشی از این اقدام را تضمین کنند.

تلویزیون‌ها محصولات محبوبی هستند که در روزهای پرایم به فروش می‌رسند، و اگر امسال به دنبال یک مجموعه مخزن هستید، Sony BRAVIA مدلی است که احتمالاً مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش 65 اینچی، همراه با رزولوشن OLED 4K Ultra HD، کنتراست با کیفیت بالا، پردازنده شناختی، سیستم Google TV و صدای Dolby، برای سال‌های آینده مصون خواهد بود.

از 10 ژوئیه، اعضای توتال تک می توانند یک روز زودتر از عموم مردم به فروش دسترسی پیدا کنند و این رویداد یک روز قبل از آمازون شروع می شود. برای بقیه ما، بین 11 تا 13 ژوئیه، تخفیف‌هایی برای محصولاتی از جمله لپ‌تاپ، تلویزیون، هدفون، تلفن‌های هوشمند و موارد دیگر ارائه می‌شود.

PNY Nvidia GeForce RTX 3060
سونی

  • قیمت فعلی: 384 دلار
  • قیمت اصلی: 649 دلار

در اوایل تابستان امسال، Walmart با اعضای Walmart+ رفتار کرد معاملات ویژه آخر هفته. اما در گذشته، فروش ضد پرایم روز Walmart برای هر کسی باز بود.

این شرکت امسال با شعار “جمعه سیاه در فروش جولای” رفته است و وب سایت Best Buy به ما نگاه یواشکی از پس انداز هایی که می توانیم در این هفته داشته باشیم.

با صرفه جویی 700 دلاری، Best Buy یک گزینه عالی برای دارندگان تلویزیون دارد که معتقدند بزرگتر بهتر است. تلویزیون تایزن هوشمند کلاس 85 سامسونگ مدلی است که می‌تواند محتوا را با وضوح 4K UHD نشان دهد و دارای پردازنده سطح بالا، ارتقاء مقیاس، صفحه نمایش ضد انعکاس و ویژگی‌های هوشمندی است که اکنون از تلویزیون‌های خود انتظار داریم، از جمله دسترسی به جریان. خدمات.

اگر به دنبال تخفیف در فناوری، لوازم الکترونیکی، ابزارهای اداری خانگی و موارد دیگر هستید، مجموعه‌ای از فروش‌ها را گردآوری کرده‌ایم که ممکن است علاقه شما را به رویداد اصلی جلب کند. نگاهی به زیر بیندازید:

چه به دنبال یک ابزار جدید یا لوازم خانگی برای خود باشید و چه امیدوار باشید که در هدایایی که در فصل تعطیلات داده می شود، شروع کنید، Prime Day زمان خوبی برای دریافت تخفیف های سنگین است.

با توجه به اینکه بسیاری از ما اکنون از خانه به صورت هیبریدی یا دائمی کار می کنیم، یک هدست مناسب اکنون نه تنها یک کیت برای گیمرهای اختصاصی است. قبل از روز پرایم، می‌توانید یک هدست Plantronics Voyager 8200 را برای سرقت بردارید، که همچنین دارای قابلیت حذف نویز و سازگاری با پلت‌فرم‌های کنفرانس از راه دور است.

ما دائماً به دنبال معاملات جالب در خرده فروشان رقیب هستیم. در زیر، هر معامله بزرگی را که تاکنون پیدا کرده‌ایم پیدا خواهید کرد و ZDNet به‌طور مداوم این فهرست را به‌روزرسانی می‌کند، زیرا قیمت‌های بیشتری در بازار ظاهر می‌شود.

هشتمین فروش سالانه FantasTech Newegg با یک رویداد پیش فروش آغاز می شود که از 5 ژوئیه شروع می شود، در حالی که فروش رسمی از 11 تا 15 ژوئیه ادامه دارد. تخفیف هایی برای لپ تاپ ها، قطعات رایانه شخصی و سایر محصولات مرتبط با فناوری خواهید داشت.

Walmart تبلیغات Deals for Days را با تخفیف در انواع کالاها اجرا می کند: تلویزیون، لپ تاپ، محصولات اپل، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر.

Newegg در حال حاضر یک کارت هدیه ویزا 150 دلاری و یک برنامه حفاظتی 4 ساله با خرید ارائه می دهد.

21
نیوگ

برای دریافت بهترین معاملات Amazon Prime Day، باید عضو Amazon Prime باشید. خبر خوب این است که، حتی اگر عضویت آمازون پرایم ندارید، همچنان می‌توانید تخفیف‌های بزرگی را از رقابت دریافت کنید – بدون نیاز به عضویت پولی.

20
نیوگ

Amazon Prime Day از ساعت 3 صبح به وقت EDT در 12 ژوئیه شروع می‌شود و تا 13 ژوئیه ادامه دارد. تخفیف‌های اولیه پرایم روز از 21 ژوئن شروع می‌شود، شامل 50 درصد تخفیف برای Fire TV و 55 درصد تخفیف برای دستگاه‌های منتخب آمازون. اکثر فروش های جایگزین Prime Day تقریباً در همان زمان اتفاق می افتد.

Newegg بار دیگر محافظت از قیمت FantasTech را برای اقلام منتخب در دوره زمانی پیش فروش ارائه می دهد. اگر قیمت یک محصول پیش فروش واجد شرایط در طول فروش رسمی کاهش یابد، مابه التفاوت به شکل اصلی پرداخت خود بازپرداخت خودکار دریافت خواهید کرد.

ما بهترین معاملات والمارت را به محض اعلام اضافه خواهیم کرد.

روزهای معامله هدف

این بسته همراه با ساندبار سامسونگ HW-A40M مجهز به بلوتوث، ساب ووفر بی سیم و کنترل از راه دور ارائه می شود. با قیمت کمتر از 100 دلار، به سختی می توانید سیستم صوتی توانمندتری را برای سینمای خانگی خود با قیمتی بهتر پیدا کنید. HW-A40M از صدای Dolby و DTS پشتیبانی می کند و اگر می خواهید سیستم خود را با بلندگوهای اضافی ارتقا دهید، با صدای فراگیر بی سیم سازگار است.

اینها برترین فروشگاه هایی هستند که فروش خود را برای رقابت با Prime Day اعلام کرده اند. با شروع رویداد، ما بهترین معاملات رقیب ضد پرایم روز را اضافه خواهیم کرد، بنابراین حتماً مرتباً بررسی کنید.

Walmart “تخفیفات برای روز”

1
والمارت

معاملات Prime Day فقط برای اعضای آمازون پرایم در دسترس است و هزینه آن 14.99 دلار در ماه یا 139 دلار برای عضویت سالانه است. برای واجد شرایط بودن برای معاملات سایر خرده‌فروشان، معمولاً لازم نیست در یک جایگزین Amazon Prime مشترک شوید.

سال گذشته، رویداد یک هفته‌ای پس‌انداز معامله بزرگ Best Buy، معاملات لپ‌تاپ، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی ربات، نمایشگر، تلویزیون و موارد دیگر را به نمایش گذاشت.