معاملات جمعه سیاه سامسونگ: 300 دلار تخفیف برای Galaxy S22 Ultra، 2500 دلار تخفیف برای تلویزیون 85 اینچی

مجموعه محصولات سامسونگ فراتر از بسیاری از شرکت ها است، بنابراین جستجوی بهترین معاملات به معنای بررسی دسته های مختلف از جمله گوشی های هوشمند، پوشیدنی ها، تلویزیون ها و لوازم خانگی بود. ما سعی می کنیم آخرین معاملات را در مورد محصولاتی پیدا کنیم که بر اساس تحقیقات شخصی و تجربیات آزمایشی، ارزش پول را دارند. به این ترتیب، خیالتان از خرید محصولات خوب با قیمت های بهتر برخوردار خواهد بود.

Odyssey Ark بهشت ​​گیمرها است، یک پنل منحنی و با نرخ تازه سازی بالا که هر کاربری را که جلوی آن بنشیند (یا بایستد) را فرا می گیرد. در نتیجه، احتمالاً فراگیرترین تجربه مشاهده بر روی هر مانیتوری را دریافت می کنید – تا کنون، و حتی می تواند 90 درجه بچرخد. با انجام این کار، Odyssey Ark تبدیل به موجی از چهار صفحه نمایش می شود که روی هم قرار گرفته اند تا مرکز چندوظیفه ای نهایی باشد. با 2999 دلار ارزان نیست، اما این ارزان ترین قیمتی است که تا به امروز دیده ام.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 229 دلار
دوشنبه سایبری همیشه دوشنبه بعد از جمعه سیاه است. امسال روز دوشنبه 28 نوامبر 2022 خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-samsung-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در حال حاضر، می‌توانید 300 دلار روی پرچم‌دار سامسونگ در اکثر خرده‌فروش‌های بزرگ صرفه‌جویی کنید، و من انتظار ندارم که این معامله در جمعه سیاه بهتر شود.

  • قیمت فعلی: 3999 دلار
  • قیمت اصلی: 6499 دلار

تخفیف 30 دلاری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو را به یک خرید فوری تبدیل نمی کند، اما اگر به دنبال بهترین جفت هدفون بی سیم از سازنده گلکسی هستید، همین است. من شخصاً Buds 2 Pro را به‌عنوان راننده روزانه خود حمل می‌کنم، زیرا استفاده از هدفون‌های هدفون بسیار راحت است، عملکرد صدایی غنی دارد، و دارای یک ANC است که می‌تواند منفورترین رهگذران را مسدود کند. آنها همچنین از یک کنترل حرکتی مبتنی بر ضربه پشتیبانی می کنند که به نظر من بسیار مطلوب تر از فشردن ساقه ها یا کشیدن انگشت به اطراف است.

  • قیمت فعلی: 999 دلار
  • قیمت اصلی: 1499 دلار

به طور طبیعی، معاملات شگفت انگیز زیادی در جمعه سیاه وجود دارد. در واقع، بزرگ‌ترین خرده‌فروشان کشور از قبل جشن خرید تعطیلات را آغاز کرده‌اند و قیمت‌ها را در بهترین محصولات و ابزارهای سامسونگ کاهش داده‌اند. اما نگران نباشید، من کارهای کثیف را انجام داده ام، بخشنامه ها را بررسی کرده ام و بهترین تبلیغات را در زیر لیست کرده ام.

به طور کلی بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه 2022 سامسونگ

من همیشه می گویم که شما باید طرفدار محصول باشید نه برند. اما وقتی یک برند تقریباً برای تمام جنبه‌های زندگی لوازم الکترونیکی تولید می‌کند، سخت می‌شود که در مقابل آن عمل کنید. سامسونگ، سازنده لوازم الکترونیکی کره ای، چندین دهه است که از فناوری های باکیفیت، از جمله گوشی های هوشمند، پوشیدنی ها، تلویزیون ها و لوازم خانگی که در سراسر جهان زندگی می کنند، استفاده کرده است.

برای چیزی که کمی ارزشمندتر است، تلویزیون 85 اینچی Neo QLED 8K سامسونگ را بررسی کنید. انواع کوچکتر 65 و 75 اینچی نیز تخفیف دارند، اما این بزرگترین گزینه است – با تخفیف 2500 دلاری – به نظر من ارزشش را دارد.

من گوشی‌های هوشمند زیادی را آزمایش کرده‌ام که نمی‌توانم در سال 2022 بشمارم، اما گوشی‌هایی که همچنان به عنوان بهترین از بهترین‌ها باقی می‌ماند، گلکسی اس 22 اولترا خود سامسونگ است. مگر اینکه از علاقه مندان به گوشی های کوچک باشید، S22 Ultra به همان اندازه یک گوشی هوشمند مدرن کامل است: صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، قلم S Pen داخلی، دوربین چهارگانه. راه اندازی، لیست ادامه دارد.

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه سامسونگ در حال انجام است:

برای مدت محدودی می توانید آخرین نسخه 55 اینچی The Frame را با 500 دلار تخفیف خریداری کنید.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 سامسونگ

Samsung Odyssey Ark یک مانیتور 55 اینچی است. این جمله به تنهایی باید برای تقسیم یک اتاق به دو قسمت کافی باشد. اگر در اردوگاهی هستید که می‌پرسید چرا چنین چیزی وجود دارد، اجازه دهید کمک کنم.

تلویزیون The Frame سامسونگ در آوریل سال 2022 در کنار سایر مجموعه‌های QLED و OLED این شرکت به‌روزرسانی شد و از آن زمان تاکنون بدون اجاره در ذهن من زندگی می‌کند. مفهوم هنوز هم همان است که سال ها پیش بود. صفحه نمایش با کمک قاب های چوبی و حالت هنری با دیوارهای اتاق نشیمن، آشپزخانه یا اتاق خواب شما ترکیب می شود، که در حالت بیکار ماندن، یک نقاشی بافت بصری بر روی تلویزیون پخش می کند. علاوه بر عملکرد اصلی آن، یک صفحه نمایش مات جدید است که توهم نوری را واقعی تر می کند.

جمعه سیاه همیشه روز بعد از روز شکرگزاری است. امسال جمعه سیاه در 25 نوامبر 2022 خواهد بود.

در زیر، بهترین انتخاب های من برای معاملات اولیه جمعه سیاه سامسونگ را خواهید یافت.

  • قیمت فعلی: 899 دلار
  • قیمت اصلی: 1199 دلار

با توجه به قیمت، یکی از پر رنگ‌ترین و دقیق‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار را دریافت می‌کنید، با LED‌های کوانتومی مینی سامسونگ که هر پیکسل را برای روشن‌ترین رنگ‌های سفید و تیره‌ترین رنگ‌های سیاه تغذیه می‌کند. همچنین ممکن است تعجب کنید که چرا به یک تلویزیون 8K نیاز دارید در حالی که 99 درصد محتوای YouTube و Netflix که تماشا می‌کنید با کیفیت 1080p است. خوب، سامسونگ یک پردازشگر کوانتومی عصبی 8K تعبیه کرده است که ویدیوها و فیلم‌های با کیفیت بالا را ارتقا می‌دهد تا به وضوح وضوح 8K واقعی به نظر برسند.