معاملات جمعه سیاه زنده: 30+ از بهترین فروش‌ها در حال حاضر

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه آمازون 2022

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات ساعت هوشمند جمعه سیاه

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات بازی جمعه سیاه

با این تخفیف‌های عالی در مورد لپ‌تاپ‌های بازی، رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و لوازم جانبی، در فهرست کریسمس خود پرش کنید. خرده‌فروشانی مانند آمازون، Best Buy و Target همگی تخفیف‌های زیادی برای هر چیزی که برای ایجاد فضای بازی نهایی در خانه خود نیاز دارید، دارند.

برای شروع خرید تا بعد از بوقلمون صبر نکنید. سبدهای خرید شما ممکن است پر از لوازم قیمه و سس کرن بری باشد، اما بلک فرایدی زود شروع می‌شود — بنابراین برای برخی از معاملات مورد علاقه ما در بلندگوها، نوارهای صوتی و ساب ووفرها فضا ایجاد کنید.

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

ما هم به اندازه شما آنلاین خرید کرده‌ایم، اما در یافتن معاملات فنی واقعاً ارزش خرید دارند، که در زمان خرید شما صرفه‌جویی می‌کند تا بتوانید از تعطیلات با دوستان و خانواده لذت ببرید.


* به جز محصولات اپل و سایر دستگاه هایی که به ندرت به فروش می رسند.

بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

اگر از ارتقای گوشی هوشمند خود تا فصل خرید تعطیلات خودداری کردید، در نهایت صبر شما پاداش داده می شود. اینها بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه هستند که صدها نفر را در گوشی های پربیننده صرفه جویی می کند. ما کاتالوگ‌های دیجیتال محبوب‌ترین خرده‌فروش‌ها را جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین معاملات تلفن همراه را در زیر جمع‌آوری کنیم. ادامه دهید و شروع به ذخیره کنید.

اگر تعطیلات شما می تواند با یک جفت هدفون شادتر باشد تا آهنگ های شیرین کریسمس را پخش کنید یا جلوی آن را بگیرید، دیگر به دنبال آن نباشید. در حالی که هدفون ها و هدفون ها لوازم جانبی ضروری هستند، قیمت آنها می تواند بیش از عملی باشد. با فرا رسیدن بلک فرایدی، ما فهرستی از بهترین پیشنهادات هدفون را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید عجله تعطیلات را در حین پوشیدن جوانه‌ها شکست دهید.

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

ویراستاران ZDNET تجربه ردیابی قیمت ها و یافتن معاملات را در 365 روز سال دارند. نگاهی به مرکز معاملات ما بیندازید — ما می دانیم که چگونه قیمت ها را پیدا کنیم. فرآیند ما با شناسایی داغ‌ترین و محبوب‌ترین محصولات سال، اعم از AirPods یا جدیدترین iPad، شروع می‌شود، و سپس فرآیند پر زحمتی را انجام می‌دهیم که شامل بررسی خرده‌فروش‌های بزرگ و دیگرانی است که ممکن است هرگز در مورد آنها نشنیده باشید (اما همچنان فروشگاه‌های قابل اعتمادی هستند. ).

همچنین: بهترین معاملات لپ تاپ جمعه سیاه 2022

معاملات تناسب اندام جمعه سیاه 2022

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری مترادف با فروش بزرگی هستند که فصل خرید تعطیلات را آغاز می کنند. در حالی که معاملات بلک فرایدی در اکتبر امسال آغاز شد و می‌تواند شامل فروشگاه‌های آجری و خرده‌فروشی‌های آنلاین باشد، فروش سایبر دوشنبه عمدتاً آنلاین است و می‌تواند جمعه سیاه را یک هفته تمام کند – و در نهایت به هفته سایبری تبدیل شود. دوشنبه سایبری همیشه دوشنبه بعد از روز شکرگزاری است، بنابراین امسال در 28 نوامبر است.

کارشناسان ما بهترین معاملات را بر اساس خرده‌فروش، برند و دسته‌بندی به راهنمای خریدار جداگانه تقسیم کرده‌اند که در طول ماه نوامبر حفظ کرده‌ایم. آنها را در زیر بررسی کنید:

معاملات جمعه سیاه توسط خرده فروش

معاملات جمعه سیاه بر اساس برند

معاملات جمعه سیاه بر اساس دسته بندی

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه هدف 2022

همچنین: بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه 2022

جمعه سیاه هر سال در روز بعد از روز شکرگزاری برگزار می شود. امسال، جمعه سیاه 2022 در روز جمعه، 25 نوامبر است. اما، صادقانه بگوییم، جمعه سیاه دیگر فقط یک رویداد 24 ساعته نیست. این به هفته‌ها معاملات اولیه، فروش درب‌ها و حتی فروش‌های اولیه که از اکتبر آغاز می‌شود، تبدیل شده است.

همچنین: بهترین معاملات هدفون جمعه سیاه 2022

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات خانه جمعه سیاه

پخش جریانی بهترین گزینه‌ها را برای سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به اولویت‌ها و بودجه شما قابل تنظیم است. معاملات جمعه سیاه زیر شامل اشتراک‌های پخش جریانی سرویس‌هایی مانند YouTube Premium و Apple TV، تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت پخش جریانی و دستگاه‌های پخش جریانی است که تلویزیون شما را به تلویزیونی تبدیل می‌کند که با سرویس‌های مورد علاقه‌تان سازگار است.

هنگامی که توجه داشته باشیم که هر کالا در کجا موجود است و به چه میزان است، از ابزارهای ردیابی قیمت برای بررسی تاریخچه قیمت هر محصول استفاده می کنیم. از آنجا، می‌توانیم مشخص کنیم که آیا اغلب در فروش است یا به پایین‌ترین حد خود رسیده است. هر چیزی که حداقل 20 درصد تخفیف نداشته باشد باعث کاهش قیمت نمی شود*و البته، ما حتی چیزهایی را که قیمت آنها در هفته های اخیر افزایش یافته است را فقط برای جمعه سیاه کاهش نمی دهیم. ما نوبی نیستیم

معاملات لپ تاپ جمعه سیاه 2022

و فراموش نکنید که دوشنبه سایبری وجود دارد!

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات هدفون جمعه سیاه

همچنین: بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه 2022

چه بخواهید اولین تلویزیون خود را بخرید یا سینمای خانگی خود را ارتقا دهید، این تخفیف های عالی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آن را مقرون به صرفه تر از همیشه می کند. برندهایی مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی و TCL برای خریدارانی که به دنبال ویژگی‌های ممتازی مانند پنل‌های OLED و صدای فراگیر مجازی هستند، تخفیف‌های خوبی برای مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و همچنین تلویزیون‌های سطح بالا دارند.

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه 2022 زیر 30 دلار

بلک فرایدی بزرگترین زمان خرید سال است، اما روزهای انتظار در سرمای بیرون از فروشگاه ها برای دریافت بهترین معاملات گذشته است. اکنون، می‌توانید بر روی هر چیزی به صورت آنلاین تخفیف دریافت کنید. بلک فرایدی یکی از تنها زمان‌های سال است که تبلت‌هایی با 100 یا حتی 500 دلار تخفیف به فروش می‌رسند. ما بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه را از برندهایی مانند اپل و سامسونگ جمع آوری کرده ایم.

بهترین معاملات تلویزیون جمعه سیاه

خوب، در اینجا همه فناوری های تصادفی – اما هنوز هم جالب – است که ما در فروش یافتیم.

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات پخش جریانی جمعه سیاه

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه

بهترین معاملات دفتر خانه جمعه سیاه

همچنین: بهترین معاملات ساعت هوشمند جمعه سیاه 2022

در نهایت، در اینجا برخی از ارزان ترین معاملاتی که تاکنون پیدا کرده ایم آورده شده است:


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-deals-live-blog-november-23-2022/#ftag=RSSbaffb68

عمیق‌ترین تخفیف‌هایی را که اکنون می‌توانید در مورد ترموستات‌های هوشمند، زنگ‌های ویدیویی، دوربین‌های امنیتی، جاروبرقی ربات‌ها و فناوری‌های آشپزخانه هوشمند مانند قابلمه‌های فوری دریافت کنید، پیدا کردیم. شما می‌خواهید خانه/دفتر خود را با این محصولات داغ در فروش آماده کنید.

ویراستاران ZDNET بهترین فروش های جمعه سیاه 2022 را همینجا دنبال می کنند. اگر دوست دارید در هزینه خود صرفه جویی کنید، این صفحه را نشانه گذاری کنید و حتماً برای تخفیف های لحظه ای بازگردید. در بالا، دو ساعت آخر جدیدترین معاملات جمعه سیاه را خواهید دید. پایین‌تر از صفحه، به جای تمرکز بر آخرین معاملات، بهترین معاملات جمعه سیاه را در دسته‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم.

آخرین معاملات جمعه سیاه

لطفاً برای پیمایش سریع به فهرست مطالب مراجعه کنید و فراموش نکنید صفحه را بازخوانی کنید تا آخرین به روز رسانی ها را ببینید.

همچنین: بهترین معاملات تلویزیونی جمعه سیاه 2022

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه Costco 2022

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات برای بلندگوهای جمعه سیاه

معاملات جمعه سیاه

(تصویر: ZDNET)

اگرچه هنوز دو روز دیگر تا جمعه سیاه باقی مانده است، اما لازم نیست منتظر بمانید تا بهترین معاملات سال را در زمینه فناوری به دست آورید. در حال حاضر، شاهد هزاران تخفیف در جمعه سیاه در تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن و حتی محصولات اپل مانند AirPods و iPad هستیم. تعدادی از خرده فروشان بزرگ – از جمله آمازون، والمارت، و Best Buy – قبلاً داغ ترین دستگاه ها و اسباب بازی ها را مشخص کرده اند.

معاملات بازی جمعه سیاه 2022

بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه

همچنین: بهترین معاملات بازی جمعه سیاه 2022

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

بهترین معاملات لپ تاپ جمعه سیاه

همچنین: بهترین معاملات پخش جریانی جمعه سیاه 2022

نوامبر است، که در میان چیزهای دیگر، به معنای معاملات و تخفیف های جمعه سیاه برای لپ تاپ های مختلف از خرده فروشان و تولید کنندگان لپ تاپ است. جمعه سیاه در 25 نوامبر است، اما موتور فروش در حال حاضر فعال است. معاملات عالی در طول ماه وجود دارد. ZDNET در حال جمع آوری برترین های خود برای بهترین معاملات لپ تاپ قبل از جمعه سیاه است.

گاهی اوقات تکیه کردن به تلفن خود برای اینکه ببینید ساعت چند است، چند قدم برداشته اید و وضعیت هوای فردا چگونه خواهد بود، ممکن است کمی آزاردهنده باشد. اما با ساعت‌های هوشمند، می‌توانید به همه آن ویژگی‌ها و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید. در این فصل تعطیلات، این تخفیف‌های اولیه ساعت‌های هوشمند را از راحتی در خانه خود بررسی کنید.

Roku Streaming Stick 4K+

بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه 2022 ساعت هوشمند

معاملات هدفون جمعه سیاه 2022

ساعت 4 صبح به وقت شرقی

بهترین معاملات تلویزیون جمعه سیاه

Google Nest Hub (نسل دوم)

معاملات زیر از قدیمی ترین (بالا) تا آخرین (پایین) سفارش داده شده است:

معاملات فناوری جمعه سیاه بیشتر