معاملات تلویزیون 65 اینچی جمعه سیاه 2022: با 500 دلار تلویزیون هایسنس یا ال جی دریافت کنید

این تلویزیون 65 اینچی LED 4K UHD هوشمند webOS ال جی با قیمت 500 دلار درست مانند مدل 65 اینچی Hisense به فروش می رسد – 200 دلار صرفه جویی می شود. می توانید به استریم متصل شوید و از کیفیت وضوح 4K و صفحه نمایش LED بزرگ لذت ببرید. این تلویزیون دارای کنترل صوتی داخلی است، بنابراین می‌توانید دستورات را در کنترل از راه دور بیان کنید و Google Assistant یا Amazon Alexa را در اختیار بگیرید.

هایسنس با قیمتی که دارد کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد. رزولوشن 4K Ultra LED به شما امکان می دهد جزئیات دقیق همه فیلم ها و نمایش های مورد علاقه خود را با آن مشاهده کنید رنگ های غنی تر و تصاویر واضح تر از تلویزیون 4K معمولی. اندازه صفحه نمایش بزرگ با 65 اینچ است که برای اکثر اتاق های نشیمن و لانه ها مناسب است. صفحه نمایش LED با کنتراست رنگ و روشنایی بالا برای اکثر افراد به خوبی کار می کند. صفحه نمایش بهتر از کیفیت LED معمولی با قیمت پایین تر از قیمتی است که برای یک تلویزیون OLED می پردازید.

4ktv2

بهترین خرید
ZDNET با مجموعه بلک فرایدی ما بهترین‌های جمعه سیاه را مستقیماً برای شما به ارمغان می‌آورد. در آنجا، می‌توانید بهترین تخفیف‌ها را در تبلت‌های دیگر، و همچنین سایر اقلام فناوری عالی مانند گوشی‌های هوشمند، جاروبرقی ربات و موارد دیگر را پیدا کنید. ما همچنین در آخر هفته خرید وبلاگی زنده راه اندازی خواهیم کرد و بهترین معاملات را در زمان واقعی برای شما به ارمغان می آورد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/black-friday-65-inch-tv-deals-2022-hisense-lg-tv-sale/#ftag=RSSbaffb68

این تلویزیون هوشمند Roku کوانتومی ULED 4K UHD 65 اینچی Hisense در حال حاضر 300 دلار تخفیف برای جمعه سیاه است. جنبه هوشمند آن به این معنی است که می توانید مستقیماً از طریق تلویزیون به صورت آنلاین از جمله به سرویس های پخش جریانی مانند Netflix، Disney+، Hulu، YouTube Premium و Prime Video متصل شوید.

با هر یک از این گزینه ها، صدها دلار صرفه جویی خواهید کرد بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد. این هایسنس همچنین دارای دو امتیاز رایگان است: FuboTV رایگان به مدت 30 روز برای مشترکین جدید برای تماشای تلویزیون زنده با هزینه کمتر از هزینه کابلی، و Apple TV+ رایگان به مدت سه ماه. هر دو مدل دارای ریموت صوتی هستند.

اگر تلویزیونی بزرگتر از این مدل می خواهید، هایسنس 8K ULED 75 اینچی همچنین در تخفیف جمعه سیاه 400 دلار برای قیمت نهایی 1400 دلار است. این یک ارتقاء تندتر است، اما اگر از آن به اندازه کافی برای توجیه سرمایه گذاری اولیه استفاده کنید، می تواند ارزشش را داشته باشد.

همچنین: بیش از 20 پیشنهاد پخش جریانی جمعه سیاه: در Paramount+ یا یک Roku جدید صرفه جویی کنید

زمان آن فرا رسیده است که تلویزیون 32 اینچی را که برادرم نقاشی هایش را روی آن در اتاق نشیمن می چسباند، ارتقا دهم. اگر می‌خواهید تلویزیونتان برای شما و خانواده‌تان بهتر کار کند و در واقع از آن استفاده کنید، جمعه سیاه بهترین زمان برای به‌روزرسانی تنظیمات سرگرمی‌تان است. در جستجوی بهترین تلویزیون هوشمند در فروش، دو گزینه پیدا کردم که اتفاقاً به طور انحصاری در Best Buy در دسترس هستند — و هر کدام فقط 500 دلار هستند و صدها دلار برای شما صرفه جویی می کنند.