مشکل خواب دارید؟ هدفون های جدید ساوندکور حواس پرتی را از بین خواهند برد

برنامه Soundcore صداهای مختلفی از نویز سفید گرفته تا کتاب‌های صوتی را در بر می‌گیرد تا به ذهن شما کمک کند در شب آرامش داشته باشد. A10 همچنین به عنوان یک ساعت زنگ دار داخل گوش نیز عمل می کند، هرچند که بیشتر یک حرکت ملایم است تا یک ساعت سنتی و وزوز.

همچنین: این پوشیدنی به طور فعال به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید و بهتر بخوابید

شاید مهم ترین عامل برای این هدفون های طاقچه، راحتی باشد. به هر حال، ساعت‌ها در یک وضعیت می‌پوشید، یا اگر همیشه در شب جابجا می‌شوید، ساعت‌ها آن را می‌پوشید. با این حال، Sleep A10 طوری طراحی شده است که به اندازه کافی ظریف باشد تا فراموش کند که در گوش شماست – حتی برای خوابان های جانبی. تقریباً نصف اندازه Soundcore Liberty 3 Pros، هدفون های کوچک هدفون جمع و جور هستند و باید به خوبی جا بیفتند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2014، خط صوتی Anker، Soundcore، به دلیل کیفیت قابل مقایسه با قیمت مناسب، شهرت زیادی به دست آورده است. دیروز، Soundcore از جدیدترین کاتالوگ صوتی موفق خود رونمایی کرد: Sleep A10.

این اولین بار نیست که یک شرکت صوتی هدفون های مخصوص خواب را عرضه می کند. آرام روشن، بوز، و گوشی های خواب در گذشته این کار را انجام داده اند – با موفقیت های متفاوت. نسخه Soundcore به تبعیت از آن، سیستم پوشاندن نویز چهار نقطه ای، ساخت سبک وزن، تناسب راحت و صدای تقریبا نامحدود را نوید می دهد.

Soundcore می گوید که هدفون های هدفون صداهای غیرفعال را برای یک خواب شبانه “واقعاً آرام” مسدود می کند. بال‌های گوش و نوک گوش دوقلو نیز گوش را می‌بندند تا صدایی تا 35 دسی‌بل را در محیط اطراف شما مسدود کنند. Sleep A10 از صداهای آرامش بخش خواب از طریق یک الگوریتم پوشاننده نویز برای نظارت بر محیط اطراف و تنظیم صدا بر اساس آن استفاده می کند. ما باید هدفون‌ها را آزمایش کنیم تا ببینیم واقعاً چقدر مؤثر است.

مرور: عمر این هدفون های Anker 99 دلاری بیشتر از AirPods شماست

Sleep A10 از طریق در دسترس است Soundcore امروز با قیمت 179 دلار. اندکی بعد در آمازون و Best Buy در دسترس خواهند بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/have-trouble-sleeping-soundcores-new-earbuds-will-drown-out-the-distractions/#ftag=RSSbaffb68گفته می شود که هدفون ها تا 10 ساعت صدای داخلی را ارائه می دهند. شما می‌توانید 40 ساعت شارژ اضافی از طریق قاب گوشی‌مانند هدفون دریافت کنید. این کیس از طریق کابل USB-C شارژ می شود و مجهز به چراغ های LED برای نشان دادن میزان شارژ است.

Sleep A10s در مورد آنها.

ژوئن Wan/ZDNET

البته می‌توانید هنگام بیداری از هدفون برای گوش دادن منظم استفاده کنید.

با افزایش فناوری ردیابی خواب، Sleep A10 با ارائه گزارش‌های خواب هفتگی از طریق برنامه Soundcore به فضا ضربه می‌زند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی شرکت، معیارها شامل الگوهای خواب عمومی و ضربان قلب است.