مشتریان مک دونالد فقط یک ذره امید در انبوهی از ناامیدی به دست آوردند


لوگوی مک دونالد در پس زمینه شهر.

گامی به سوی ثبات؟

مک دونالد/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

این یکی از دیوانه کننده ترین چیزهای دنیاست.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

دیوانه کننده تر از دوچرخه سواری است که از چراغ قرمز عبور می کند. دیوانه کننده تر از هندوانه ای است که فقط طعم آب می دهد. بله، این حتی دیوانه کننده تر از تماشای هر نوع تلویزیون خبری سیاسی است.

زیرا این چیزی است که برای مدت طولانی در سرتاسر آمریکا در حال وقوع است.

وارد مک‌دونالد می‌شوید و دستگاه بستنی‌سازی کاپوت است. بی جان غیر کاربردی یا فقط کثیف است و کسی نمی خواهد آن را تمیز کند.

نتیجه؟ شما مک فلوری دریافت نمی کنید.

همچنین: مک دونالد به تازگی فناوری را از پنجره بیرون انداخت (خوب، مشتریانش این کار را کردند)

به عنوان یک مشتری گاه به گاه مک دونالد، مدتی است که این جنون را دنبال می کنم. با تشکر از سایتی به نام مک بروکن، من تازه فهمیدم که، همانطور که می نویسم، 24.49٪ از دستگاه های بستنی ساز مک دونالد در نیویورک کار نمی کنند.

این (نزدیک به اندازه کافی) یک چهارم است. این به سادگی یک تجارت وحشتناک است.

با این حال، این یک تجارت است که باعث حیرت بزرگی شده است، تا حدی به این دلیل که بسیاری از مردم می ترسند مک دونالد هرگز به اندازه کافی در مورد آن کار نکرده باشد.

در ماه مارس، من در مورد شکایتی نوشتم که در آن شرکتی به نام کیچ از مک دونالد شکایت کرده بود، زیرا فکر نمی کند زنجیره همبرگر به اندازه کافی برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند زمانی که می خواهند بستنی دریافت کنند، انجام نمی دهد.

در اصل، Kytch فکر می کند که راه حل ساده و ارزانی دارد – به نام راه حل Kytch – تا مطمئن شود دستگاه های بستنی به طور موثر کار می کنند.

توضیح فنی، با حسن نیت از وکلای کیچ: “راه حل Kytch داده ها را از ماشین های سرویس نرم مک دونالد بازیابی می کند، آنها را در رابط کاربر پسند Kytch نمایش می دهد، و تنظیمات پنهان در اعماق ماشین ها را تنظیم می کند، که می تواند قبل از اینکه ماشین ها بتوانند خطا را تشخیص دهند، از خاموشی جلوگیری می کند.”

این مرز با سعادت است، اینطور نیست؟

همچنین: مک دونالد فقط به (برخی) مشتریان چیز درخشانی داد

Kytch همچنین یک دستور منع برای شرکت تیلور، که در واقع ماشین‌ها را می‌سازد و نگهداری می‌کند، تنظیم کرد. کیچ ادعا می کند که تیلور دستگاهی ساخته است که کیچ به نظرش شبیه دستگاه خودش است، به طوری که گفته می شود اسرار تجاری آن به سرقت رفته است.

اینجا ذره ای از امید است. یک قاضی در حال حاضر، مادربرد گزارش ها، اجازه داد دستور منع کیچ — که یک سال پیش ارائه شد — اجرا شود.

آیا می توانم قول بدهم که اکنون فرنچایزها با خیال راحت از دستگاه های Kytch بیشتری استفاده کنند تا مطمئناً از یخ ها لذت ببرید؟ نه، نمی توانم.

می‌توانم بگویم که جرمی اوسالیوان، یکی از بنیان‌گذاران Kytch، به مادربرد گفت: «این یک نقطه عطف مهم است زیرا ما اکنون این فرصت را داریم که عدالت را فراتر از سوءاستفاده‌های فاحش از اسرار تجاری خود دنبال کنیم.»

کیچ می‌گوید بدتر از آن، تیلور گفته است که راه‌حل کیچ ایمن نیست.

من نگران قیافه مک دونالد در همه اینها هستم. به نظر می‌رسد که اجازه داده است این وضعیت برای مدت طولانی‌تری نسبت به یک بیگ مکی که به شکاف مبل در یک خانه‌ی فرت فرو رفته بود، تند شود.

چرا نمی خواهید ماشین های شما کارآمدتر باشند؟ چرا نمی خواهید بهترین راه حل های تکنولوژیکی را برای اطمینان از آن پیدا کنید؟

همچنین: تحول دیجیتال چیست؟ همه چیزهایی که باید در مورد اینکه چگونه فناوری در حال تغییر تجارت است بدانید

در واقع، مدیریت مک دونالد چگونه این وضعیت جنون آمیز را برای مدت طولانی تحمل کرده است؟ یک سایت واقعی وجود دارد که بی کفایتی شما را زیر نظر دارد و به تمسخر می گیرد و شما اجازه دادید این مدت طولانی ادامه پیدا کند؟

سپس، همه مشتریان دائماً ناامید شما هستند که مجبور به جستجوی لذت های پست مانند ماست یخ زده هستند.

در زمان شکایت کیچ علیه مک دونالد، دومی اعلام کرد: “مک دونالد به مشتریان، خدمه و صاحبان امتیاز خود مدیون است که استانداردهای ایمنی دقیق خود را حفظ کند و در این امر با تامین کنندگان کاملاً بررسی شده همکاری کند.”

من مطمئن هستم که شما هر کلمه آن را تفسیر خواهید کرد.

البته قانون خیلی کند پیش می رود. این چیزی است که شرکت های فناوری در طول سالیان متمادی از آن بهره برده اند.

اما اگر راه حل Kytch واقعاً بسیار ساده است و می تواند کارایی بیشتری ارائه دهد، آیا مک دونالد، تیلور و کیچ نمی توانند به جای اینکه شبیه یک شرکت حقوقی بزرگ به نظر برسند، با هم کنار بیایند؟

تمام چیزی که مشتریان می‌خواهند یک مک فلوری است که می‌خواهند آن را داشته باشند.

شما فکر می کنید این خیلی زیاد نیست که بخواهید. شما فکر می کنید که این حتی ممکن است برای مک دونالد سودآور باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/mcdonalds-customers-just-got-a-sliver-of-hope-in-a-slurry-of-despair/#ftag=RSSbaffb68