مسترکلاس رو امتحان کردم اینجاست که چرا ارزشش را دارد

همچنین: Mastodon توییتر نیست، اما با شکوه است

کلاس نمونه: «مثل یک نمایه گر اف بی آی فکر کن» جان داگلاس

MasterClass یک سرمایه گذاری قوی در توسعه خود است. این ویدیوی آموزنده از چهره های شناخته شده ارائه می دهد و امتحان کردن آن بسیار کم هزینه است زیرا دوره بازپرداخت کامل 30 روزه را ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که اگر قرارداد اشتراک جمعه سیاه 2 به 1 را انجام دهید و MasterClass را به شخصی هدیه دهید، بازپرداخت اعمال نمی شود.

یکی از سوالاتی که او هنگام صحبت در مورد اد کمپر قاتل زنجیره ای مطرح کرد این بود که “آیا جنایتکاران متولد می شوند یا ساخته می شوند؟” داگلاس درباره نحوه برخوردش با یک پرونده وحشتناک صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که روند رفتن به یک زندان با امنیت بالا برای مصاحبه با کمپر چگونه بود و صحبت کردن با او چقدر خطرناک و استرس زا بود. او حتی نوارهای دلخراش و هرگز شنیده نشده از تعامل خود با کمپر را پخش می کرد. داگلاس همچنین ویژگی‌های کلیدی دستکاری‌کنندگان را که باید در زندگی روزمره به آنها توجه کرد، شناسایی کرد.

من کیفیت ویدیو را در سطح بالایی یافتم و داگلاس مجری خوش‌حرف و خوش‌حرفی بود. اطلاعات از یک متخصص بود، اما به گونه ای ارائه شد که برای مخاطبان وسیع تری در دسترس و جذاب بود.

جلسات مسترکلاس

وجود دارد سه گزینه عضویت: فردی، دوتایی و خانوادگی. گزینه عضویت Duo گزینه ای است که با ورود به آن صفحه به طور خودکار انتخاب می شود و نرخ آن 20 دلار در ماه یا 240 دلار در سال است.

ویدیوهای Sessions که من دیدم فقط زیرنویس انگلیسی داشت، اما گزینه های سرعت و کیفیت مثل یک دوره معمولی بود.

خط پایین

در اینجا چند گزینه Sessions وجود دارد که برای من قابل توجه بود:

Coursera برای جویندگان کار با مدارک، گواهینامه ها و دوره های مقرون به صرفه در زمینه های پردرآمد طراحی شده است. دوره های رایگان زیادی در این پلتفرم وجود دارد، اما اگر می خواهید گواهینامه دریافت کنید، احتمالاً باید هزینه آن را به صورت دوره به دوره پرداخت کنید. فراگیران مشتاق از Coursera Plus لذت خواهند برد، یک سرویس اشتراک که گواهینامه ها و آموزش های نامحدود را با قیمت 59 دلار در ماه ارائه می دهد.

کلاس ها را می توان با سرعت 0.5x، 1x، 1.5x و 2x بازی کرد. زیرنویس ها به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی ارائه می شوند. گزینه های کیفیت فیلمبرداری خودکار، 360p، 540p، 720p و 1080p هستند.

داگلاس پیشگام پروفایل جنایی بود و روی 5000 پرونده خشونت آمیز برای اف بی آی کار کرد. در مجموعه‌ای از ویدیوهای MasterClass از 8 دقیقه تا 18 دقیقه، او پروفایل‌های جنایی را تجزیه می‌کند تا به بیننده کمک کند تا نحوه عملکرد آن را درک کند و همچنین امیدوار است که در زندگی خود ایمن بماند.

طرح فردی از یک دستگاه برای مشاهده MasterClass در یک زمان پشتیبانی می کند و اجازه دانلود قسمت ها را برای مشاهده آفلاین نمی دهد. عضویت Duo همزمان از دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و امکان دانلود را برای مشاهده آفلاین فراهم می‌کند، در حالی که عضویت Family تعداد دستگاه‌های همزمان ممکن را به شش دستگاه افزایش می‌دهد. هر سه پلن دارای کتابخانه کامل کلاس ها و جلسات هستند.

جلسات یک تغییر عملی در دوره های MasterClass هستند. شما پروژه‌ها و فعالیت‌ها را در قالب ساختاریافته 30 روزه دریافت می‌کنید و می‌توانید کار خود را با همکارانی که در دوره شرکت می‌کنند به اشتراک بگذارید، و از TA در مورد آنچه ارسال می‌کنید بازخورد دریافت کنید. در صورت نیاز، می‌توانید یک یا دو روز را در برنامه جابجا کنید – سخنرانی‌ها از قبل ضبط شده‌اند، بنابراین می‌توانید هر زمان که مایل بودید از جایی که آن را ترک کردید ادامه دهید.

ثبت نام MasterClass

شرین شیبو/ZDNET

قیمت گذاری

Mindvalley دوره‌هایی با پیام تغییر زندگی ارائه می‌دهد که باید با مخاطبان هدف MasterClass طنین‌انداز شود. در حال حاضر 99 دلار در ماه است.

در اینجا MasterClass در دسکتاپ به نظر می رسد.

شرین شیبو/ZDNET

CLASS101+ دوره های زیادی را در موضوعاتی مانند تصویرسازی، موسیقی و عکاسی با 19.99 دلار در ماه ارائه می دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/masterclass-review/#ftag=RSSbaffb68در بخش «جدید به کلاس کارشناسی ارشد» دوره جذاب «مثل یک نمایه اف بی آی فکر کن» را دیدم که توسط جان داگلاس تدریس شد.

تصمیم گرفتم دوره ویدیویی ویروسی ارائه شده توسط را امتحان کنم مارکز براونلی که 16.3 میلیون مشترک یوتیوب دارد. جلسات نسبت به دوره‌های معمولی در MasterClass حالت هدف‌محورتری دارند. هدف جلسه براونلی این است که بیننده مهارت هایی را که برای ساختن ویدیوهای باکیفیت نیاز دارد را به بیننده بدهد و او در طول مسیر تکالیفی می دهد تا بینندگان را در مسیر خود نگه دارد.

یادگیری یک مهارت یک چیز است، یادگیری آن از کسی که در آن زمینه موفقیت قابل اثبات و تجربی دارد چیز دیگری است. وقتی پیشنهادهای دوره را مرور کردم، نمی‌توانستم جلوی طرفدار شدن را بگیرم:آنها هستند در مستر کلاس؟”

به MasterClass خوش آمدید

صفحه اصلی MasterClass

MasterClass یک سرمایه گذاری قوی در توسعه خود است.

اگر به دنبال کاهش خدمات پخش با تمرکز بر تجربه‌های باکیفیت برای پول خود هستید، توصیه می‌کنم MasterClass را بررسی کنید.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

می توانید از طریق مرورگر وب یا تلفن خود ثبت نام کنید. روند مشابه است. من تصمیم گرفتم با انتخاب تبلیغات دو به یک در آیفون 11 خود ثبت نام کنم.

چه در تلفن همراه یا روی دسکتاپ خود از آن استفاده کنید، تجربه مشاهده زیرنویس‌ها و سرعت‌ها و سطوح کیفیت ویدیوی زیادی را ارائه می‌دهد. جلسات بیشتر فعالیت محور باید تجربه خوبی برای هدف گذاران باشد.

من چند سال پیش اشتراک MasterClass داشتم و از آن برای گذراندن دوره های نویسندگی از مارگارت اتوود، جیمز پترسون، جودی بلوم و نیل گیمن استفاده کردم. (آموزش به صورت فیلم های ضبط شده و راهنماهای قابل دانلود است؛ انتظار تعامل و بازخورد از مربیان را نداشته باشید. سوالات متداول MasterClass برای جزئیات بیشتر.)

اول یک نظرسنجی سریع سه سوالی بود که در آن اهداف، دسته بندی های مورد علاقه و ساعات مطالعه در هفته من را می پرسید. بر اساس انتخاب های من، MasterClass 125 کلاس را برای در نظر گرفتن (از حدود 180 کلاس ارائه شده) پیشنهاد کرد. شما محدود به اینها نیستید و به دسته های دیگر دسترسی خواهید داشت. در پایان آن نظرسنجی، می توانید انتخاب کنید که آیا ثبت نام کنید یا خیر. تأیید دریافت خواهید کرد و از شما خواسته می شود که یک عکس نمایه (کمتر از 1 مگابایت) آپلود کنید — من برای این قسمت به دسکتاپ تغییر مکان دادم و هیچ مشکلی نداشتم.

طرفداران

  • فیلم های متخصصان مشهور
  • زیرنویس ها به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی ارائه می شوند
  • چندین گزینه کیفیت و سرعت ویدئو
  • بازپرداخت کامل ظرف 30 روز پس از خرید (ممکن است در برخی معاملات اعمال نشود)

نام های معروفی مانند مادلین آلبرایت، آر ال استاین، ایندرا نویی، دکتر جین گودال و سرنا ویلیامز چه وجه اشتراکی دارند؟ همه آنها دوره هایی را از طریق MasterClass تدریس کرده اند. این یک پلت فرم غنی از اعتبار و اشباع از الهام است.