مرکز آموزش نیراسیستم دوره نصب دوربین های مداربسته IP

در کافه آموزشگاه به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای به صورت دو زبانه که در 184 کشور مورد تایید میباشد و حکم جواز کسب را دارد اهدا می شود. امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه بسیار رایج شده است، انواع مختلفی دوربین های تحت شبکه در بازار موجود است که می توانند در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنند. اگر نیاز به دوربینی دارید که فضای گستردهایی را می خواهد تحت پوشش قرار دهدو زوم داشته باشدو قابلیت تعقیب سوژه و گردش ۳۶۰درجه داشته باشد این مدل دوربین انتخاب مناسبی است. و اگر در مرحله قبل گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کرده باشید وارد صفحه پرداخت می شوید. که با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود، می توانید خریدتان را تکمیل را کنید.

این قابلیت به لنز دوربین در تنظیم روشنایی تصویر در شرایط نامناسب کمک می‌کند. شما می‌توانید به تعدادی که دستگاه DVR ورودی دوربین مداربسته دارد، به آن دوربین مدار بسته متصل کنید، دستگاه DVR به‌طور اتوماتیک تصویر هر دوربین مداربسته ای که به آن متصل کنید را ضبط می‌کند. دستگاه NVR (ان وی آر یا Network Video Recorder که برای سیستم دوربین های مداربسته شبکه استفاده می‌شود) و دستگاه VCR (وی سی آر برای سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده می‌شود) نیز برای خرید در دسترس هستند. دوربین مداربسته یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم‌های ضد سرقت محسوب می‌شود. این وسیله، توجه افراد بسیاری را برای حفظ امنیت محل زندگی و کنترل فضای محل کار به خود جلب کرده‌ است.

انتخاب دوربین مناسب و نقاط DVR/NVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل ضروری است که به نوبه خود از ایجاد خط را کاهش می دهد و بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. به طور کلی دوربین های دیجیتال 6 تا 20 برابر دوربین های آنالوگ رزولوشن دارند. دوربین های آنالوگ دارای وضوح 0.4 مگاپیکسل هستند، در حالی که دوربین های IP رزولوشن هایی را ارائه می دهند که می تواند از 1.3 مگاپیکسل تا 5 مگاپیکسل متغیر باشد و همچنین فشرده و کدگذاری شده است. برای سیستم HD آنالوگ، دوربین را به کابل های ویدئو و برق وصل کنید.

  • این دوربین ها به راحتی تصاویر دیجیتالی را ارسال و دریافت می کنند، از نظر امنیت نیز قابل اعتماد هستند، امنیت این دوربین‌ها به گونه‌ای است که رمز گذاری شده و هر فردی به راحتی نمی تواند به اطلاعات آن دسترسی پیدا کند.
  • با توجه به این خروجی دوربین در مدل های دوربین توربو اچ دی سیگنال آنالوگ است و خروجی دوربین های تحت شبکه نیز داده های دیجیتال است.
  • این امر بستگی به تنظیمات کدگذاری مدنظر مانند نرخ فریم، کیفیت، اندازه فایل هدف و دیگر تنظیمات دارد.
  • این قابلیت به شما امکان نصب چند DVR در چند محل متفاوت و مشاهده تصاویر به صورت یکجا را خواهد داد.
  • برای اینکه این آموزش کامل تر باشد ما از سوییچ POE هم استفاده می‌کنیم تا در صورتی که در پروژه شما بیش از یک دوربین بود، به مشکل نخورید.

جدیدترین نرم‌افزار ارائه شده در حوزه محصولات برایتون، نرم‌افزارBriton CCTV Pro است. این نرم‌افزار جامع، قابلیت پشتیبانی از تمامی دوربین های IP و IOT و همچنین NVR و UVR به صورت همزمان را داراست. این نرم‌افزار قابلیت اتصال بر روی سیستم‌های عامل اندروید و IOS را دارد. در صفحه مربوط به نرم‌افزار‌های کاربردی سایت داتیس، در بخش”Briton CCTV Pro” به تفصیل در مورد این نرم‌افزار توضیح داده شده است. همچنین نحوه عملکرد این نرم‌افزار نیز در این صفحه با تمام جزئیات ارائه شده است.

آموزش تخصصی کارشناسی بدنه رنگ فنی خودرو

بعد از اتصال دوربین های مداربسته در محل های تعیین شده باید به سراغ سیم کشی و نصب داکت بروید. همجنین از دلایل دیگری که اقدام به برگزاری دوره های عملی اموزش نصب دوربین مداربسته به صورت فشرده و با حداقل زمان کردیم این بود که، عزیزانی که در شیراز سکونت ندارند با اریا سی سی تی وی فشردگی دوره ها بتوانند هزینه های جانبی از جمله هزینه غذا و اسکان خود را کاهش دهند. نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود. با این حال اگر کسی در زمینه لوازم الکترونیکی تخصص داشته باشد، می تواند این کار را به تنهایی انجام دهد.

در چنین روش نصبی همچنین طول کابل کشی نیز افزایش می‌یابد چراکه باید از هر دوربین یک سیم تغذیه هم به منبع تغذیه (که معمولا در محل نمایش تصاویر قرار دارد) برود این کار باعث افزایش کابل های داخل داکت کشی محل و بالا رفتن احتمال آتش سوزی و حریق نیز می شود. واضح است اگر دوربینی مناسب در مکانی درست با زاویه دیدی مناسب نیاز ما نصب نشود کارایی اصلی خود را نشان نخواهد داد. مثلا در مواردی که نیاز ما گرفتن کلیات یک محیط است، برای تشخیص نقطه مناسب نصب دوربین مدار بسته، بهتر است جایی که تمام فضا و نمای روبرو را به نمایش می گذارد را انتخاب نمایید. به عبارتی جایی از دید دوربین مخفی و به اصطلاح کور، نمانده باشد.

دیدگاه در “آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه IP”

بعد از مشخص شدن مکان قرار گیری دوربین ها ، حالا می توان نوع و مدل آنها را مشخص کرد . برای محل های سر پوشیده ازدوربین های دام و برای مکان های باز از دوربین های بولت استفاده میشود و که در مطالب قبلی به تفصیل شرح داده شده است . دوربین باید در مکانی نصب شود که ، محیط آن ، نور مناسبی داشته باشد. بررسی وضعیت UPS و انجام برق رسانی به سیستم و ارتباط تصاویر به صورت مستقیم به نگهبانی.

دوره آموزشی دوربین های مدار بسته مخصوص بازار کار