مدیر مالی Roku: خریداران تبلیغات “ترمزهای اضطراری را می زنند” اما پخش جریانی “هنوز فرصت اساسی است”

سایر معیارهای کسب و کار نیز کند شد. اگرچه تعداد حساب‌های فعال، 63.1 میلیون، سال به سال، در سه ماهه مشابه 14 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافت، درآمد شرکت به ازای هر کاربر کندتر رشد کرد و 21 درصد در مقابل 34 درصد در سه ماهه مارس افزایش یافت.

برای سه ماهه جاری، این شرکت 700 میلیون دلار درآمد دارد که کمتر از حد اجماع 902.7 میلیون دلار است.

لودن درباره تفاوت بودجه در مقابل مصرف گفت: «هنوز شکاف بزرگی در آنجا وجود دارد. “این یک فرصت بزرگ برای پخش کنندگان است – من فکر می کنم این فرصت اساسی است.”

پرسیده شده توسط ZDNet لودن گفت که این شرکت چگونه هزینه های خود را در سال جاری مدیریت خواهد کرد، پس از حذف وعده های رشد درآمد، تاکید اصلی بر کاهش سرعت استخدام در شرکت است. او خاطرنشان کرد که این کاهش سرعت یک «تعطیل» استخدام نیست، و نه اخراج، بلکه بیشتر کاهش سرعت «قابل توجه» استخدام‌های جدید است.

Roku پیش بینی خود را برای کل سال برای “رشد کل درآمد خالص 35٪ سال به سال” پس گرفت.

به گفته لودن، Roku به طور متوسط ​​به جذب قیمت های بالاتر تلویزیون ها برای عایق بندی مصرف کنندگان ادامه داد. حاشیه سود ناخالص این شرکت در محصولات سخت افزاری خود، که همیشه یک “پیشرو زیان” برای ترویج ثبت نام حساب های جدید بوده است، در سه ماهه سوم از منفی 17 درصد در سه ماهه قبل به منفی 24 درصد سقوط کرد.

این شرکت گفت: «خرده‌فروشان از طریق افزایش موجودی تلویزیون ایالات متحده و کاهش موقت قیمت تلویزیون در سه ماهه دوم، که به کاهش کاهش فروش واحدهای تلویزیون در سه ماهه کمک کرد، مدیریت کردند.

علاوه بر کسری تبلیغات، Roku همچنان در میان مشکلات زنجیره تامین، با کندی گسترده در صنعت فروش تلویزیون‌های متصل مواجه شد.

لودن گفت: «آنچه می‌بینید تقریباً نیمی از زمان تلویزیون مصرف‌کننده در حال حاضر در حال پخش است، تبلیغ‌کنندگان می‌دانند که دنیا به این سمت در حال حرکت است، اما به دلیل عدم اطمینان» در اقتصاد، از جمله چشم‌انداز رکود اقتصادی لودن گفت: “این چیزها هر دو می توانند وجود داشته باشند.”

او خاطرنشان کرد که Roku همچنین به هزینه‌های پروژه‌های اختیاری مانند توسعه برنامه‌نویسی اصلی Roku نگاه خواهد کرد، اگرچه این هزینه در حال حاضر جزئی از هزینه‌های شرکت برای محتوا است.


منبع: https://www.zdnet.com/finance/roku-cfo-ad-buyers-hit-the-emergency-brakes-but-streaming-still-the-fundamental-opportunity/#ftag=RSSbaffb68

نگرانی‌های ترکیبی در مورد زنجیره تامین و رکود و تورم ادامه ضعف گسترده در بازار Roku است که برای اولین بار در گزارش فصلی نوامبر سال گذشته ظاهر شد و با پیش‌بینی از دست رفته فوریه آشکارتر شد.

به گفته استیو لودن، مدیر مالی شرکت سازنده تلویزیون پخش جریانی Roku، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه، همچنان یک “شکاف بزرگ” برای پر کردن تبلیغات وجود دارد، زیرا مصرف کنندگان همچنان به سمت تلویزیون متصل می روند.

با کسری درآمد، حاشیه سود Roku، Ebitda تعدیل شده (سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک)، در محدوده منفی قرار گرفت و به منفی 1.6 درصد درآمد، در مقابل مثبت 7.8 درصد در سه ماهه قبل و مثبت 19 رسید. درصد در سه ماهه قبل از آن.

در طول تماس با خبرنگاران، لودن به تفاوت بین بودجه تبلیغات و استفاده از جریان اشاره کرد. او گفت در حالی که بیش از نیمی از تماشای تلویزیون در حال حاضر در حال پخش است، “اصطکاک و اینرسی زیادی” در بودجه هزینه های تبلیغات تلویزیونی وجود دارد، تنها حدود 22 درصد از هزینه های تبلیغاتی بودجه برای تلویزیون صرف پخش جریانی می شود.

در سه ماهه ژوئن، درآمد و سود Roku، 764 میلیون دلار و زیان خالص 82 سنت برای هر سهم، کمتر از توافق وال استریت برای 805 میلیون دلار و زیان 62 سنت بود.

روکو در اظهارات آماده شده در خود اعلام کرد: در سه ماهه دوم، به دلیل فضای کلان اقتصادی، هزینه تبلیغات تلویزیونی کاهش قابل توجهی داشت. نامه سه ماهه سهامدار.

روکو سهام یک چهارم ارزش خود را از دست داد در معاملات اواخر پس از گزارش.

Louden به دنبال گزارش سود ناامید کننده سه ماهه دوم توسط شرکت صحبت می کرد که در آن Roku برآورد درآمد سه ماهه ژوئن را 5% از دست داد و درآمد این سه ماهه را ده درصد کمتر از حد اجماع پیش بینی کرد و پیش بینی درآمد خود را برای کل سال پس گرفت.

Roku Ultra به خوبی با دیگر سازندگان بازی می کند و شامل هدفون می شود

CNET
فروش کلی تلویزیون و صنعت پخش کننده در ایالات متحده، و همچنین فروش تلویزیون Roku و واحد پخش، کمتر از سه ماهه دوم 2021 بوده است.