مدیران نمی توانند در مورد اینکه چه کسی را استخدام کنند به توافق برسند و این باعث ایجاد مشکلات بزرگ در کار می شود

این گزارش خاطرنشان کرد که مهارت‌های فنی «سخت» «تنها بخشی از پاسخ است» و هشدار داد که کسب‌وکارها «نباید اهمیت مهارت‌های انسانی مانند برقراری ارتباط با همدلی و توسعه خود و دیگران را نادیده بگیرند».

پارامهیت آپال، بنیانگذار AND Digital، می گوید: «سازمان های بریتانیا هنوز در ارتقای مهارت کافی کارکنان شکست می خورند و این امر مستقیماً بر تجارت و رشد اقتصادی گسترده تر تأثیر می گذارد.

مهارت‌های دیجیتال در زمانی که شرکت‌ها در سیستم‌های ابری و خدمات دیجیتال سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند، برای سازمان‌ها بسیار مهم است.

در این گزارش هشدار داده شده است که اگر شرکت‌ها نتوانند در جایی که باید سرمایه‌گذاری‌های استخدام و ارتقای مهارت خود را هدایت کنند، هماهنگ شوند، شرکت‌ها با «شکاف بهره‌وری عمیق» مواجه خواهند شد.

همه چیز در مورد فناوری نیست

AND Digital تخمین می‌زند که اگر شرکت‌ها نتوانند مهارت‌های مورد نیاز برای پیشبرد کسب‌وکار را کسب کنند، سالانه حدود 240 میلیارد پوند (272 میلیارد دلار) در خطر از دست رفتن است.

این گزارش می افزاید: “برای ما واضح است که برای از بین بردن شکاف مهارت های دیجیتال، ابتدا باید تشخیص دهیم که از شکاف های متعددی تشکیل شده است و سپس به درک مشترکی از آنها برسیم. تنها در این صورت است که می توانیم اقدامی جمعی انجام دهید که منسجم و تقویت‌کننده باشد – حتی اگر همه ما به صورت جداگانه در سطوح مختلف برای رسیدگی به جنبه‌های مختلف چالش کار کنیم.»


منبع: https://www.zdnet.com/article/managers-cant-agree-on-who-to-hire-and-its-creating-big-problems-at-work/#ftag=RSSbaffb68یک زن جوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار که روی میزش نگاه می‌کند، کد برنامه‌نویسی کامپیوتر روی مانیتور کامپیوتر او نمایش داده می‌شود

تصویر: Maskot/Getty

این موضوع باعث ایجاد چالش‌های مهمی در هنگام بستن شکاف‌های استعداد می‌شود و عدم تطابق بین آنچه که مدیران استخدام می‌دانند درست است و سازمان‌هایشان چه چیزی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

ابر، رابط کاربری (UI) و مهارت‌های یادگیری ماشینی در میان مهارت‌هایی قرار گرفتند که در سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند و AND Digital در گزارش خود به ReactJS، Microsoft Azure و PyTorch اشاره کرده است.

مدیران و مدیران شرکت نظرات متفاوتی در مورد استعدادهایی دارند که برای انجام کار باید استخدام کنند – و این شکاف مهارت ها را بدتر می کند.

این به این دلیل است که ما به درک مشترکی از شکاف مهارت‌ها یا معنای مهارت‌های دیجیتال نرسیده‌ایم.»

آ نظرسنجی انگلستان متشکل از 5000 کارمند دانش، 750 مدیر استخدام و 400 تصمیم گیرنده ارشد توسط مشاوره AND Digital دریافتند که افراد در سطوح مختلف ارشدیت در شرکت ها نظرات “به طور قابل ملاحظه ای متفاوت” در مورد اینکه چه مهارت هایی بیشتر مورد نیاز است دارند.

این مطالعه نشان می‌دهد که صندلی‌های شرکت‌ها کمتر به فناوری به‌عنوان یک محرک کلیدی کسب‌وکار نگاه می‌کنند. تقریباً نیمی (47٪) از مدیران، در مقایسه با 60٪ از مدیران میانی، قرار دادن دیجیتال در هسته تجارت را مهم می دانند، در حالی که 53٪ از مدیران معتقدند که “نوآورانه و مسئولیت پذیر” بودن در مقایسه با 63٪ از مدیران میانی مهم است. مدیران

این نظرسنجی نشان داد که ۲۲ درصد از کسب‌وکارها گزارش می‌دهند که فقدان مهارت‌های دیجیتال با دشوارتر کردن رسیدن به اهداف یا از دست دادن مشتریان کلیدی و فرصت‌های تجاری بر رشد کسب‌وکار تأثیر منفی گذاشته است.

AND Digital دریافت که شکاف مهارت های دیجیتال توسط اکثر متخصصان بریتانیا احساس می شود، به طوری که 58٪ ادعا می کنند که هرگز از کارفرمایان خود مهارت های دیجیتال را دریافت نکرده اند و 29٪ گزارش پرداخت، ارتقاء و پیشرفت شغلی محدودی دارند.

“در حال حاضر همسویی کافی در مورد اهمیت مهارت‌های دیجیتال وجود ندارد و نه یک تشخیص مشترک در مورد اینکه سازمان‌ها چقدر مجهز به مهارت‌های مناسب هستند. در این گزارش آمده است.

با این حال، کارمندان غیرفناوری نگران هستند که کارفرمایان آنها فقط در ارتقای مهارت‌های نقش‌های اختصاصی فناوری ارزش قائل شوند، به طوری که 52 درصد از پاسخ‌دهندگان گزارش دادند که سازمانشان ارتقای مهارت دیجیتال را سرمایه‌گذاری ارزشمندی منحصراً برای «نقش‌های متمرکز بر فناوری آشکار» می‌داند.

اما حتی در اینجا، رهبران بر سر اینکه چه کسی را باید استخدام کنند با هم اختلاف دارند: برای مثال، 60٪ از مدیران معتقدند که شرکت آنها به اندازه کافی افراد با مهارت های مهندسی نرم افزار دارد، در حالی که تنها 42٪ از مدیران ارشد هستند. به همین ترتیب، نیمی از مدیران عامل فکر می کنند که افراد کافی با مهارت های تجزیه و تحلیل داده را در لیست حقوق و دستمزد دارند، در مقایسه با 44 درصد از مدیران.

این اختلاف نظرها به «مهارت‌ها و ویژگی‌های نرم» نیز گسترش می‌یابد: 60 درصد از مدیران اجرایی موافقند که در مقایسه با تقریباً سه چهارم (74 درصد) مدیران میانی، داشتن مهارت‌های حل مسئله برای کارکنان و تازه‌کارها مهم است. و تنها 57 درصد از مدیران عامل بر این باورند که توسعه مستمر مهارت های خود مهم است، در مقایسه با 76 درصد از مدیران میانی.

جای تعجب نیست که کارمندان احساس بی انگیزگی و محرومیت می کنند: 11 درصد از کارمندان پس از از دست دادن فرصت های ارتقاء مهارت، به فکر ترک شغل بوده اند، در حالی که 8 درصد به طور کامل ترک کرده اند و 11 درصد به تغییر شغل ترغیب شده اند.

همچنین: استخدام کارکنان فناوری سخت تر می شود. اما راه دیگری برای به دست آوردن مهارت های مناسب وجود دارد

همچنین: استعفای بزرگ همچنان ادامه دارد و شرکت ها راه های جدیدی برای مقابله با کمبود استعداد پیدا می کنند