متا یک رویداد مجازی یک روزه به نام Meta Connect را اعلام می کند

انتظار می‌رود اپل در سال 2023 وارد فضای جدید شود و یک هدست عرضه کند. اخیراً یک شرکت پوسته متصل به اپل درخواست‌های علامت تجاری را در چندین کشور برای نام‌های “Reality One”، “Reality Pro” و “Reality Processor” ثبت کرده است. برای یک هدست جدید VR/AR.


منبع: https://www.zdnet.com/article/meta-announces-a-one-day-virtual-event-called-meta-connect/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: اکنون هدست واقعیت مجازی خود را دریافت کنید: متا هزینه Quest 2 را افزایش می دهد

رویدادهای Connect مفهوم جدیدی نیستند و اولین آن به سال 2014 برمی گردد که فیس بوک Oculus را خریداری کرد. این رویداد در ابتدا Oculus Connect نام داشت، سپس به Facebook Connect تغییر نام داد و در نهایت به آنچه امروز داریم – Meta Connect تغییر نام داد.

با این رشد زیاد در فضا، می‌توان انتظار داشت رقبای بیشتری وارد بازار شوند – از جمله اپل.

آ سایت جدید که به عنوان “به Meta Connect خوش آمدید” می‌خواند، رویداد یک روزه Meta Connect را با شمارش معکوس زنده برای 11 اکتبر تحریک می‌کند. این رویداد بر موضوع فراجهان متمرکز خواهد شد و آینده واقعیت افزوده و مجازی را بررسی خواهد کرد.

meta-vr.png

دریچه — Shutterstock

متا بر فضای هدست واقعیت مجازی تسلط داشته و 90 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. مطالعه IDC. این مطالعه پیش‌بینی می‌کند که محموله‌های VR در سال 2022 رشد بیشتری داشته باشند، زیرا انتظار می‌رود حجم کل سال به 13.9 میلیون دستگاه برسد که 26.6 درصد افزایش یافته است.

این رویدادها نگاهی عمیق به آینده AR و VR با بینش رهبران صنعت و بحث ها دارد. وب سایت در حال حاضر می گوید اطلاعات بیشتر و جزئیات سخنران به زودی ارائه می شود.

Project Cambria که در سال 2021 معرفی شد، بالاترین هدست VR متا است. مانند محبوب ترین هدست آن، متا کوئست 2، یک دستگاه مستقل خواهد بود. در پادکست، زاکربرگ همچنین فاش کرد که این هدست دارای حسگر ردیابی چشم است که منحصر به این هدست است.

همچنین: سال 2023 سال مهمی برای واقعیت مجازی خواهد بود: کدام هدست را می‌خرید؟

این رویداد در زمان مناسبی از زمانی برگزار می‌شود که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در ماه آگوست اعلام کرد که هدست‌های Meta VR Headset Project Cambria در ماه اکتبر در حین حضورش در این هدست حذف می‌شوند. تجربه جو روگان پادکست