ما رسما ZDNET In Depth را با گزارش اصلی و داستان سرایی همه جانبه راه اندازی کردیم

به دنبال طراحی مجدد خیره کننده ما در اوایل امسال، ما خوشحالیم که جدیدترین ویژگی خود را راه اندازی کنیم: ZDNET In Depth.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین داستان را منتشر کرده‌ایم و شروع بزرگی داریم.

اولین ZDNET In Depth ما نگاهی است به آنچه که می تواند بزرگترین تغییر در زندگی کاری ما در یک قرن باشد – افزایش هفته کاری چهار روزه.

و این تنها یکی از نوآوری هایی است که ما برای چند ماه آینده برنامه ریزی کرده ایم. اولین داستان ما را بررسی کنید و برای آینده بیشتر آماده شوید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/weve-officially-launched-zdnet-in-depth-with-original-reporting-and-immersive-storytelling/#ftag=RSSbaffb68

این داستانی است که توضیح می‌دهد چگونه همه چیز از فناوری جدید گرفته تا کار ترکیبی، هفته کاری سنتی را شکسته است – و چگونه آن را تعمیر کنیم. این یکی از آن داستان‌هایی است که نقطه عطف بسیار مهمی را به تصویر می‌کشد که همه ما می‌توانیم برای درک آن در سال‌های آینده به گذشته نگاه کنیم.

zdnet-lf-hero-4day

تصویر: اندرو بالاغ
هدف ZDNET In Depth ارائه گزارش‌های اصلی و داستان‌های انسانی در پشت مهم‌ترین مسائل و روندهای فناوری است.

ما هر ماه یک داستان عمیق گزارش شده دیگر را به شما ارائه خواهیم کرد که به شما امکان می دهد مسائل بزرگ را درک کنید. ما خوشحالیم که این را در قالب داستانی همه جانبه ارائه می کنیم که به روایت امکان می دهد دقیقاً با سرعت درستی پیش برود.

تیم ZDNET میراثی طولانی – و برنده جوایز – در ارائه نوشته‌های تاثیرگذار بر روی فناوری دارد، و با راه‌اندازی In Depth، فصل جدید و هیجان‌انگیزی را باز می‌کنیم. این به طرز درخشانی اخبار فوری، توصیه ها، بررسی ها، ویژگی های ویژه ماهانه، ویدیوها و موارد دیگر را تکمیل می کند.

ما ظاهر و احساس خاصی را برای این صفحات داستان In Depth طراحی کرده ایم و امیدواریم که بتوانید زمانی را برای غوطه ور شدن در این داستان ها و گرافیک اصلی آنها اختصاص دهید.