مایکروسافت Tabbed File Explorer، ویژگی های اضافی ویندوز 11 22H2 را در پیش نمایش موجود می کند

برنامه بازطراحی شده Photos برای ویندوز 11 با ادغام کتابخانه عکس iCloud که اخیراً اعلام شده است، بعداً ارائه می شود. به گفته مقامات، برنامه Photos در پایان اکتبر و ادغام iCloud در نوامبر در دسترس خواهد بود.

در این دسته دوم از ویژگی ها گنجانده شده است:

در 18 اکتبر، مایکروسافت این را انجام داد گروه دوم ویژگی های ویندوز 11 22H2 از طریق نسخه های غیرامنیتی و اختیاری برنامه ریزی شده منظم آن (معروف به “هفته C”) در دسترس است.

مقامات تکرار کردند که کاربران جریان اصلی این ویژگی های گمشده ویندوز 11 22H2 را در 8 نوامبر به عنوان بخشی از Patch Tuesday دریافت خواهند کرد.

همچنین: مایکروسافت شروع به انتشار به‌روزرسانی سالانه ویژگی ویندوز 10، ویندوز 10 22H2 می‌کند

هنگامی که مایکروسافت ویندوز 11 22H2 را در سپتامبر عرضه کرد، مقامات گفتند که به‌روزرسانی سالانه ویژگی در دو بخش ارائه می‌شود.

مقامات می گویند که کاربران ویندوز 11 باید انتظار داشته باشند که مایکروسافت ویژگی های جدیدی را خارج از به روز رسانی ویژگی های سالانه در نیمه دوم سال برای ویندوز 11 عرضه کند. مایکروسافت قصد دارد با این به‌روزرسانی‌های ویژگی‌ها به همان روشی که با این مجموعه از ویژگی‌های اضافی ویندوز 11 22H2 انجام می‌دهد، رفتار کند. ابتدا آنها را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های اختیاری غیرامنیتی ماهانه برای ویندوز 11 پیش‌نمایش می‌کند و سپس به تدریج در «به‌روزرسانی امنیتی ماهانه بعدی» (پچ سه‌شنبه) برای همه عرضه می‌شود.

اولین مجموعه از ویژگی ها در ماه سپتامبر برای کاربران اصلی عرضه شد، اما مجموعه دوم از ویژگی ها تا اکتبر یا نوامبر ارائه نمی شود.

پیش نمایش Tabbed File Explorer ویندوز 11

تصویر: مایکروسافت
پس از نوامبر، مشتریان Enterprise و Education ویندوز 11 خواهند داشت این ویژگی های جدید اضافی به طور پیش فرض خاموش هستند. مایکروسافت به مشتریان سازمانی اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک Group Policy/MDM، آنها را به‌عنوان یک مجموعه (نه به صورت جداگانه) روشن کنند. (مجموعه ویژگی‌هایی که این هفته و در 8 نوامبر عرضه می‌شوند به‌طور پیش‌فرض خاموش نمی‌شوند.) ویژگی‌های جدید ارائه‌شده خارج از به‌روزرسانی ویژگی سالانه به‌طور پیش‌فرض زمانی که به‌روزرسانی ویژگی سالانه بعدی تحویل داده می‌شود، روشن می‌شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-makes-tabbed-file-explorer-additional-windows-11-22h2-features-available-in-preview/#ftag=RSSbaffb68