مایکروسافت ماژول های بیشتری را برای مجموعه تجربه کارمند Viva خود آماده می کند

Viva Sales، که به طور کلی در 3 اکتبر در دسترس خواهد بود، یک برنامه CRM “همراه” است که برای ادغام با Teams، Outlook و برنامه های Office از جمله Word، Excel و PowerPoint طراحی شده است. مقامات گفتند که با برنامه/سرویس Dynamics 365 Sales CRM مایکروسافت و سیستم‌های CRM سایر شرکت‌ها کار می‌کند، که با سیستم CRM Salesforce شروع می‌شود. در حالی که مقامات برنامه‌های آینده را فاش نمی‌کنند، من از دیدن اپلیکیشن‌های با برند Viva برای کاربران در زمینه‌های بازاریابی، مالی و فناوری اطلاعات در برخی مواقع تعجب نمی‌کنم.

مایکروسافت در حال بازبینی صفحه اصلی Viva Connections است تا کاربران بتوانند همه برنامه‌های Viva را در یک مکان ببینند. Viva Pulse یک برنامه بازخورد جدید است که در سال 2023 به مجموعه ارائه می‌شود و قابلیت‌های نظرسنجی فرم‌های مایکروسافت را توسعه داده و گسترش می‌دهد. Viva Amplify، یکی دیگر از برنامه‌های جدید در مجموعه، برای «تیم‌های ارتباطی و رهبران» طراحی شده است تا بتوانند پیام‌ها و کمپین‌های خود را به طور مداوم و گسترده‌تر پخش کنند.

microsoftvivanewmodules

اعتبار: مایکروسافت

مایکروسافت نیز امروز جدیدترین خود را منتشر کرد یافته های شاخص روند کاربر اساس مصاحبه Edelman Data & Intelligence با 20000 دانشمند تمام وقت یا خوداشتغال در 11 بازار تابستان امسال. نکات برجسته شامل راه‌هایی برای رفع بی‌اعتمادی مداوم بسیاری از مدیران در مورد چگونگی بهره‌وری کارکنان از راه دور و نیاز به «جذب مجدد و ایجاد انرژی مجدد» کارکنان بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-readies-more-modules-for-its-viva-employee-experience-suite/#ftag=RSSbaffb68Viva Engage، برنامه Rebranded Teams Communities، در حال دریافت یک “گوشه رهبری” جدید است که در آن کارمندان می توانند مستقیماً با مدیریت تعامل داشته باشند و رویدادهای Ask Me Anything (AMA) را میزبانی کنند. و در حالی که مفهوم کارت‌های پروفایل قبلاً در مایکروسافت 365 وجود دارد، مایکروسافت در حال اضافه کردن قابلیت People جدید در قابلیت Microsoft Viva به این کارت‌ها است تا اطلاعات بیشتری مانند علایق، زمینه‌های دانش و اهداف را به آنها اضافه کند.

امروز مایکروسافت شروع به کار کرد برنامه های جدیدی که قصد دارد به پلتفرم تجربه کارمند Viva خود اضافه کند در سال آینده این شرکت همچنین اعلام کرد که برنامه همراه Viva Sales CRM آن به طور کلی در 3 اکتبر در دسترس خواهد بود. مقامات این اطلاعیه ها را طی یک رویداد مجازی در 22 سپتامبر اعلام کردند.

مقامات امروز تکرار کردند که این شرکت همچنان در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ابزارهای Glint HR است که مایکروسافت در سال 2018 خریداری کرد به مجموعه VIva در سال 2023.

مایکروسافت همچنین نقاط ادغام جدیدی را در Viva Goals اضافه می‌کند، از جمله یک برنامه پیشرفته Teams که به کاربران اجازه می‌دهد تا اهداف و نتایج کلیدی (OKR) را بررسی کنند و با آنها همکاری کنند. ادغام با Azure DevOps برای به‌روزرسانی خودکار موارد کاری. پیوندی به مجموعه داده های Power BI برای ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و نتایج؛ و ادغام با Microsoft Planner و Project. ادغام‌های بیشتر بین Viva Learning و LinkedIn Learning نیز در نقشه راه وجود دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تمام محتوای Learning Hub لینکدین خود را در داخل Teams همگام‌سازی کنند.

Viva شامل یک خانواده رو به رشد از ماژول ها است: Viva Connections برای پخش ارتباطات داخلی و منابع شرکت. Viva Insights، خدمات رفاهی شخصی مانند Virtual Commute، Headspace ادغام و اقدامات توصیه شده بر اساس تجزیه و تحلیل؛ Viva Topics، که به منظور کمک به افراد در ارتباط با کارشناسان کشف شده از طریق کارت های افراد است. و Viva Learning، مرکزی برای دسترسی کاربران به مواد آموزشی ارائه شده توسط شرکت و شخص ثالث. از زمان راه‌اندازی اولیه Viva، مایکروسافت ماژول‌های دیگری از جمله Viva Goals، Viva Engage و Viva Sales را به آن اضافه کرده است.

هدف Viva برای کمک به شرکت‌ها و تعامل با کارکنان است، خواه این کارمندان در محل باشند، از راه دور یا در نوعی حالت کار ترکیبی. مایکروسافت برای اولین بار در فوریه 2021 با Viva که بر روی Teams اجرا می‌شود، عمومی شد. این مجموعه شامل ترکیبی از فناوری‌های موجود و جدید مایکروسافت، از جمله Yammer، شیرپوینت و بخش‌هایی از کار مدیریت دانش “Project Cortex” بود.