مایکروسافت قیمت سرفیس پرو 8 را در جمعه سیاه به 799 دلار کاهش داد

را مایکروسافت سرفیس پرو 8 یک دستگاه هیبریدی نازک و سبک وزن مناسب برای کار و مطالعه است. تبلت صفحه لمسی 13 اینچی که در انواع پوشش‌ها و مشخصات مختلف موجود است، برای بهره‌وری طراحی شده است – اگرچه بسته به نحوه استفاده از دستگاه هیبریدی، ممکن است مجبور باشید روی لوازم جانبی اضافی مانند صفحه کلید و قلم سرمایه‌گذاری کنید.

مایکروسافت سرفیس پرو 8

مایکروسافت

در ادامه بخوانید: بررسی Microsoft Surface Pro 8 for Business: هنوز عاشق است

معاملات اولیه جمعه سیاه همچنان در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی بزرگ ایالات متحده ظاهر می‌شوند و اکنون، مایکروسافت به این مبارزه پیوسته است.

را مایکروسافت سرفیس پرو 8، یک دستگاه هیبریدی تبلت-لپ تاپ شیک و توانا، در حال حاضر به فروش می رسد. اگر از فروشگاه آنلاین غول ردموند بازدید می‌کنید، می‌توانید یک Surface Pro 8 با قیمت 799 دلار تهیه کنید که حداقل 300 دلار (تقریباً 27٪) در قیمت اولیه خرده‌فروشی 1099 دلاری آن صرفه‌جویی می‌کند.

ZDNET همچنین مراقب سایر معاملات تبلت در بازار در آستانه جمعه سیاه است. راهنمای بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه ما را بررسی کنید، یا به‌عنوان جایگزین، بهترین انتخاب‌های ما را برای تبلت‌ها به عنوان هدیه کریسمس بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/microsoft-drops-price-of-surface-pro-8-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: بررسی سرفیس پرو 9 مایکروسافت: قابل توجه است اما آیا ارزش قیمت یک مک بوک ایر M2 را دارد؟

در زمان نگارش، سه پیکربندی در پلاتین موجود نیست و دو پیکربندی در گرافیت نیز به فروش رسیده است. نمی توان گفت که سهام چقدر طول می کشد.

کمترین قیمت موجود برای مدل پلاتینیوم با پردازنده Intel Evo Core i5، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD، 799 دلار است. با این حال، اگر می‌خواهید قدرت بیشتری در دستگاه خود داشته باشید، همچنان می‌توانید 300 دلار در سرفیس پرو 8 مجهز به پردازنده Intel Evo Core i7، 16 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی SSD صرفه‌جویی کنید – که معمولاً 2199 دلار قیمت دارد، اما اکنون با قیمت 1899 دلار در دسترس است.

بهترین خرید نیز ارائه می شود 300 دلار تخفیف مدل پایه سرفیس پرو 8.