مایکروسافت در حال راه اندازی چیزی است که اعصاب شما را به هم می زند (یا شاید هم نه)


نمای ساختمان با لوگوی مایکروسافت.

به نظر ایده ی خوبی می آید. یا این کار را می کند؟

مایکروسافت / اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

ایده ها سخت است.

ایده های خوب سخت ترند.

اما به نظر می‌رسد ایده‌هایی که ممکن است به یک سو پیش بروند، از شرکت‌های فناوری مانند بشکه‌هایی از یک انبار میخانه بیرون می‌آیند.

آخرین موردی که مرا مجذوب یک ناهماهنگی کنجکاو کرد از مایکروسافت می آید.

این یکی از مواردی است که من مطمئنم فقط بهترین نیت را دارد، اما ممکن است به سمت درد، غم و غم و غم و غصه روده تبدیل شود زیرا زندگی چنین است.

این مشکلی است که مهندسان مایکروسافت می خواهند حل کنند. گاهی اوقات، الف تیم های مایکروسافت تماس باید منتقل شود پس شما آنجا بنشینید تا این اتفاق بیفتد. یا مثل من، شما فقط یک کار دیگر را روی لپ تاپ خود انجام می دهید تا زمانی که این اتفاق بیفتد.

این به وضوح برای مایکروسافت به اندازه کافی خوب نیست. برای اینجا، در نقشه راه 365، است یک ورودی جدید با شکوه. این عنوان: “موسیقی در انتظار برای انتقال تماس.”

همچنین: تیم های مایکروسافت همه این ویژگی های جدید کار ترکیبی را دریافت می کند

در حال حاضر، می بینید، زمانی که منتظر انتقال هستید، هیچ صدایی شنیده نمی شود. فقط یک آرامش سعادتمندانه در تعامل با انتظار شما وجود دارد.

اما اکنون – یا بهتر است بگوییم زمانی در سپتامبر – “وقتی انتقال تماس آغاز می شود، می توان موسیقی را برای تماس گیرندگان در حالت انتظار پخش کرد.”

در قلب، من این را دوست دارم. حتی اگر در حال حاضر معلوم نباشد چه نوع موسیقی پخش خواهد شد. یا در واقع، آیا شرکت ها می توانند موسیقی خود را انتخاب کنند.

جایزه ای برای اولین شرکتی که The Who’s “Who Are You” یا Ed Sheeran و Justin Bieber “I Don’t Care” را انتخاب می کند. نه، “سلام” لیونل ریچی این کار را نمی کند.

می ترسم علی رغم اشتیاق من، بسیاری این ویژگی را عمیقاً آزاردهنده بدانند. آنها می گویند چرا تمام آن زمان هایی را که ساعت ها به ظاهر در انتظار سپری کرده اید تا خدمات مشتری را دریافت کنید، در حالی که آهنگ ارزانی دور سرتان حلقه می زند تا زمانی که شروع به خفه شدن می کند، به شما یادآوری شود؟

همچنین: مایکروسافت راه جدیدی برای خشم مشتریان پیدا کرد

بدتر از آن، چه می‌شود اگر شرکت‌ها فقط بتوانند از میان مجموعه خاصی از آهنگ‌های مورد استفاده از کاتالوگ سوپرمارکت انتخاب کنند؟

یا اگر IT شرکت تصمیم بگیرد چه می شود؟ آیا می توانید تصور کنید که منتظر باشید تا تماس شما منتقل شود و صدای دلپذیر اوزی آزبورن در بهترین حالتش مورد حمله قرار بگیرید؟

و اگر ده‌ها دقیقه در خلاء نگه داشته شوید، که هیچ راه فراری از آن ندارید، چه؟

مانند بسیاری از موارد در فناوری، همه چیز به اجرا بستگی دارد، بنابراین از مایکروسافت خواستم تا کمی روشنگری کند.

سخنگوی شرکت با لحنی مرموز به من گفت: “زمانی که به طور رسمی در دسترس بودن قابلیت را اعلام کنیم، جزئیات بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.”

دلتنگی از این همه. این غیر قابل تحمل است.

شاید شرکت ها بتوانند از کارمندان نظرسنجی کنند که کدام موسیقی را ترجیح می دهند.

شاید مایکروسافت فقط موسیقی را که توسط کارمندان خود زمزمه می شود ارائه دهد.

شاید به زودی، بسیاری از کاربران Teams متوجه شوند که سکوت می‌تواند در واقع یک پوشش نقره‌ای داشته باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-is-launching-something-primed-to-get-on-your-nerves-or-maybe-not/#ftag=RSSbaffb68