مایکروسافت این ویژگی های برنامه Office Mobile را حذف می کند

این تغییر بر برنامه آفیس در اندروید تأثیر می‌گذارد و از 31 دسامبر نیز اعمال خواهد شد. همانطور که در حال حاضر است، کاربران آفیس می‌توانند برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین دو گوشی اندرویدی از طریق اتصال بی‌سیم، روی Share Nearby در برنامه ضربه بزنند.

مایکروسافت قابلیت انتقال فایل‌ها را از Office Mobile حذف می‌کند اما می‌گوید که انتقال فایل‌ها آسان‌تر می‌شود. Transfer Files با ادغام OneDrive در برنامه Office جایگزین می شود.

فایل هایی که با این ویژگی به اشتراک گذاشته شده اند تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت اما این ویژگی پس از 31 دسامبر حذف خواهد شد.

مایکروسافت همچنین Share Nearby را از Office Mobile پس از اینکه متوجه شد “برخی اما نه همه نیازها” را برآورده می کند، حذف می کند.

زن جوان با استفاده از برنامه‌ها در تلفن هوشمند صفحه لمسی تلفن همراه

تصویر: Getty Images/iStockphoto

دستورالعمل هایی برای استفاده از OneDrive برای به اشتراک گذاری فایل دارد اندروید و iOS.

“مطمئن باشید فایل هایی که با استفاده از قابلیت Transfer Files ارسال و دریافت شده اند در برنامه آفیس باقی می مانند و تحت تاثیر این تغییر قرار نمی گیرند.” یادداشت های مایکروسافت.

مایکروسافت در ماه اکتبر در کنفرانس Ignite خود اعلام کرد که نام اپلیکیشن آفیس یکپارچه خود را تحت مایکروسافت 365 تغییر خواهد داد. این از نوامبر اتفاق می افتد. مایکروسافت امیدوار است برنامه Microsoft 365 چگونگی تکامل آفیس را برجسته کند. مایکروسافت قصد دارد برنامه مایکروسافت 365 را در ماه نوامبر منتشر کند و با نسخه وب شروع خواهد شد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-is-dropping-these-office-mobile-app-features/#ftag=RSSbaffb68همچنین: بررسی iPad Pro (2022): من محتاطانه خوشبین هستم. یا احمق

ما این تصمیم را در حالی گرفتیم که به ارزیابی مجدد ارزشی که کاربرانمان از برنامه آفیس کسب می‌کنند ادامه می‌دهیم، و هدف ما ارائه تجربیاتی است که سازگار، قابل اعتماد بوده و به کاربرانمان اجازه می‌دهد در دستگاه‌های خود سازنده باشند. این در پی ساده‌سازی مایکروسافت توضیح می دهد که راه حل هایی که ما تصمیم گرفته ایم این ویژگی را غروب کنیم.

کاربران تا 31 دسامبر 2022 می توانند از Transfer Files به عنوان یک ویژگی قدیمی در اندروید و iOS استفاده کنند و پس از آن استفاده از برنامه OneDrive تنها گزینه خواهد بود.

برنامه‌های مایکروسافت آفیس موبایل برای اندروید و iOS ویژگی‌های اشتراک‌گذاری فایل را با انتقال مایکروسافت به تغییر نام مایکروسافت 365 در تلفن همراه کاهش می‌دهند.