مایکروسافت این شبیه‌سازی‌های ویندوز 11 را دارد تا به شما نشان دهد چه انتظاری دارید

با نزدیک شدن به انتشار ویندوز 11 نسخه 22H2، مایکروسافت «شبیه‌سازی‌های هدایت‌شده» آخرین نسخه ویندوز را برای کمک به سازمان‌ها و کارکنانی که ممکن است برای ارتقا از ویندوز 10 پایدار مردد باشند، منتشر کرده است.

شبیه سازی ها برای ادمین ها عبارتند از: آشنایی با مدیریت چاپگر Universal Print; ارتقا از ویندوز 10 به ویندوز 11; و نصب ویندوز 11 با Autopilot.

در شبیه سازی ها، مگان، کاربر نهایی، و آلن، متخصص فناوری اطلاعات وجود دارند.

“آنها می گویند یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد، بنابراین ما شبیه سازی های هدایت شده از عملکرد ویندوز 11 را ایجاد کرده ایم تا به شما، متخصص فناوری اطلاعات، کمک کنیم تا شباهت های ویندوز 10 را ببینید و به کارمندان خود نشان دهید که چقدر این تجربه آشنا است.” مایکروسافت در یک پست وبلاگی می گوید.

ویندوز 11 22H2 قرار است در ماه اکتبر منتشر شود و مایکروسافت امیدوار است که شبیه سازی های آن تمایل بخش فناوری اطلاعات را برای عرضه آن افزایش دهد.

دیدن: یادگیری انعطاف پذیر: چگونه آموزش ترکیبی کلاس درس را برای همیشه تغییر می دهد

می‌افزاید: «Start در مرکز نوار وظیفه قرار دارد و مگان به راحتی می‌تواند آنچه را که نیاز دارد پیدا کند»، سپس آن‌ها را به نوار وظیفه هدایت می‌کند تا Start را انتخاب کنند، که منوی Start جدید ویندوز 11 را در بالای نوار وظیفه نشان می‌دهد.

مایکروسافت مطمئن است که اکثر مشتریان قبل از سال 2025 سخت افزار خود را به اندازه کافی به روز کرده اند، به طوری که مشتریان عقب نمانند. اما مایکروسافت ترجیح می‌دهد سازمان‌های بیشتری اکنون ارتقاء یابند – همانطور که قبلاً انجام داده است.

«شبیه‌سازی‌های هدایت‌شده عملکرد ویندوز 11» به متخصصان فناوری اطلاعات و کاربران نهایی نشان می‌دهد که ویندوز 11 چقدر شبیه ویندوز 10 است و نحوه استقرار مایکروسافت ویندوز 11 را در بین کاربرانش شبیه‌سازی می‌کند.

را شبیه سازی کاربر نهایی دارای 13 صفحه است که ویژگی‌های کلیدی و تغییرات از ویندوز 10 به ویندوز 11 را نشان می‌دهد که مایکروسافت از ماه اکتبر در برنامه Windows Insiders از طریق کانال‌های Dev و Beta آزمایش می‌کند و شامل منوی Start، نوار وظیفه، برنامه تنظیمات و ویژگی‌های دسترسی است.

این شبیه سازی، ورودهای بدون رمز ورود Windows Hello for Business را به کاربران معرفی می کند و سپس به دسکتاپ ویندوز 11 می رود.

کاربران می توانند انتظار دیدن کارمندان مایکروسافت را داشته باشند شرکت چند ملیتی خیالی 100000 کارمند، Contoso، برای مثال، با استفاده از نرم‌افزار مایکروسافت برای پرینت گرفتن از آیفون، ویندوز 11 را به بخشی از روز کاری هیبریدی معمولی خود تبدیل کنید.

چهار شبیه سازی مایکروسافت برای استقرار ویندوز 11 با هدف: کمک به آشنایی کارمندان با ارتقاء پیش از سیستم عامل. استقرار چاپگر ابری آزمایشی با Universal Print. نشان دادن روند انتقال از ویندوز 10 به ویندوز 11؛ و استفاده از Autopilot برای استقرار ویندوز 11 را نشان دهید. (Autopilot یکی از ویژگی های ویندوز 10 بود که تنظیمات دستگاه را پس از ارتقا انجام می داد.)

شبیه‌سازی می‌گوید: «وقتی مگان وارد دستگاه خود می‌شود، تجربه کاربری ویندوز بهبود یافته و در عین حال آشنا را می‌بیند و فوراً دست به کار می‌شود.

این شبیه‌سازی‌ها می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا ارزش ارتقا به ویندوز 11 را ببینند.

“آلن ویندوز 11 را برای دستگاه های جدید و موجود شرکت مستقر می کند. او Universal Print را برای انتقال زیرساخت چاپ به فضای ابری به کار می گیرد. مگان یک دستگاه جدید با ویندوز 11 دریافت می کند و یک دستگاه موجود به ویندوز 11 ارتقا یافته است. و او می تواند با Universal Print چاپ کند. مایکروسافت توضیح می‌دهد که نه تنها از دستگاه‌های جدید او، بلکه از آیفون نیز.

ویندوز 11 ممکن است آینده سیستم عامل باشد، اما استفاده از آن تاکنون بسیار تدریجی بوده است. پذیرش آهسته خوب است زیرا مایکروسافت تا اکتبر 2025 از ویندوز 10 پشتیبانی می کند، اما مایکروسافت در تلاش است تا مشتریان سازمانی را متقاعد کند که پیشرفت های امنیتی ویندوز 11 ارزش ارتقا را داشته باشد – تا زمانی که سخت افزار آنها حداقل شرایط را برآورده کند.

دیدن: بهترین لپ تاپ ویندوز 2022: مقایسه برترین نوت بوک ها

زن سیاه‌پوست خندان از هدفون برای تماس ویدیویی روی لپ‌تاپ استفاده می‌کند.

تصویر: Getty Images/iStockphoto

ویندوز 11، نسخه 21H2، در اکتبر 2021 منتشر شد و در ماه مه برای “استقرار گسترده” تعیین شد – به این معنی که مایکروسافت فکر می کرد که ویندوز 11 به اندازه کافی برای مشتریان سازمانی پایدار است که بتوانند سه ماه پیش آن را مستقر کنند.

اولین شبیه‌سازی «آشنایی با ویندوز 11» برای کاربران نهایی انجام می‌شود، در حالی که سه مورد باقی‌مانده برای متخصصان فناوری اطلاعات است.

اینها «شبیه‌سازی‌های کلیکی» هستند که به متخصصان فناوری اطلاعات و کارمندان عمومی «تجربه واقعی ویندوز 11 و ابزارهای مدیریت مبتنی بر ابر مایکروسافت» را ارائه می‌دهند.

windows-11-start.png

تصویر: مایکروسافت


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-has-these-windows-11-simulations-to-show-you-what-to-expect/#ftag=RSSbaffb68