مایکروسافت اعلان VPN ویندوز، به روز رسانی های جستجوی نوار وظیفه را آزمایش می کند

برای هر دو بیلد اصلاحاتی وجود دارد. مایکروسافت Spotlight ویندوز را با تم ها در صفحه شخصی سازی ترکیب کرده است. همچنین ظرفیت کامل ذخیره سازی را در تمام اشتراک های OneDrive در اختیار کاربران قرار می دهد و اکنون کل فضای ذخیره سازی را در صفحه حساب ها در برنامه تنظیمات نمایش می دهد.

بیلد 22623.1020 شامل ویژگی‌های جدیدی است که در حال عرضه هستند، در حالی که بیلد 22621.1020 به طور پیش‌فرض دارای ویژگی‌های جدید خاموش است.

مایکروسافت در حال بررسی مجدد نحوه عملکرد جستجو در نوار وظیفه ویندوز 11 است، در حالی که کاربران می توانند به زودی یک نماد محافظ کوچک را در سینی سیستم نوار وظیفه خود دریافت کنند تا نشان دهد که رایانه شخصی چه زمانی به یک VPN متصل است.

این ساخت شامل یک نماد وضعیت VPN جدید، یک نماد سپر کوچک است که روی نماد اتصال شبکه فعال پوشانده شده است. هدف از آن ارائه نمادی قابل مشاهده از وضعیت VPN به کاربران است، که در صورت قطع اتصال VPN به یک برنامه VPN کاری یا شخصی می تواند مفید باشد.

shutterstock-1024665187.jpg

Shutterstock / GaudiLab

مایکروسافت به دنبال بازخورد در مورد نحوه نمایش جستجوی خود در نوار وظیفه است. آزمایش‌کنندگان می‌توانند این کار را در مرکز بازخورد انجام دهند.

همچنین: 10 بهترین لپ تاپ ویندوزی: نوت بوک های برتر، 2 در 1 و دستگاه های فوق قابل حمل

این ساخت‌ها همچنین شامل هشدارهای ذخیره‌سازی OneDrive برای زمانی‌که کاربران به محدودیت فضای ذخیره‌سازی خود نزدیک هستند، می‌شوند. این هشدارها در صفحه Systems در برنامه تنظیمات ظاهر می شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-tests-windows-vpn-notification-taskbar-search-updates/#ftag=RSSbaffb68 وبلاگ-پست-تصویر-b-1024x398

تصویر: مایکروسافت

مایکروسافت برای رفع اشکالات مختلف، اصلاحاتی را در این بیلد ارائه کرده است. دو مشکل شناخته شده جدید این است که ویجت‌ها ممکن است برای برخی از Windows Insiders گم شوند و باعث شود explorer.exe پس از ارتقا در یک حلقه از کار بیفتد. کاربران می توانند ویجت ها را در صورت عدم وجود آن نصب کنند. از طرف دیگر، کاربران می توانند ساخت را به عقب برگردانند.

مایکروسافت نیز دارد بیلد 22621.1020 و بیلد 22623.1020 پیش نمایش Windows 11 Insider (KB5020035) به کانال بتا.

همچنین، مشکلی در Build 25247+ وجود دارد که باعث می‌شود برخی از اینسایدرها نتوانند برخی از درایوهای ثانویه، از جمله احتمالاً سایر دستگاه‌های PCI را مشاهده کنند. مایکروسافت می گوید در حال کار بر روی یک اصلاح است.

همه ویژگی‌های نشان‌داده‌شده در Dev Channel به کانال بتا یا نسخه‌های اصلی ویندوز 11 راه پیدا نمی‌کنند.

در بیلد 25252 ویندوز 11 که در کانال Dev منتشر شده است، مایکروسافت در حال آزمایش روش های مختلف برای نمایش جستجو در نوار وظیفه است. یک مثال مستقیماً روی ویندوز 10 طراحی شده است و یک کادر جستجو را ارائه می دهد که کاربران می توانند در آن تایپ کنند و نتایج در یک پنجره جداگانه نمایش داده می شود. دیگری یک «دکمه جستجو» به شکل قرص است که پنجره‌ای را باز می‌کند که در آن می‌توان متن را تایپ کرد. همچنین نماد جستجوی کوچک‌تری وجود دارد که پنجره جدیدی را برای جستجو باز می‌کند و گزینه «پنهان کردن» در جایی که هیچ کادر یا نمادی وجود ندارد وجود دارد. نوار وظیفه و کاربران آیکون ویندوز را فشار می‌دهند تا صفحه شروع را باز کند که یک کادر جستجو در بالا دارد.