مایکروسافت آفیس پرو 2021 و ویندوز 11 پرو را با 70 دلار بسته بندی کنید

مایکروسافت آفیس پرو 2021 و ویندوز 11 پرو را با 70 دلار بسته بندی کنید

لوگوی مایکروسافت در MWC 2024

در این بسته مایکروسافت آفیس پرو 2021 و ویندوز 11 پرو مادام العمر صرفه جویی زیادی کنید.

کری وان/ZDNET

فرقی نمی‌کند که در حال ارتقاء به یک لپ‌تاپ جدید هستید یا فقط سیستم موجود خود را ارتقا می‌دهید – دسترسی به مایکروسافت آفیس و ویندوز این روزها برای انجام کارها در رایانه شما ضروری است. و در حال حاضر، می‌توانید یک مجوز مادام‌العمر برای Microsoft Office Pro 2021 و Windows 11 Pro از Stack Social با قیمت 70 دلار خریداری کنید – که بیش از 80٪ تخفیف دارد.

Microsoft Office Professional Plus 2021 شامل تمامی پیشنهادات کلاسیک و ضروری مایکروسافت، از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote، Publisher، Access و Teams است. اگر به همه زنگ‌ها و سوت‌ها نیاز ندارید، این معامله را برای Microsoft Office 2019 بررسی کنید، که همه ویژگی‌های مشابه را به جز تیم‌ها ارائه می‌دهد.

مایکروسافت ویندوز 11 پرو یک سیستم عامل مناسب برای افراد حرفه ای یا کاربران خانگی است. یک رابط کاربری آسان برای پیمایش، ورود به سیستم بیومتریک، کنترل برنامه هوشمند، جلوه‌های Windows Studio، DirectX 12 Ultimate، و ویژگی‌های برتر مانند طرح‌بندی فوری، دسکتاپ، تکرار بدون درز، تایپ صوتی بهبودیافته، و تجربه جستجوی قدرتمند دریافت کنید. همچنین به Microsoft Copilot، یک پلتفرم هوش مصنوعی که برای ارتقاء تجربه گردش کار شما طراحی شده است، دسترسی خواهید داشت.

همچنین: نحوه استفاده از Copilot (که قبلا با نام بینگ چت شناخته می شد)

هر چند یک اخطار وجود دارد. در حالی که Stack Social شریک مجاز مایکروسافت است و دسترسی “مادام العمر” به آفیس را ارائه می دهد، ممکن است مایکروسافت بتواند مجوز را پایان دهد. اما این سایت سال‌هاست که این قراردادهای مایکروسافت را اجرا می‌کند و آلیسون دنیسکو رایوم از ZDNET شخصاً می‌تواند آن‌ها را تضمین کند – او حدود دو سال پیش مجوز آفیس را از Stack Social خریداری کرد و هنوز هم روی مک‌بوک شخصی‌اش کار می‌کند.

همچنین: مایکروسافت بی سر و صدا نسخه رایگان Copilot را به GPT-4 ارتقا داد

در حالی که این بسته بسته چیزهای زیادی ارائه می دهد، شما از مزایای آخرین اشتراک Microsoft Office 365 بهره نخواهید برد، بنابراین اگر به دنبال مایکروسافت 365 هستید، ممکن است این معامله برای شما مناسب نباشد (اگرچه Stack Social تخفیفی برای Office دارد. 365 نیز.) کاربران ویندوز برای دسترسی به این نرم افزارها باید سیستم عامل خود را به ویندوز 10 یا 11 به روز کنند.

بسته های مجوز مادام العمر خود را برای Microsoft Office Pro 2021 و Windows 11 Pro همین حالا دریافت کنید.

قراردادها در معرض فروش قرار می‌گیرند یا در هر زمانی منقضی می‌شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. متأسفیم اگر این معامله را از دست دادید، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدید برای کسب پس‌انداز هستیم و آنها را با شما در ZDNET.com به اشتراک می‌گذاریم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/bundle-microsoft-office-pro-2021-and-windows-11-pro-for-70/#ftag=RSSbaffb68