مانیتور گیمینگ منحنی 49 اینچی سامسونگ به 849 دلار کاهش یافت

به‌عنوان کسی که آخر هفته‌ها را جلوی صفحه کامپیوتر می‌گذرانید، وقتی می‌گویم: یک مانیتور بازی 49 اینچی برای تجربه‌ی بازی‌تان لازم است، به من اعتماد کنید. شما نباید مجبور باشید پرداخت 3500 دلار برای مانیتور گیمینگ منحنی 55 اینچی Odyssey Ark – نه زمانی که بتوانید دریافت کنید یک مانیتور 49 اینچی با قیمت کمتر از 900 دلار. این مانیتور گیمینگ منحنی 49 اینچی DQHD Super Ultra-Wide سامسونگ فقط 350 دلار کاهش یافته است، و شما می توانید آن را با قیمت دریافت کنید فقط 849 دلار.

اگر این مانیتور بازی شبیه مانیتوری است که می خواهید به دسکتاپ خود اضافه کنید، امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و از 350 دلار پس انداز لذت ببرید. ما نمی دانیم این چه زمانی به پایان می رسد، بنابراین ممکن است بخواهید زودتر آن را انتخاب کنید.

مانیتورهای بازی منحنی یک راه عالی برای تجربه بازی همه جانبه تر هستند. نسبت فوق عریض 32:9 نمای میدانی شما را منحنی می‌کند و به شما احساس واقعیت مجازی را بدون حضور در واقعیت مجازی می‌دهد. شما همچنین یک حالت ویژه Eye Comfort دریافت خواهید کرد که به کاهش انتشار نور آبی و کاهش فشار چشم شما کمک می کند. شما همچنین می توانید آن را با مشاهده بهینه تنظیم کنید و حتی می توانید آن را با بازوهای سازگار با VESA نصب کنید.

از آنجایی که زاویه دید بسیار زیادی دارد، می‌توانید از تصویر به تصویر برای انجام چند کار در طول روز با چندین تب پنجره و بازی در عصر استفاده کنید. اما، در واقع، این مشخصات هستند که از همه مهمتر هستند – و می توانید از 1000 نیت روشنایی در صفحه نمایش QLED لذت ببرید. این یک صفحه نمایش QHD دوگانه با پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync 2 است که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و در عین حال لکنت و تاخیر ورودی را کاهش می دهد. این مانیتور می‌تواند تا ۴ میلی‌ثانیه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز حرکت کند.

مانند بسیاری از خرده‌فروشان، تخفیف‌های حرفه‌ای GameStop جلوتر از فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون است که قرار است فردا برگزار شود. می‌خواهید پس از شروع فروش فردا دوباره بررسی کنید تا معاملاتی را که توصیه می‌کنیم ببینید، اما در حال حاضر توصیه‌های اولیه‌ای داریم که می‌توانید در اینجا بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-curved-gaming-monitor-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68