مانند یک حرفه ای با Rosetta Stone، نکات تخصصی و بلیط هواپیما ارزان سفر کنید


جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

بسیاری از مردم نمی دانند که سفر دیگر لازم نیست گران یا پیچیده باشد. هیچ دلیلی برای ترس از موانع زبانی، پیمایش در مکان‌های ناآشنا، یا پرداختن به مقایسه کرایه هواپیما وجود ندارد. حالا می توانید نکات ارزشمند هک سفر، پروازهای ارزان، و یادگیری زبان های جدید را دریافت کنید با World Traveller Bundle که در حال حاضر تنها با قیمت 159.20 دلار با کد کوپن ROSETTA20 به فروش می رسد.

برای اولین بار، می توانید به 24 زبان روزتا استون دسترسی مادام العمر داشته باشید. فناوری اختصاصی این پلتفرم، گفتار شما را 100 بار در ثانیه تجزیه و تحلیل می‌کند و بازخورد ارائه می‌کند تا زمانی که شبیه یک زبان مادری به نظر برسید. شما با فعالیت های عملی آسان مانند گرفتن تاکسی، خرید، سفارش و غیره شروع می کنید. همانطور که صحبت کردن، درک کردن، خواندن و نوشتن را یاد می گیرید، یاد خواهید گرفت که چگونه در مکالمات پیچیده تری شرکت کنید. روزنامه وال استریت مشاهده کرد، “سنگ روزتا… ممکن است بهترین چیز بعدی برای زندگی در یک کشور باشد.”

کرایه‌های هواپیما هزینه‌های قابل‌توجهی را هنگام سفر تشکیل می‌دهند، اما اشتراک سه ساله Matt’s Flights Premium می‌تواند به شما کمک کند تا 90٪ تخفیف برای بلیط هواپیما داخلی و خارجی داشته باشید. برجسته در مجله نیویورک تایمز، هیجان انگیز، و موارد دیگر، Matt’s Flights Premium حداقل سه معامله در هفته برای شما ارسال می‌کند و جستجوهای سفارشی نامحدودی را انجام می‌دهد تا ارزان‌ترین کرایه‌های هواپیما را متناسب با نیازهای سفر شما دریافت کند. مشترک سوزی والترز-ریچاردسون اظهار داشت: “مت 1200 دلار در پرواز برای ماه عسل دخترم صرفه جویی کرد. استفاده آسان. متشکرم.”

و پروازها تنها راهی نیستند که می توانید صرفه جویی زیادی کنید. چه در حال آموزش برای شغل جدیدی باشید که به شما امکان می دهد از راه دور کار کنید یا برای تعطیلات برنامه ریزی کنید، هر کسی که می خواهد بداند چگونه با بند کفش به دنیا سفر کند – از جمله زوج ها، افراد و خانواده ها – از دوره های کامل 2021 بهره مند خواهند شد. بسته هکر سفر.

شما می توانید یاد بگیرید که یک عشایر دیجیتال شوید، هک سفر: سفر دو برابر بیشتر با نصف پول، دوره نهایی عکاسی در سفر برای مبتدیان و موارد دیگر. همچنین شامل 13 ساعت نکات، استراتژی ها و پیشنهادات در مورد پرداخت هزینه کمتر برای لذت بردن بیشتر است. بنابراین می توانید پهپاد سلفی خود را بردارید و بروید.

منابعی را دریافت کنید که می تواند به شما کمک کند با اطمینان بیشتر و هزینه کمتر سفر کنید. امروز از کد کوپن ROSETTA20 برای 20٪ تخفیف اضافی استفاده کنید World Traveler Bundle ft. Rosetta Stone اشتراک مادام العمر و فقط 159.20 دلار بپردازید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/travel-like-a-pro-with-rosetta-stone-expert-tips-and-cheap-airfares/#ftag=RSSbaffb68