مادام العمر مایکروسافت ویندوز، آفیس و تیمز را فقط با 60 دلار آموزش ببینید

تازه کارها می‌توانند مسئولیت‌های Windows Desktop Administrator را یاد بگیرند، مانند آموزش نصب، به‌روزرسانی و سفارشی کردن ویندوز 10 در ویندوز 10 مایکروسافت (MD-100) (به‌روزرسانی 2021). شما می توانید اصول اولیه رایانش ابری را در Microsoft 365 Fundamentals (MS-900) یاد بگیرید، از جمله تفاوت بین Microsoft 365 و Office 365 و اصول Azure.

هنگامی که به سطح متوسط ​​رسیدید، Microsoft 365 Identity & Services (MS-100) به شما نحوه طراحی و پیاده سازی خدمات Microsoft 365 را آموزش می دهد. می‌توانید مهارت‌های دسک‌تاپ خود را برای رسیدن به سطح سازمانی در مدیریت دسک‌تاپ‌های مدرن (MD-101) افزایش دهید و همین کار را با محاسبات ابری در Microsoft Mobility & Security (MS-101) انجام دهید.

حتی بهتر از آن، در طول فروش Your Bundle, Your Way، می توانید این بسته آموزشی را با یک مورد دیگر از ما ترکیب کنید. مجموعه روز کارگر و با کد YOURWAY20 20% تخفیف اضافی دریافت کنید. همچنین می‌توانید از کد YOURWAY30 استفاده کنید تا در صورت انتخاب حداقل سه کالا، 30 درصد تخفیف اضافی دریافت کنید، تا زمانی که مجموع شما 49 دلار یا بیشتر باشد. اما فروش در 5 سپتامبر ساعت 23:59 به پایان می رسد، پس زیاد منتظر نباشید!

تمرینات خود را برای یک شغل جدید و پر سود از امروز شروع کنید. دریافت کنید بسته آموزشی Microsoft Windows، 365 و Teams Certification را کامل کنید فقط با 59 دلار یا از کد YOURWAY20 استفاده کنید تا با قراردادن آن با یک معامله دیگر در ما، 20٪ تخفیف دریافت کنید مجموعه شما باندل، راه شما. همچنین می‌توانید با کد YOURWAY30 برای سه یا بیشتر 30 درصد تخفیف دریافت کنید، البته تا زمانی که سبد خرید شما حداقل 49 دلار باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-lifetime-of-microsoft-windows-office-and-teams-training-for-just-60/#ftag=RSSbaffb68

این دوره های ارائه شده توسط iCollege برای کمک به شما در قبولی در امتحانات گواهینامه طراحی شده اند مهارت های فنی خود را برای کارفرمایان بالقوه تأیید کنید. هر سطح از مبتدی تا پیشرفته پوشش داده شده است، بنابراین به سادگی هر دوره را زمانی که برای مرحله بعدی در حرفه خود آماده هستید تکمیل کنید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

سیستم عامل ویندوز قوی تر از همیشه است و تعداد کاربران همچنان در کنار مدت زمانی که کاربران صرف رایانه خود می کنند در حال افزایش است. در نتیجه، تقاضا برای متخصصان ویندوز افزایش یافته است و آن را به یک انتخاب شغلی عالی تبدیل کرده است. در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید یک عمر آموزش مایکروسافت با بسته آموزشی کامل Microsoft Windows, 365 و Teams Certification Training با تنها 59 دلار.

دانش‌آموزان عاشق مدیریت امنیتی پیشرفته مایکروسافت 365 (MS-500) هستند که با میانگین امتیاز نرم‌افزار 4.53 از 5 ستاره نشان می‌دهد. این دوره نحوه مدیریت امنیت و انطباق برای محیط های ترکیبی و سازمانی مایکروسافت 365 را نشان می دهد. می‌توانید آموزش مدیریت تیم‌های مایکروسافت (MS-700) را برای یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت تیم‌ها در Office 365 به پایان برسانید.

microsoft-office.png

توسط تولید Vladimka — Shutterstock