ماجراجویی در برش لیزری: حل معمای اندازه گیری Glowforge

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در YouTube در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/adventures-in-laser-cutting-solving-a-glowforge-sizing-conundrum/#ftag=RSSbaffb68

من طرح خود را به عنوان یک فایل SVG صادر کردم و آن را به رابط Glowforge وارد کردم. همانطور که می بینید از جایی که فلش نشان می دهد، برچسب آشکارا کمتر از 30 میلی متر عرض دارد — بسیار کوچکتر از آنچه من نیاز دارم.

به ابعاد نزدیک فلش قرمز کوچک توجه کنید.

دیوید گویرتز

همانطور که می بینید، من یک فضای صاف برای نگه داشتن برچسب طراحی کردم. من قصد داشتم برچسب را روی Glowforge لیزر کنم و آن را به آن فضای صاف بچسبانم. از نظر تئوری، ایده درست بود.

یک آداپتور با یک مستطیل خالی و یک آداپتور با برچسبی که می گوید Band Saw Harbor Freight

برای روشن تر، تحصیلات حرفه ای من در نرم افزار است. دوستانم به شوخی می گفتند که اگر (صرف نظر از اینکه “آن” چیست) نیاز به استفاده از ابزار فیزیکی دارد، باید تا حد امکان دور باشم. اما از زمانی که شروع به کاوش در پرینت سه بعدی کردم، راهم را در مورد ابزارها و کارگاه یاد گرفتم. مهارت های من در حال بهبود است، و من شما را همراهی می کنم تا بتوانیم با هم یاد بگیریم.

همچنین: ساخت دسکتاپ 2022: یک سال سرگرم کننده در Fab Lab

من سعی کردم چیزی را در محیط Glowforge پیدا کنم که ممکن است نشان دهنده پوسته پوسته شدن ابعاد باشد. من چیز واضحی ندیدم بنابراین تصمیم گرفتم وقتی SVG را از Illustrator صادر کردم، مشکلی پیش آمد یا خیر. این پانل گزینه های صادرات در Illustrator برای فایل های SVG است.

کاملاً بدون ایده، سوئیچ پاسخگوی Illustrator را برگرداندم. به طور معمول، اصطلاح واکنش گرا برای طراحی وب استفاده می شود، بنابراین من هیچ انتظاری برای کارایی آن نداشتم. بنابراین، البته، کار کرد. اطمینان از اینکه Responsive علامت نخورده باشد باعث می شود کل کار کار کند.

انبوهی از برچسب‌هایی که انواع مختلف تجهیزات را با حروف سفید روی آبی نام‌گذاری می‌کنند

صفحه گزینه های SVG با یک فلش که به کادر چک برای Responsive اشاره می کند

هرگز آسان نیست. یا اگر آسان است، هرگز آشکار نیست. در هر صورت تیک Responsive را بردارید.

دیوید گویرتز

همچنین: بررسی Glowforge Pro: برش و حکاکی لیزری برای علاقمندان و سازندگان جدی

می دانستم که ابعاد در Fusion 360 مناسب است زیرا مدل را با ابعادی که به دقت انتخاب شده طراحی کردم. و من می دانستم که ابعاد در Illustrator مناسب است زیرا می توانستم آنها را با استفاده از خط کش بررسی کنم. اما به نوعی، بین خروج از Illustrator و وارد کردن به محیط Glowforge، ابعاد در حال تغییر بود.

مشکل این بود که با وجود اینکه وقتی برچسب‌ها از Glowforge بیرون آمدند، اندازه‌هایم را دوبار و سه بار بررسی کردم، اما آنها خیلی کوچک بودند. هیچ ایده ای نداشتم که چرا. من مواد زیادی مصرف می کردم و ناامید بودم.

بنابراین، فکر من این است که بررسی Responsive به نوعی ابعاد مطلق را از طراحی حذف می‌کند، و به Glowforge UI اجازه می‌دهد فقط اعداد را به‌طور تصادفی از هوا انتخاب کند و حکاکی بسیار کوچک تولید کند.

و آنجا بود که آن را برای چند ماه رها کردم در حالی که در مورد مشکل خورش بودم.

رفع مشکل

همانطور که قبلاً اشاره کردم، شما معمولاً مرحله “دست هایم را بالا بیانداز و زوزه بکش” پروژه های من را نمی بینید، اما برای اکثر آنها وجود دارد. من در یک زمان روی پروژه‌های زیادی کار می‌کنم که وقتی از یکی ناامید می‌شوم، فقط به سراغ چیز دیگری می‌روم تا زمانی که احساس کنم می‌خواهم دوباره به پروژه‌ای که مرا از دیوار بالا می‌برد سربزنم.

مشکل من در عمل

من مجموعه کاملی از این آداپتورها را برای هر ابزاری که خاک اره می پاشد طراحی کرده ام.

دیوید گویرتز

آیا با ساختن چیزی مشکلی نداشته اید؟ آیا توانستید آن مشکل را حل کنید؟ چه نوع مشکلاتی داشتید و برای حل آنها چه کردید؟ در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.


مدل سمت چپ منطقه فرود برچسب را نشان می دهد. مدل سمت راست نشان می دهد که وقتی فهمیدم چگونه مشکلم را حل کنم چگونه به نظر می رسید.

دیوید گویرتز

در اینجا طراحی، انجام شده است Autodesk Fusion 360. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، فاصله افقی بین خط 1 و خط 2 برابر با 36.956 میلی متر است. فاصله عمودی حدود 25 میلی متر است.

برچسب ها تمام حروف مناسب داشتند و برش ها در عمق مناسب بودند. با این حال، همانطور که از بریدگی بالا می بینید، 16 برچسبی که من در ابتدا برش دادم به طور قابل توجهی کوچکتر از برچسب هایی بودند که واقعاً لازم بود.

جالب است که مردم چگونه شما را درک می کنند، در حالی که تنها چیزی که می دانند این است که در ZDNet یا چه می خوانند در یوتیوب ببینید. به نوعی، ظاهراً این تصور را ایجاد می کنم که می دانم در مورد برخی از پروژه های ساختم چه کار می کنم. و بله، گاهی اوقات انجام می دهم. اما بیشتر اوقات، من هم مثل هر کس دیگری گیر می‌افتم.

یک ورقه پلاستیکی روی Glowforge با مستطیل های کوچک بریده شده

همچنین: اولین پروژه برش لیزری من: زیر لیوانی های روز سنت پاتریک

حیف که اندازه همه آنها اشتباه است.

دیوید گویرتز

بنابراین من این پروژه را برای تقریباً سه ماه میز انجام دادم. من هیچ چیز دیگری را در Glowforge هم اجرا نکردم، زیرا به آن اعتماد نداشتم و آشکارا از من متنفر بود.

Fusion 360 برای طراحی قطعات سه بعدی عالی است. اما برای حکاکی های مسطح مانند مواردی که می خواستم با Glowforge انجام دهم، یک برنامه طراحی برداری مانند Adobe Illustrator انتخاب خوبی است در تصویر زیر، فلش قرمز به اندازه خط کشی اشاره می کند که نشان می دهد برچسب تقریباً 37 میلی متر عرض دارد. این همان است که باید باشد.

در هر صورت، این راز جادویی است. فقط کافیست تیک Responsive را خاموش کنید و همه چیز خوب است. و اگر به مشکل عجیبی برخورد کردید، به یاد داشته باشید که معمولاً راه حلی وجود دارد. فقط یک موضوع حفاری، حذف چیزهایی که کار نمی کنند، و ادامه دادن به ادامه است.

نمودار آداپتور با ابعاد ذکر شده

تئوری من این است که طراحی وب ریسپانسیو بر اساس دستگاهی که در آن مشاهده می شود، دوباره تنظیم می شود. به این ترتیب، ابعاد سخت واقعاً جایی در طراحی واکنشگرا ندارند. همه چیز باید نسبت به اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده برای مشاهده صفحه باشد.

در این مرحله است که باید به این نکته اشاره کنم که کلمه “بدیهی است” در بالا تا حدودی به شکل ظاهری استفاده می شود. اختلاف اندازه در ابتدا برای من اصلا واضح نبود. در واقع، من Glowforge را با خودم بارگذاری کردم مواد پلاستیکی فانتزی آبی و سفید و 16 برچسب را برش دهید.

من روش برچسب زدن چاپ سه بعدی را امتحان کردم، اما خواندن برچسب ها سخت بود و ظاهر آنها را دوست نداشتم. جایگزین من استفاده از برش لیزری Glowforge برای حک کردن برچسب ها در پلاستیک دو رنگ سنتی و چسباندن آنها روی اشیاء چاپ سه بعدی با نوار دو طرفه.

با این حال، گاهی اوقات ناامید می شوم. این مقاله یکی از این نمونه ها را شرح می دهد.

نمودار برچسب اره نواری با یک فلش در سمت راست بالا که به علامت اندازه گیری اشاره دارد

در اینجا 16 برچسبی که خیلی کوچک به نظر می رسد آورده شده است. هنگامی که فکر کردم پاسخی دارم، از مقداری برگه مجدداً برای اجرای چند چاپ آزمایشی با اندازه مناسب استفاده کردم.

دیوید گویرتز

فلش به سمت پایین به همان گوشه نشان می دهد که عرض آن کمتر از 3 اینچ است

من مجموعه ای از آداپتورهای جمع آوری گرد و غبار با چاپ سه بعدی طراحی کردم که ابزارهای برق مختلف من را به شیلنگ های جمع آوری گرد و غبار متصل می کند. از آنجایی که تعداد زیادی از آنها وجود دارد، هر آداپتور باید برچسب گذاری شود.

متاسفم دیو می ترسم نتوانم این کار را انجام دهم.

دیوید گویرتز

من سعی کردم با گزینه Decimal پیچ کنم. هیچ چی. من فکر کردم که از آنجایی که برچسب خیلی کوچک است، باید Minify را خاموش کنم زیرا این گزینه شبیه چیزی است که برای کوچکتر کردن چیزها طراحی شده است. بدون شادی من حتی به کد نگاه کردم. من کد را دوست داشتم. من رمز را فهمیدم. من یک کدنویس هستم. اما کد به من چیزی جز این نگفت که من با کد راحت تر از ماشین های دنیای واقعی هستم.

برش لیزری Glowforge روی میز

دیوید گویرتز

از قضا، خاموش کردن سوئیچ Responsive باعث شد که چیز به شکل خاصی که من می‌خواستم پاسخ دهد. زندگی گاهی همینطوره