لیست 4 مدل بهترین دوربین مداربسته برای منزل + لینک خرید نصب برتر

دوربین مداربسته ، یکی از دستگاه های پر فروش از خانواده سیستم های امنیتی و اجرایی جهت افزایش امنیت بیشتر در محیط های مسکونی ، اداری ، تجاری ، بانک ها ، اداره های دولتی و خصوصی ، کارخانه ها ، سوله ها ، انبارهای بزرگ و … می باشد . اگر قصد نصب دوربین مداربسته در منزل دارید، لازم است به نیازهای خود واقف باشید و براساس آن دوربین مداربسته مورد نظر را انتخاب کنید. هر دوربین مداربسته، امکانات و ویژگی‌های مربوط به خود را دارد و کاربری فضاها نیز در انتخاب دوربین بسیار تعیین کننده است.

  • در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت.
  • استفاده از این دوربین‌ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست.
  • این دوربین‌ها غالبا در سیستم‌های حفاظتی و مانیتورینگ به کار می‌روند.
  • شما میتوانید به سادگی کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید ، مقایسه ، بررسی و خریداری کنید ، تیم مجرب ما حتی بعد از خرید پیشتیبان شما و همراه شماست.
  • قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • چون با قرارگیری در زاویه درست با یک عدد، می‌تواند تمام اتاق را پوشش دهد.

پس از روشن شدن سیستم، می‌توان تصاویر دوربین را در مانیتور مشاهده کرد. اولین جنبه ای که باید به آن توجه کنید این است که به جز شما و اعضای خانواده یا محیط کار، هیچ کس نباید بداند که دوربین مداربسته در کدام محل نصب شده است. در این صورت، ضریب امنیتی محیط زندگی شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. به طور مثال، انواع دوربین های گلوله، معمولا ثابت هستند و تنها می توانند تصویر را در یک جهت نشان دهند. دوربین مدار بسته که این روز ها یکی از لازمه های منازل، محل کار و فروشگاه های آنلاین است، تنوع زیادی دارد.

به طور کلی ، نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته بی سیم آسان تر است زیرا هیچ کابل در آن وجود ندارد. نصب دوربین های دارای پایه های مغناطیسی یا پد های چسبناک آسان است ، اما برای طولانی مدت ، پیچاندن دوربین روی دیوار یک روش قابل اعتماد است. منابع تغذیه و روترها مشابه ویژگی های فوق الذکر ، بسته به دوربین مدار بسته مربوطه ، برای اتصال نقاط و اطمینان از یکپارچه سازی ، به فناوری پشتیبانی متنوعی نیاز خواهید داشت.

نمایندگی وایرلس واشتراک آسیاتک تجهیزات شبکه تجهیزات شبکه وایرلس

پس در نهایت درست است که با کاهش سرعت شاتر فیلم‌های روشن‌تری خواهیم داشت، اما تعداد فریم‌های ما بر ثانیه کمتر شده و از روانی فیلم دریافت شده کاسته خواهد شد. این مطالب ازمجموعه مقالات هپنامی باشد که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به موسسه اوج ارتباط امن می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا سایت (با ذکر منبع) مجاز و با رضایت کامل ماست. با عضویت در خبرنامه ی سایت آخرین مقالات و اخبار سایت را در ایمیل خود به رایگان دریافت نمایید، در صورت عدم تمایل برای ادامه ی دریافت خبرنامه، هر زمان که خواستید می توانید از طریق خبرنامه ی دریافت شده اشتراک خود را لغو نمایید. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

برای مثال یک دوربین را در یه مکان شلوغ و پر رفت و آمد نصب می کنید و دوربین دیگر را در یک نقطه خلوت. به طور کلی ضبط تصاویر در مکان های شلوغ تر منجر به مصرف بیشتر پهنای باند می شود. مصرف پهنای باند توسط دوربین ها قابل کنترل است و می توان آن را بر اساس میزان پهنای باند مصرفی توسط دوربین تنظیم نمود. اگر این کار به خوبی انجام نشود می تواند منجر به هدر رفتن پهنای باند شده و همچنین در عملکرد کلی سیستم اختلال ایجاد کند.

قیمت و خرید پکیج دوربین مدار بسته

این دوربین ها را معمولا در فضاهای خارجی نصب می کنند و دارای لنز ثابت و در برخی مدل ها لنز متغییر یا وریفوکال می باشند. از دوربین های بولت به دلیل محفظه فلزی که دارند می توان در هر شرایط محیطی و آب و هوایی استفاده نمود. کیفیت بالای دیجیتال ، امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی ،امکان ارتباط بی سیم با امنیت و کیفیت فوق الاده . ۵- در آن سالها هنوز تکنولوژی ضبط تصاویر بر روی این سیستم‌ها بکار گرفته نشده بود. کابل شبکه و کابل کواکسیال ترکیبی در مدل های مختلفی در بازار عرضه میشود و همان طور که کابل کواکسیال در قیمت های مختلفی عرضه میشود، کابل شبکه نیز در مدل های مختلف با قیمت های متنوعی عرضه میشود.

30 روز یک عرف متداول شده است، در سیستم های ذخیره ساز مبتنی بر کاست در آن زمان از 31 نوار کاست بهره می‌گرفتند و این نوار ها بر مبنای شماره روز بود. در سیستم های جدید H.D.D لزوماً نمی‌تواند تعداد روز را مشخص نماید بلکه نیاز است تناظری بین رزولوشن، نرخ فریم داشته باشیم تا به‌اندازه هارد دیسک دست پیدا کنیم. حتی ممکن است بتوانید دوربین‌ها را از راه دور فعال یا غیرفعال کنید. علاوه بر توانایی نظارت بر خانه در زمان دور بودن، این سیستم به شما این امکان را می‌دهد نحوه و مکان دسترسی به سیستم امنیتی خود را نیز کنترل کنید. در این سیستم نیازی به DVR نیست بلکه می‌توان ویدیو را مستقیماً در رایانه شخصی یا NVR (ضبط کننده ویدئو شبکه) پخش کرد. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

برند داهوا همیشه پیشتاز در ارائه محصولات با کیفیت و کارا بوده که در این نوشته از توضیح درباره تاریخچ… استفاده از کابل کواکسیال برای انتقال اریا سی سی تی وی داده­ ها از پردازنده­ دوربین به دستگاه ضبط کننده یا DVR. ضعف اصلی دوربین­ های امنیتی بدون سیم، نیاز به بارگیری مجدد باتری ­ها است.

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه ضبط DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد.