لیست و قیمت خرید دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته

البته همه ساختمان‌ها برای نصب دوربین تحت شبکه مناسب نیست چون یا خیلی وسیع هستند یا دارای اشیائی هستند که در سیگنال‌های دوربین مداخله کرده یا آن را مسدود می‌کند. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. دوربین های مدار بسته دارای کیفیت تصویر Full HD، قابلیت نمایش تصاویر دریافتی با وضوح 1920×1080 را برای کاربران فراهم می آورند.

دوربین مداربسته اتاق کودک

حالا در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید. از قابلیت WDR در دوربین های مداربسته نسبتاً گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل سازندگان دوربین مداربسته قابلیتی را توسعه دادند که هزینه کمتری به نسبت WDR دارد. تفاوت اصلی WDR با DWDR در این است که DWDR بر خلاف WDR که به سنسور تصویر وابستگی دارد، تنها به چیپ DSP تکیه دارد. دوربین مداربسته بی سیم می تواند بدون وجود کابل و بستر فیزیکی، تصاویر را با استفاده از امواج وایرلس انتقال دهد.

  • در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی بپردازیم.
  • دوربین های مدار بسته ضد آب یا water proof، همانطور که از اسمشان پیداست ضد آب بوده و در محیط های باز بکار برده می‌شوند.
  • در مقایسه با انواع دوربین مداربسته آنالوگ این دوربین ها با بستر کابلی مشابه کیفیت بالاتری را در اختیار قرار می دهند و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه و در کیفیت های مشابه هم ارزان ترند و هم نحوه نصب آسانتری دارند.

باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند. این دوربین ها در واقع دوربین های آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است. کیفیت آنها آنالوگ است و امکان استفاده از آنها بصورت دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه وجود دارد. نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. دوربین های کیفیت اچ دی نیز همانگونه که اسم آنها مشخص است کیفیت تصویر برداری بالایی دارند، و به همین دلیل می توان از آنها در مکان های حساس مثل بانک ها، ادارات مهم، مراکز نظامی، فروشگاه های حرفه ای و غیره استفاده نمود. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

دوربین مدار بسته گردان

باید بر اساس مکان و کاربری، نوع مناسبی از دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کرد. این نوع از دوربین ها به خاطر ثابت بودن فاصله کانونی، و پشتیبانی کم از ثبت تصاویر در شب، هزینه بالایی ندارند و مناسب مناطق مسکونی و کسب و کار های کوچک هستند. دوربین مکعبی رایج ترین انواع دوربین ها برای سیستم های بی سیم هستند. دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد. اولین و قدیمی‌ترین نسل سیستم های مداربسته، دوربین های مداربسته آنالوگ است.

دوربین مداربسته فیش آی دوربین های تختی هستند که به سقف متصل می شوند و می توانند تصاویر 180 درجه از محیط برای شما فراهم نمایند. با استفاده از این دوربین تصاویر پاناروما از محیط برای شما فراهم می شود. این دوربین اریا سی سی تی وی ها در محیط های درونی استفاده و تنها در زیر سقف قابل استفاده هستند. تنها حالتی که شما می توانید یک دوربین مداربسته چشم ماهی را در فضای بیرونی استفاده نمایید این است که این دوربین را در زیر سقف بالکن نصب نمایید.

بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود. شرکت های مختلف تولید کننده دوربین های مدار بسته برندهای مختلفی از انواع شکل ظاهری دوربین مدار بسته طراحی و تولید می کنند که هر یک از این برندها از قیمت ها و کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند. هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند . دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب ( دوربین مداربسته دید در شب ) بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند .

۲.    سنسور مناسب