لیست قیمت همکار انواع دوربین مداربسته آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک نعیم پردازش

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط سیاه به صورت بهینه عمل می کنند. این نوع دوربینهای دراای اشکال و سایزهای مختلف میباشد و برخی از آنها تست نفوذ اب و گرد و غبار تا IP65 را نیز میتوانند پاس کنند. این نوع دوربین برخلاف دوربین پلاستیکی از جنس آلومینیوم است و به واسطه طراحی پیشرفته خود در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است.

دوربین های تحت شبکهIP جانشینی برای دوربین مدار بسته آنالوگ هستند؛ که سال‌ هاست به طور گسترده استفاده می‌شوند. دوربین آی پی کمرا به جای نیاز به استفاده از شبکه اختصاصی، از شبکهIP محلی استفاده می کند، که دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه از پروتکل‌های استانداردIP مانند Motion JPEG ،MPEG یاH.264 برای انتقال تصویر دوربین استفاده می کنند. در واقع لنز یک عدسی است arya-cctv.ir که وظیفه جمع کردن تصویر محیط و انعکاس آن بر روی سنسور دریافت کننده الکترونیکی تصاویر و برد الکترونیکی وظیفه تبدیل تصویر انعکاس داده شده توسط عدسی به سیگنال الکترونیکی و ارسال آن به محل ضبط تصاویر را دارد. در برخی موارد لنز انواع دوربین مداربسته این قابلیت را دارد که فاصله کانونی خود را تغییر داده و به این ترتیب زاویه دید و بزرگنمایی تصویر دریافتی از دوربین مداربسته را تغییر دهد.

دید در شب دوربین مداربسته

مشاورین و متخصصین نوین پویا نت آماده خدمت رسانی به شما در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته در تهران و سراسر کشور هستند. Coppyright © 2022 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. دوربین های مدار بسته معمولی توانایی فیلم برداری از یک نقطه خاص را دارند و قابلیت چرخش، بالا و پایین شدن و بزرگنمایی را ندارند.

  • یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست.
  • دوربین ها به علت حساسیتی که دارند اغلب به آداپتور برق ۱۲ ولت نیاز دارند.
  • در صورتی که این موضوع را مد نظر قرار ندهیم دو چشم انسان بدون حرکت دادن تقریبا یک زاویه 135 درجه ای را به صورت افقی پوشش می دهند.

بر این اساس، بالا بودن کیفیت تصویر دوربین، حکایت از بالا بودن پیکسل ها یا رزولوشن دستگاه دارد. این دوربین ها با قابلیت بهره مندی از قابلیت چرخش 360 درجه، زاویه دید گسترده ای را به کاربر ارائه می کنند. بر این اساس، قابلیت مشاهده و نظارت بر تصاویر در جهات مختلف امکان پذیر می گردد. همچنین، به منظور جلوگیری از سرقت و دزدیده شدن، مناسب است که این مدل دوربین مداربسته دور از دسترس و در ارتفاع بالا نصب گردد.

و مجموع اطلاعات این پیکسل‌ها با هم یک تصویر را تشکیل می‌دهد و مجموع تصاویر با هم و به ترتیب یک تصویر متحرک را تشکیل می‌دهند. اطلاعات دیجیتال مربوط به هر پیکسل می‌تواند بر روی یک حافظه دیجیتال ضبط شود. یک تصویر عادی از یک دوربین تک فام (سیاه و سفید) می‌تواند 450 کیلوبایت فضا را اشغال کند و در یک تصویر رنگی این ضرفیت به 650 کیلوبایت می‌رشد. دوربین‌های مداربسته گردان، دسته‌ای از دوربین‌ها هستند که با چرخش دوربین تصویر کاملی از مکان قرارگیری دوربین را در اختیار فرد قرار می‌دهند. حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت، لوازم و ادوات کشاورزی، خانه باغ و سرایداری و انبار داخل باغ همه و همه لزوم استفاده از دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای را جهت جلوگیری از نفوذ سارقین به این اماکن را ضروری می کند. عرضه مستقیم و فروش تجهیزات مداربسته و دزدگیر و اعلام سرقت اماکن قیمت با کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی جهت همکاران و ارسال بار به تمام نقاط از انبارهای شیراز و تهران و مشهد.

دوربین های مداربسته از لحاظ ظاهری با همدیگر متفاوت هستند که نسبت به شرایط و نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دوربین یکی از کلیدی ترین لوازمی است که می‌توانید برای امنیت محیط کار یا منزل خود از آن استفاده کنید. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند. برای محیط‌های بیرونی که ممکن است دوربین در معرض باد و باران باشد باید دستگاهی را انتخاب کنید که تا حد خوبی ضدآب باشد و در مقابل گرد و غبار مقاوم باشد.

دوربین توربو اچ دی هایک ویژن (Turbo HD)

محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . جدیدترین نسل از انوع دوربین مدار بسته بی سیم، مدل خورشیدی است که مهم ‌ترین ویژگی آن عدم نیاز به برق برای روشن شدن و انتقال تصاویر می ‌باشد. این ویژگی در کنار قابلیت نصب در فضای خارجی، این امکان را می‌ دهد که از این دوربین ها در هر مکانی استفاده شود. دوربین خورشیدی جهت تامین برق مورد نیاز خود از یک پنل خورشیدی ، باتری داخلی برای ذخیره انرژی، وای فای برای انتقال تصویر و حافظه MicroSD برای ضبط تصاویر استفاده می کند.

بسیاری نیز این گزینه را بهترین دوربین مدار بسته داخلی می‌دانند زیرا می‌توان آن را روی یک نقطه استراتژیک از سقف قرار داد تا تمام زوایای اتاق را پوشش دهد. از این رو ایده آل ترین گزینه برای کسانی که نیازمند ضبط در شرایط بسیار تاریک در شب هستند ( به عنوان مثال بانک ها ، مزارع و کارخانه های تولیدی ) ، محسوب می شود. اسپید دام یا همان دوربین مداربسته گردان سبک دیگری از دوربین های مداربسته است که توانایی گردش 360 درجه به دور خود را دارا است. دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت های هوشمند سازی بسیاری داراست و معمولا در ارتفاع نصب می شود. این دوربین ها قابلیت زوم اپتیکال تا 50 برابر را در نسخه های متفاوت خود دارا هستند.

اگر می‌خواهید روی پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته سرمایه‌گذاری کنید، باید مطمئن شوید که به درستی نصب، آزمایش و نگهداری شده است. در حالی که قبلاً یک تکنسین عمومی یا یک صاحب کسب و کار یا کارمند خاص می توانست یک سیستم امنیتی نصب کند، این فناوری پیشرفته به استاندارد بالاتری از تخصص نیاز دارد. استفاده از این دوربین ها در محیطهایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که دوربین ها چشم ماهی معمولا فاقد دید در شب هستند و در نور کم نیز تصویر مناسبی ایجاد نخواهند کرد پس بهتر است از نور محیطی مناسب در محل نصب دوربین اطمینان حاصل کنید. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست.

دارای سنسور های حرکتی قوی و حساس وپشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره و همچنین دارای مادون قرمز که دید در شبی واضح و شفاف را به شما تحویل می دهد . ا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز حرکات مربوط به خانه یا فروشگاه و دفتر کار و … خود را کنترل کنید. از سوی دیگر، دوربین‌های تحت شبکه IP ویدیوهای خود را به صورت بی سیم به یک ضبط کننده ویدیوی تحت شبکه ارسال می‌کند.