لیست قیمت دوربین مداربسته دوربین آپارتمان دوربین مدار بسته

این دوربین‌ها تصاویر زنده ای را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند تا از هرجای کره زمین به راحتی دسترسی به تصاویر فراهم شود. پهنای باند فیلم فشرده شده است‌و تصاویر بایگانی در ضبط کننده‌های ویدیوی شبکه یا در نرم افزار ایمن برای دسترسی بعدی ذخیره می‌شوند. اگر شما میخواهید فروشگاه پوشاک تاسیس نمایید و به دنبال دوربین مدار بسته برای فروشگاه خود هستید بهتر است قبل از خواندن این مطلب، مقاله فروشگاه زنجیره ای پوشاک را مطالعه نمایید. مدل های مادون قرمز نسبت به دوربین های روز / شب گران تر هستند و معمولا افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند این موضوع را قبول دارند زیرا ضبط شب برای امنیت شغلی آنها بسیار مهم است. این دوربین برای مشاهده محدوده جاده در نزدیکی محل زندگی شما بسیار ایده آل است.

یو پی اس Rayax مدل MA30A

برای بهبود خرید دوربین مداربسته شما، نیرو های دوربین مارکت آماده ی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان در هر زمان و مکان می باشند. از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا اشاره کرد. محصولات داهوا بسیار متنوع است و احتمال اینکه شما کالای موردنیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می arya-cctv.ir شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برندداهوا خواهید یافت. قبل از اینکه بهترین دوربین مداربسته را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید، باید ایده مختصری در مورد آنچه که باید جستجو کنید داشته باشید. اگر ارائه بدون لکه در صنعت شما مهم است، دوربین های مداربسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند.

دوربین ‌های IP، تصاویر با رزولوشن بالاتر و ویژگی ‌های انعطاف ‌پذیرتر مانند زوم از راه دور و تغییر مکان را به خود اختصاص داده ‌اند. CCTV سیستمی است که به شما این امکان را می‌ دهد که نگاهی به آنچه در داخل و اطراف کسب ‌و کار شما رخ می‌ دهد داشته باشید . دوربین‌ ها و ناظران شما را قادر می ‌سازند تا رخداد ها را مشاهده کنید و فیلم‌ های ضبط ‌شده را برای مراجعات بعدی ثبت کنید. این ویژگی در برخی از دوربین های دام وجود دارد و باعث می شود که بتوانید آنها را در فضای باز نیز نصب کنید. پس هنگام خرید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید دوربین ها را در موقعیتی نصب کنید که در معرض رطوبت یا گردوغبار هستند، حتما از استاندارد های IP66 یا IP67 برخوردار باشند. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است.

قیمت عمده دوربین و دی وی ار تحت شبکه (ان وی آر)

دوربین های مدار بسته HD کیفیت تصویر بی نظیری ( تصاویر با وضوح بسیار بالا ) را ارائه می دهند. دوربین های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط هایی که خطر سرقت زیاد وجود دارد ، مفید هستند. دوربین مدار بسته حرفه ای دام نام خود را از شکل گنبدی قسمتی که دوربین در آن قرار گرفته است ، می گیرد.

  • با لمس یک دکمه، لنز دوربین امنیتی می تواند به چپ و راست بچرخد، به سمت بالا و پایین متمایل شود و یا بزرگ و کوچک کند.
  • طلا و جواهر فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر فروشگاه های بزرگ می توانند اقدام به نصب انواع دوربین مدار بسته نموده و به امنیت محل کار خود کمک بسیاری نمایند.
  • BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد.
  • این دوربین ها را اغلب در مواردی به کار می گیرند که به ضبط تصاویر در زاویه بسته نیاز باشد.
  • در کاربردهای غیر حرفه‌ای خانگی، فروشگاهی و اداری، خرید انواع دوربین مداربسته خانگی ارزان قیمت پیشنهاد می‌شود.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد موسسه محافظین نور سماء امین محفوظ است. همچنین ابزار هایه دیگرهمچون دستگاه ایکس ری ، گیت بازرسی و … نیز در این امر بسیار مهم هستند. یک فیلتر برش مادون قرمز در روز برای تصاویر واضح و در شرایط سبک تر فعال می‌شود. می‌تواند علیرغم تابش خیره کننده‌، تابش مستقیم نور خورشید‌، انعکاس و نور ضعیف خوب عمل کند.

انواع دوربین مدار بسته – دوربین های PTZ Pan Tilt & Zoom