لپ تاپ بازی ASUS ROG Strix G15 400 دلار تخفیف دارد

با 400 دلار تخفیف، با توجه به اینکه آن را به خوبی یک لپ تاپ RTX 3080 اجرا می کند. در حالی که جمعه سیاه در ماه جولای هنوز چند روز طول می کشد، این معامله تا زمانی که ذخایر ادامه دارد اجرا می شود حتما آن را بردارید قبل از اتمام موجودی آن


منبع: https://www.zdnet.com/article/asus-rog-strix-g15-gaming-laptop-deal/#ftag=RSSbaffb68

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ سرعت تازه‌سازی 300 هرتز را با زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه به شما می‌دهد. برای مقایسه، یک کارت گرافیک Radeon 6800MM نیز دریافت خواهید کرد که با لپ تاپ های گیمینگ RTX 3080 برابری می کند. فرکانس آن تا 2660 مگاهرتز است و با فناوری SmartShift تا 180 وات قدرت می‌دهد.

روز پرایم دیروز به پایان رسید، و در حالی که هنوز چند معامله در آمازون وجود دارد، جمعه سیاه Best Buy در ماه جولای مکان خوبی برای جستجوی معاملات در حال حاضر است. با نزدیک شدن به بازگشت به مدرسه، معاملات رایانه جدیدترین مورد بزرگ بلیط برای تماشا هستند. Best Buy نیازهای بازگشت به مدرسه شما را برآورده کرده است و یک جزء بازی به آن اضافه کرده است لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix G15، اکنون به قیمت 1249 دلار به فروش می رسد.

16 گیگابایت رم اختصاصی همچنین به شما کمک می‌کند تا در طول روز از تکالیف مدرسه گرفته تا بازی چندوظیفه‌ای داشته باشید. به‌علاوه، با درپوش‌های زره ​​قابل تعویض، صفحه‌کلید فانتزی با نور پس‌زمینه RGB، و اتاق بخار ویژه برای کمک به دفع گرما، می‌توانید این لپ‌تاپ نازک یک اینچی را هر کجا که می‌روید همراه خود ببرید و از بازی و کار کردن با آن کاغذهای روزانه لذت ببرید. به علاوه، با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید بازی‌های دلخواه، ویدیوهای با مشخصات سنگین و موارد دیگر را اضافه کنید.