لورن پاول جابز، جانی آیو و تیم کوک آرشیو استیو جابز را راه اندازی کردند

وب سایت آرشیو می گوید: “با احترام به گذشته و هیجان برای آینده، آرشیو استیو جابز ابزارها و فرصت هایی را به افراد ارائه می دهد تا مشارکت خود را انجام دهند.” ما در حال ایجاد برنامه‌ها، کمک‌های مالی، مجموعه‌ها و مشارکت‌هایی هستیم که ارزش‌های استیو را منعکس می‌کند و حس امکان‌پذیری او را به پیش می‌برد.»

صدایی از سال 1997 وجود دارد، زمانی که جابز صدایی را برای کمپین تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» اپل ضبط کرد. این سایت همچنین کلیپ های ویدئویی از آدرس آغاز کار جابز در سال 2005 در دانشگاه استنفورد را به اشتراک می گذارد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/laurene-powell-jobs-jony-ive-and-tim-cook-launch-the-steve-jobs-archive/#ftag=RSSbaffb68کوک این آرشیو را به همراه جانی آیو، طراح ارشد سابق اپل و لورن پاول جابز، بیوه جابز آغاز کرد. آنها این پروژه را در سالانه اعلام کردند
کنفرانس کد با Kara Swisher، جایی که آنها درباره میراث دانشمند فقید فناوری صحبت کردند.

سه تن از نزدیک ترین افراد مورد اعتماد استیو جابز این را راه اندازی کرده اند آرشیو استیو جابز – تیم کوک، مدیر عامل اپل، “مکانی برای ایجاد حس امکان در همه”. گفت.

به عنوان مثال، ایمیلی وجود دارد که جابز در سال 2010 برای خود فرستاد و در آن درباره روش‌هایی که انسان‌ها به یکدیگر متکی هستند، نشخوار می‌کند. در آن نوشته شده است: “من هیچ لباسی را خودم نمی سازم.” “من به زبانی صحبت می کنم که اختراع یا اصلاح نکرده ام.”

در حال حاضر این وب‌سایت بخش‌های مختلفی از رسانه‌ها، شامل متن، صوت و ویدیو را نمایش می‌دهد که بینشی در مورد افکار و باورهای جابز می‌دهد.

steve-jobs-shutterstock-1155037477.jpg