لوازم جانبی موبایل UAG: بندهای ناهموار Apple Watch و قاب Z Fold 4

نام تجاری UAG بر روی بند برجسته است

متیو میلر/ZDNET

قسمت پشتی به خوبی جا می‌شود و دارای دهانه‌هایی برای دوربین، میکروفون، بلندگوها و درگاه USB-C با لوگوی UAG پشتی خنک است. طراحی دکمه صدا کمی غیر معمول است و مورد علاقه من نیز نیست. ستون فقرات / لولا Z Fold 4 کمی با مواد سبک محافظت می شود که در حالت بسته لولا را می پوشاند و در حالت باز پشت پانل پشتی می لغزد.

بند ساعت برای مچ‌هایی از 125 تا 208 میلی‌متر در محیط با 11 دهانه طراحی شده است تا قفل را متناسب با مچ شما ثابت کند. این بند راحت و سبک است، بنابراین چیز زیادی به بسته کلی اپل واچ اولترا اضافه نمی کند. این بند به سرعت و به راحتی در سیستم بند اپل واچ قرار می گیرد.

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ گوشی مورد علاقه من در سال 2022 باقی مانده است و از قاب هایی که از این سرمایه گران قیمت محافظت می کنند قدردانی می کنم. را پرونده UAG Civilian Series با طراحی سبک وزن و تناسب کامل، از پشت، جلو و حتی لولا Z Fold 4 محافظت می کند. این دارای موادی است که باعث می شود به راحتی با برچسب های نوار چسب برای نگه داشتن قاب گوشی روی آن بچسبید.

UAG مدت‌هاست که یکی از مارک‌های مورد علاقه من برای لوازم جانبی موبایل بوده است و همچنان تجهیزات کاربردی عرضه می‌کند که از فناوری گران قیمت موبایل شما محافظت می‌کند. ما چند هفته را با چند بند اپل واچ اولترا و یک قاب محافظ برای Samsung Galaxy Z Fold 4 گذراندیم.

پشت به خوبی محافظت می شود

متیو میلر/ZDNET

من شخصاً طرفدار سیستم بسته شدن تاک نیستم، که در بند های پیش فرض اپل واچ رایج است، و با مواد سیلیکونی نرم، قرار دادن انتهای گاز گرفته شده بند کمی تلاش کرد. بند Civilian در رنگ های ملارد (آبی) و مشکی با قیمت 49.95 دلار موجود است.

بند های ساعت اپل واچ اولترا مقاوم و یک قاب برای Galaxy Z Fold 4

متیو میلر/ZDNET

در هنگام بسته شدن لولا کمی محافظ وجود دارد

متیو میلر/ZDNET

uag-aw-ultra-straps-3

این بند از مواد بافته شده الاستیک ساخته شده است، بنابراین کمی کشیده می شود تا در طول روز راحت باشد و به راحتی روی مچ دست شما نصب شود. این ماده همچنین به بند اجازه می دهد تا در صورت خیس شدن خشک شود و سخت افزار فولاد ضد زنگ به این معنی است که زنگ نمی زند، حتی اگر این نام رنگی است که من آزمایش کردم.

Active Strap اکنون با قیمت 69.95 دلار در دسترس است. در حالی که برای اپل واچ اولترا تبلیغ می شود، با مدل های اپل واچ سایز بزرگتر نیز مطابقت دارد. واضح است که وقتی آن را روی مچ دست خود محکم کنید به جایی نمی رسد.

این کیس دارای گواهینامه طراحی شده برای محصولات سامسونگ با تاییدیه تست دراپ MIL-STD 810G-516.6 است. شارژ بی‌سیم و Samsung Pay با Z Fold 4 در قاب نیز به خوبی کار می‌کنند. هیچ گزینه ذخیره سازی برای قلم S وجود ندارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/uag-mobile-accessories-rugged-apple-watch-straps-and-z-fold-4-case/#ftag=RSSbaffb68

دیدن UAG که از پلاستیک های بازیافتی و فولاد ضد زنگ در محصولات خود استفاده می کند بسیار خوب است

متیو میلر/ZDNET

بند غیرنظامی

چند ردیف Velcro بند را روی مچ دست شما محکم می کند. سخت افزار لغزنده قفل کششی کمی حجیم است، اما همچنین زاویه دار است بنابراین به خوبی در اطراف مچ دست شما قرار می گیرد. بند به خوبی با دوخت محکم و تناسب و پرداخت عالی ساخته شده است.

بند ناتو ECO

بند ناتو ECO از RPET (پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی) ساخته شده است، بنابراین خرید این بند به دور نگه داشتن بطری های پلاستیکی آب از محل های دفن زباله و اقیانوس ها کمک می کند. جنس نایلون بافت بادوام است و به خوبی به هم دوخته می شود.

uag-aw-ultra-z-fold-4

هر بند به بیرون از پارک نمی خورد و باید بگویم که بند غیرنظامی در بین سه موردی که تست کردم کمترین مورد علاقه من بود. این بند بسیار سبک است که اپل واچ اولترا را به خوبی در جای خود نگه می دارد، اما مواد سیلیکونی نرم آن موهای حیوانات، پرزها و گرد و غبار را تا حد زیادی جمع می کند و پاک کردن آن به راحتی سخت است.

uag-z-fold-4-case-1

uag-aw-ultra-straps-1

متیو میلر/ZDNET

در حالی که قسمت جلویی به خوبی محافظت می شود، لبه اطراف نمایشگر جلویی آنقدر بلند شده است که نمی توانم با انگشتم به راحتی از لبه ها به داخل بکشم. من از صفحه نمایش کاور زیاد استفاده نمی کنم، بنابراین این مسئله خیلی مشکل ساز نیست، اما باید بدانید که قسمت جلویی کمی بالاتر از صفحه نمایش قرار دارد.

را بند ناتو ECO با قیمت 49.95 دلار در رنگ های سبز شاخ و برگ، گرافیت و زمین تیره موجود است. ما رنگ سبز شاخ و برگ را آزمایش کردیم.

uag-z-fold-4-case-2

Apple Watch Ultra یک ساعت هوشمند شگفت انگیز با قیمت 799 دلار است در حالی که Samsung Galaxy Z Fold 4 از 1799 دلار شروع می شود. هر دوی این سرمایه‌گذاری‌ها شایسته پوشیدن بابندهای ساعت باکیفیت و محافظت از قاب‌های ناهموار هستند. Urban Armor Gear چندین محصول در دسترس دارد تا به شما در دستیابی به این اهداف با قیمت‌های مناسب و گزینه‌های رنگ سرد نیز کمک کند.

همچنین: گلکسی زد فولد 4 سامسونگ بلیطی با قیمت بالا برای بهشت ​​بهره وری است

قاب Galaxy Z Fold 4 Civilian

uag-aw-ultra-straps-5

همچنین: من اپل واچ اولترا را در یک گلوله سخت قرار دادم: در اینجا نحوه تحمل آن آمده است

بند ساعت فعال

لبه های برجسته به محافظت از جلو کمک می کند، اما کشیدن انگشت از لبه کمی سخت می شود.

متیو میلر/ZDNET

نارنجی ایمنی Apple Watch Ultra به خوبی با این بند کار می کند

متیو میلر/ZDNET

سخت افزار فولاد ضد زنگ عالی است و دهانه ها در تمام طول بند باعث می شود هوا از بند عبور کند و بند را برای هر اندازه مچ قابل تنظیم می کند. مواد سیلیکونی ضد میکروبی است بنابراین به تمیز و تازه نگه داشتن اشیا نیز کمک می کند.

وقتی اپل واچ اولترا را خریدم، گزینه‌های محدودی برای باند وجود داشت تا بتوانم در اسرع وقت ساعتی را روی مچ دستم بیاورم. از زمان عرضه، من به دنبال بند ساعتی هستم که با سبک و رنگ‌های خشن اپل واچ اولترا مطابقت داشته باشد. را UAG Active Strap در رنگ‌های Rust، Graphite و Foliage Green موجود است. با نکات برجسته نارنجی ایمنی در Watch Ultra، من رنگ Rust را انتخاب کردم و ناامید نشدم.

سخت‌افزار باند از فولاد ضد زنگ بازیافتی با دو گذر اضافی روی بند ساخته شده است تا هنگام پوشیدن آن، انتهای تلخ آن در برابر بند ثابت بماند. از اینکه متوجه شدم این گروه مورد علاقه من بود شگفت زده شدم و در حین ورزش و در حین کار بسیار خوب کار کرد.

uag-aw-ultra-straps-4

uag-z-fold-4-case-4