لوازم جانبی لپ تاپ IOGEAR در آمازون به فروش می رسد

وقتی WFH هستید یک ابزار دسته دار آداپتوری است که تلویزیون یا پروژکتور شما را به یک مانیتور بزرگ تبدیل می کند. اگرچه تنظیم آن کمی طول می‌کشد، اما پس از آماده شدن، می‌توانید محتوا را از دستگاه iOS یا Android، تبلت یا رایانه شخصی خود به صورت بی‌سیم با وضوح حداکثر 4K (30 هرتز) ارسال کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، فروش IOGEAR در آمازون ممکن است برای شما جالب باشد. فروشنده تخفیف هایی را از طریق کوپن های اعمال شده در هنگام تسویه حساب در مورد کارهای مفید از وسایل خانگی ارائه می دهد که در زیر مشخص شده است:

  • قیمت فعلی: 79 دلار
  • قیمت اصلی: 129 دلار

قیمت لیست 79 دلار است. با این حال، می توانید یک کوپن برای 10 دلار تخفیف بیشتر در هنگام پرداخت اعمال کنید.

  • قیمت فعلی: 99 دلار
  • قیمت اصلی: 149 دلار

فروش IOGEAR در 30 سپتامبر به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/iogear-laptop-accessories-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68اشتراک صفحه نمایش بخشی از کار از راه دور است. ممکن است نیاز به مشاهده، همکاری یا اشتراک گذاری محتوا از طریق پلتفرم های ویدیویی داشته باشید، و یک صفحه نمایش کوچک می تواند مضر باشد.

همه‌گیری COVID-19 بسیاری از ما را مجبور کرد که بدون هشدار از خانه کار کنیم، مشاغل و کارگران به طور عجولانه دفاتر موقتی را در خانه، اتاق اضافی، آلونک باغ یا گوشه‌ای از آشپزخانه راه‌اندازی کردند – اما با گذشت زمان، ما شروع به دیدن تأثیر واقعی این شیوه جدید زندگی کردیم.

خواندنی:

IOGEAR KeyMander 2 یک آداپتور مفید است و اگرچه صرفاً جزء لوازم جانبی WFH نیست، اگر از کنسول بازی برای دسترسی به برنامه های پخش رسانه و محتوا استفاده می کنید، می تواند مفید باشد. KeyMander 2 به شما این امکان را می دهد که صفحه کلید و ماوس خود را به رابط های کنسول بازی برای Xbox، Switch و PlayStation 4 یا 5 متصل کنید.

  • قیمت فعلی: 39 دلار
  • قیمت اصلی: 59 دلار

محصول دیگری که در آمازون به فروش می رسد، سوئیچ DisplayPort Cable KVM است. این کانکتور plug-and-play که حاوی دو پورت است، می‌تواند برای جابه‌جایی بین رایانه‌های شخصی و مانیتورها از یک صفحه کلید و ماوس استفاده شود، روشی مناسب که نیاز به سیم‌ها و لوازم جانبی اضافی را نیز از بین می‌برد. شما می توانید با استفاده از یک دکمه از راه دور تغییر دهید.

با این حال، WFH کارمندان را ملزم می کند که ابزار مناسب را خریداری کنند یا به آنها مجهز شوند. برخی از مشاغل، به ویژه در فناوری، فناوری اطلاعات و خدمات ممکن است به چندین مانیتور نیاز داشته باشند. لوازم جانبی اشتراک‌گذاری صفحه می‌تواند در هنگام اشتراک‌گذاری ارائه‌ها مفید باشد. و هنگامی که فضا در بهترین حالت است، تجهیزات مناسب می تواند به کارگران کمک کند تا از آنچه که دارند حداکثر استفاده را ببرند.

ایستگاه داک IOGEAR شامل پورت های USB-A و C، اسلات های HDMI، VGA، DisplayPort، microSD و اتصالات اترنت و غیره است. (با این حال، برخی از مشتریان به مشکلات ناسازگاری با نینتندو سوییچ اشاره کرده اند.)

کیت اتصال تلویزیون IOGEAR HDMI یک فرستنده برای پخش بی سیم محتوا (تا 100 فوت) در حالت های آینه ای یا فرمت برای رایانه شخصی، دستگاه تلفن همراه، نمایشگر، تلویزیون و پروژکتور شما است. محتوای ویدیویی از طریق یک شبکه بی سیم 2.4/5 گیگاهرتز (در 1080p+) پخش می شود که برای مدیریت پروژه های مشترک و فضاهای مشترک مفید است. یک کوپن 50 دلاری هنگام پرداخت اعمال می شود.

  • قیمت فعلی: 79 دلار
  • قیمت اصلی: 99 دلار

این بیماری همه گیر همچنین کاتالیزوری برای تحول دیجیتال، فناوری های راه دور و تغییرات در نحوه زندگی و کار ما بود. برخی از مردم امروز از شهرهای بزرگ نقل مکان کرده اند و به طور دائم از خانه کار می کنند. دیگران در برابر درخواست برای بازگشت به دفتر مقاومت می کنند، گزینه های کاری ترکیبی به عنوان یک مصالحه ارائه می شود، و تمام وقت در دفتر در حال از بین رفتن است.

قیمت فعلی 31٪ تخفیف یا 89 دلار است. با این حال، می توانید یک کوپن برای 10 دلار تخفیف بیشتر در هنگام پرداخت اعمال کنید.

  • قیمت فعلی: 69 دلار
  • قیمت اصلی: 99 دلار

زندگی کاری ما در حال حاضر در یک وضعیت دائمی در حال تکامل است – بسته به دیدگاه شرکت و کارمند.

هنگامی که از خانه کار می کنید، یک ایستگاه اتصال یک وسیله جانبی عالی است. ایستگاه‌های اتصال می‌توانند نقاط اتصال گمشده یا اضافی – از USB تا HDMI – و همچنین گزینه‌ای را برای شما فراهم کنند که نمایشگر خود را به تنظیمات یک یا دو مانیتور تغییر دهید.