قرارداد Smartwatch Cyber ​​Monday 2022: Garmin Instinct Solar 100 دلار تخفیف دارد

اگر عمر باتری در این Garmin Instinct Solar برای شما کافی نیست، می‌توانید ویژگی‌ها را در حین حرکت تنظیم کنید تا ببینید کدام ویژگی‌ها بیشترین عمر باتری را دارند تا بتوانید ویژگی‌هایی را که بیشتر دوست دارید اولویت‌بندی کنید. علاوه بر این، باتری فیزیکی این ساعت تنها باتری قابل مدیریت آن نیست. همچنین می تواند عمر باتری “بدن” شما را تشخیص دهد تا ببیند بدن شما چگونه از انرژی با ردیابی فعالیت، خواب، ضربان قلب و سطح استرس استفاده می کند.

فکر نمی‌کنم تا به حال به ساعت هوشمند مقاوم‌تر از Garmin Instinct Solar برخورد کرده باشم. این ساعت هوشمند دارای درجه آب تا عمق 100 متری است و بر اساس استاندارد 810 ارتش ایالات متحده برای مقاومت در برابر حرارت، ضربه و آب ساخته شده است. با استفاده از گارمین از فناوری‌های ناوبری متعدد می‌توانید این ساعت را در هر کجا و همه جا ببرید و راه بازگشت به خانه را پیدا کنید.

ما تمایل داریم از کلمه ساعت هوشمند برای توصیف فناوری پوشیدنی استفاده کنیم که دارای ویژگی‌های «هوشمند» مانند ردیابی فعالیت، اتصال بلوتوث و GPS است. این Garmin Instinct Solar «هوشمندی» در ساعت‌های هوشمند را به سطح جدیدی می‌برد. با استفاده از این ساعت نیازی نیست نگران عمر باتری باشید، زیرا دارای قابلیت شارژ خورشیدی بر اساس نور خورشید متغیر است.

گارمین-غریزه-خورشیدی

گارمین

همچنین: بهترین ساعت های هوشمند

نقد و بررسی: ساعت ورزشی مقاوم GPS با انرژی خورشیدی

ساعت های هوشمند به این قدرتمندی Garmin Instinct Solar، اغلب به فروش نروید. اگر می‌خواهید کسی را در این فصل تعطیلات غافلگیر کنید، یا به خودتان جایزه بدهید، اکنون زمان آن است که از معاملات دوشنبه سایبری نهایت استفاده را ببرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/smartwatch-cyber-monday-deals-2022-garmin-instinct-solar-for-100-off/#ftag=RSSbaffb68