قرارداد Sandisk: درایو دوگانه 128 گیگابایتی را با 71 درصد تخفیف دریافت کنید

سرعت یکی از بزرگ‌ترین عوامل است و دستگاه ذخیره‌سازی می‌تواند تا 150 مگابایت در ثانیه کار کند و چه از USB-C یا پلاگین USB-A استفاده کنید، سرعت پشتیبانی می‌شود. همچنین دارای یک برنامه اختصاصی Memory Zone برای کاربران اندروید است که به شما کمک می کند حافظه و محتوای دستگاه را مدیریت کنید.

این یک تخفیف بزرگ برای هر نوع فضای ذخیره‌سازی است، و برای هر نوع دستگاهی که روی آن کار می‌کنید، یک درج USB-C و USB-A دریافت خواهید کرد. هر دو قابل جمع شدن هستند و به شما وسیله ای می دهند که می تواند در جیب شلوار جین یا کیف کار شما قرار گیرد. همچنین با طیف گسترده ای از دستگاه ها، خواه کامپیوتر، تلفن یا تبلت سازگار است و می توانید به راحتی داده ها را بین آنها انتقال دهید. همچنین با پورت های USB 3.0 و USB 2.0 کار می کند.

مهم نیست که شما یک مدرسه قدیمی هستید یا فقط نیاز به انتقال فایل های خود دارید یا فقط برخی از اسناد را روی یک دستگاه فیزیکی نگه دارید، SanDisk Ultra Dual Drive با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود – و در حال حاضر موجود است فقط 17.50 دلار، یا 71٪ تخفیف قیمت خرده فروشی.

با 71 درصد تخفیف شما 42.49 دلار پس انداز خواهید کرد در این دستگاه ذخیره سازی مفید یک معامله دزدی است – و ما انتظار داریم که این مدت طولانی دوام نداشته باشد. حتماً امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا آن را دریافت کنید فقط 17.50 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/sandisk-dual-drive-storage-deal-promo-coupon-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

با 128 گیگابایت، می توانید انتظار داشته باشید که 7200 عکس، 320 دقیقه ویدیو، 8000 آهنگ را در خود جای دهد و همچنان 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی باقی مانده باشد که فضای ذخیره سازی کافی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای تحمل دماهای شدید با دمای عملیاتی تا 95 درجه و دمای ذخیره سازی تا 158 درجه طراحی شده است.