قرارداد Cyber ​​Monday 2022 هنوز در دسترس است: Ninja Air Fryer XL یک خرید فوری واقعی با 25٪ تخفیف است

برای به حداکثر رساندن میزان خوب پخت انواع غذاها، سرخ کن بادی دارای پنج تنظیم مختلف است: سرخ کردن در هوا، برشته در هوا، پخت، گرم کردن مجدد و آبگیری. این تنظیمات باعث می شود بدون هیچ گونه حدس و گمانی به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

همچنین: 12 ابزار آشپزخانه که هدایای عالی برای تعطیلات می سازند

اگر در سرخ‌کن بادی یک خوراکی خوش طعم می‌سازید، جای نگرانی نیست، سرخ‌کن بادی نینجا یک سبد نچسب دارد که تمیز کردن را به آسانی استفاده می‌کند. سرخ کن بادی دارای محدوده دمایی 105 درجه فارنهایت تا 400 درجه فارنهایت است که باعث می شود تا آنجا که فر می تواند بدون دردسر گرم کردن و روشن کردن کل فر برای مقادیر کمتر، قادر به پختن آن باشد.

Ninja AF150AMZ Air Fryer XL در مقابل پس زمینه سبز.

آمازون

سرخ کن بادی نینجا من یکی از وسایل آشپزخانه مورد علاقه من است، زیرا پخت غذا را سریع، راحت و بی دردسر می کند. چه در حال گرم کردن مقداری سیب زمینی سرخ کرده و چه در حال پختن یک سبد کامل بال، این سرخ کن بادی مطمئناً غذای شما را به کمال می پزد. این Ninja AF150AMZ Air Fryer XL دارای 5.5-qt. سبد برای پاسخگویی به تمام نیازهای میزبانی تعطیلات شما و تغذیه همه مهمانان شما. پاداش بزرگ — می‌توانید اکنون با 25 درصد تخفیف، یکی از تخفیف‌های Cyber ​​Monday را دریافت کنید.

علاوه بر آسان‌تر کردن زندگی شما در این فصل تعطیلات، سرخ‌کن هوا نیز می‌تواند یک هدیه عالی باشد. چه کسی در لیست خرید شما یک سرآشپز با تجربه باشد یا یک دانشجوی کالج که تازه کار آشپزی است، سرخ کن هوا مطمئناً نیازهای مختلف همه را برآورده می کند و پخت و پز را اندکی آسان تر می کند. این کمترین قیمتی است که ما دیده ایم Ninja AF150AMZ Air Fryer XL رها کنید، بنابراین اگر به خرید یکی فکر می‌کنید، می‌توانید همین الان از آن استفاده کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/kitchen-household/cyber-monday-deal-2022-ninja-airfryer-xl-sale/#ftag=RSSbaffb68