قرارداد چاپگر سه بعدی: Monoprice Cadet را به قیمت 127 دلار با کد دریافت کنید

پرینترهای سه بعدی می توانند به شما این امکان را بدهند که چیزهایی را به تخیل خود بسازید – و حتی بهتر است زمانی که مجبور نباشید نیمی از حقوق ماهانه خود را برای آن هزینه کنید. چنین است در مورد چاپگر سه بعدی Monoprice Cadet. در حال حاضر، 50 دلار تخفیف از قیمت اصلی 199 دلار دارد. با این حال، یک کد ویژه وجود دارد که می توانید با استفاده از آن قیمت فعلی را از 149 دلار به پایین بیاورید 127 دلار، 72 دلار برای شما صرفه جویی می کند.

چاپگر سه بعدی برای مبتدیانی که می خواهند نحوه کار با پرینت سه بعدی را بیاموزند عالی است و همچنین برای بچه های بزرگتر و نوجوانانی که علاقه مند به خلق آثار سه بعدی هستند عالی است. با در نظر گرفتن نیازهای آموزشی طراحی شده است، به طور کامل مونتاژ شده ارسال می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید و اتصال Wi-Fi را راه اندازی کنید و آماده شروع چاپ خواهید بود. همچنین با یک برنامه موبایل رایگان همراه است تا بتوانید تنظیمات را در صورت نیاز انجام دهید.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این چاپگر این است که با تسطیح خودکار همراه است، بنابراین نیازی به انجام تنظیمات تراز دستی نخواهید داشت. مساحت ساخت 100×105×100 میلی‌متر با وضوح 100 تا 300 میکرون را دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد تا با پروژه‌های کوچک شروع کنید. همچنین تنظیم امضای Bowden و سرعت چاپ سریع – تا 150 میلی متر در ثانیه را دریافت خواهید کرد.

برای دریافت این معامله، باید چاپگر سه بعدی با تخفیف را به سبد خرید خود اضافه کنید. از کد تبلیغاتی استفاده کنید EXTRAMILE15 برای دریافت 15 درصد تخفیف اضافی و 22 دلار دیگر در چاپگر سه بعدی صرفه جویی کنید. ما نمی دانیم که این معامله چقدر طول خواهد کشید، بنابراین اگر به دنبال خرید آن هستید، به شما توصیه می کنیم همین الان آن را ببندید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/monoprice-cadet-3d-printer-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68