قرارداد پهپاد: 45 دلار در پهپاد GPS F24 Pro Contixo صرفه جویی کنید

هواپیماهای بدون سرنشین یکی از جالب‌ترین ابزارهای جدیدی هستند که در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند – و اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه و امتحان کردن آن هستید، خوش شانس هستید. Wellbots کاهش قیمت از پهپاد GPS Contixo F24 Pro از 300 دلار به فقط 255 دلار، 45 دلار برای شما صرفه جویی می کند. برای شیرین کردن معامله، ما یک کد انحصاری برای صرفه جویی 5 درصدی برای شما داریم.

ما هم پوشش می دهیم معاملات جمعه سیاه اولیه اینجا در ZDNET، به این معنی که اگر می‌خواهید برای تعطیلات زودتر خرید کنید و پس‌انداز کنید، می‌توانید اگر به مرکز جمعه سیاه ما بروید، جایی که ما معاملات عمده محصولات اپل، جاروبرقی ربات و موارد دیگر را پیدا کرده‌ایم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/contixo-f24-pro-gps-drone-deal/#ftag=RSSbaffb68می توانید از کد استفاده کنید ZDNET5 به 5% تخفیف اضافی صرفه جویی کنید در این معامله بزرگ، هزینه را از برچسب قیمت 255 دلاری کاهش می دهد. این معامله بخشی از Wellbots اوایل جمعه سیاه است و صدها تخفیف برای علاقه مندان به فناوری ارائه می دهد.

Contixo F24 می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K UHD و 2.7K ضبط کند، بنابراین بدون توجه به اینکه عکس می‌گیرید یا صرفاً محتوای ویدیویی می‌گیرید، یک عکس عالی خواهید داشت. به غیر از دوربین ها، دارای ویژگی های فراوانی از جمله حالت های مداری تخصصی و دنبال کردن من است. به گرفتن سلفی علاقه دارید؟ شما می توانید با کنترل های ژست نیز.

می تواند تا 1700 فوت را تحمل کند و با فشار دادن کلید بازگشت روی صفحه کنترل به نقطه راه اندازی اولیه خود باز می گردد. قبل از اینکه نیاز به شارژ داشته باشد، آن را تا 30 دقیقه پرواز دهید. همچنین فوق العاده سبک وزن است و وزن آن تنها 1.14 پوند است.