قرارداد پهپاد هالووین: امتیاز Evo Nano+ را بگیرید و 190 دلار پس انداز کنید

Evo Nano+ یک پهپاد سبک وزن است که تنها 249 گرم وزن دارد که حمل آن را در هر مکانی آسان می کند. همچنین برای افزایش قابلیت حمل آن تا می شود. Nano+ می‌تواند با سنسور CMOS 1/1.28 اینچی که می‌تواند تا 50 مگاپیکسل عکس بگیرد، فیلم‌ها و تصاویر 4K بگیرد. دیافراگم دارای یک فیلتر رنگی RYYP با f/1.9 است تا مطمئن شود که هر تصویر مقدار مناسبی از نور را می گیرد.

اگر به دنبال بهترین انتخاب های ما هستید، لیست هواپیماهای بدون سرنشین ما را بررسی کنید. همچنین می‌توانید انتخاب‌های ما را برای بهترین پهپادهای نظارتی نیز بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/evo-nano-drone-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

با توجه به قیمت، این یکی از بهترین پهپادهای مقرون به صرفه در بازار است. این در واقع یکی از بهترین معاملاتی است که اخیراً روی یک پهپاد دیده ایم. امروز آن را با تنها 760 دلار به سبد خرید خود اضافه کنید.

پهپاد Autel Robotics Evo Nano+

Wellbots

پهپادها یکی از جالب‌ترین ابزارهای فناوری موجود در بازار در حال حاضر هستند. قیمت‌های آن‌ها می‌تواند هزاران نفر باشد — برخی از آنها بین پنج تا شش رقم قیمت دارند، بنابراین مشاهده یک معامله پهپاد همیشه روزم را روشن می‌کند. در حال حاضر، Autel Evo Nano + پهپاد 190 دلار کاهش یافته است، بنابراین می توانید آن را دریافت کنید فقط 760 دلار.

در حین استفاده نگران فوکوس کردن لنز دوربین نخواهید بود. این پهپاد دارای سیستم فوکوس خودکار PDAF و CDAF برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری است که عمر باتری 28 دقیقه‌ای را به حداکثر می‌رساند.