قرارداد ساعت هوشمند Cyber ​​Monday 2022: Google Pixel Watch برای اولین بار 50 دلار تخفیف دارد

این ساعت پیکسل به تازگی در ماه اکتبر در کنار پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در طول رویداد Made By Google، و در حال حاضر شاهد تخفیف نسبتاً چشمگیری در Best Buy برای Cyber ​​Monday است. ساعت Pixel-فقط Wi-Fi معمولاً 350 دلار است، اما می‌توانید آن را امروز با قیمت 300 دلار و در مجموع 50 دلار پس انداز کنید. با این حال، معامله امروز به پایان می رسد، بنابراین باید سریع عمل کنید.

طراحی گرد پیکسل واچ شیک و شیک است. این صفحه نمایش 41 میلی متری دارد و آخرین نسخه سیستم عامل Wear OS گوگل را اجرا می کند. Best Buy در حال حاضر همه گزینه های رنگی را برای بدنه و نوارهای فولادی ضد زنگ موجود دارد: Obsidian، Hazel، ذغال سنگ، و گچ. می‌توانید انتظار داشته باشید که با یک بار شارژ یک روز کامل از ساعت پیکسل استفاده کنید.

Pixel Watch با هر گوشی اندرویدی کار می‌کند، نه فقط با سری Pixel خود گوگل. علاوه بر قرار دادن دستیار Google، هشدارهای برنامه‌ها و حتی دستورالعمل‌های Google Maps روی مچ دست شما، Pixel Watch همچنین دارای یکپارچگی عمیق Fitbit برای همه ردیابی سلامت و تناسب اندام شما است.

مرور: گوگل پیکسل واچ سعی می کند اپل واچ اندروید باشد

همچنین: برترین معاملات Cyber ​​Monday در Best Buy

Google Pixel Watch در پس زمینه نئون

جیسون سیپریانی/ZDNET

این بدان معناست که تمام مراحل، خواب و تمرینات شما در برنامه Fitbit ظاهر می‌شود و از سال‌ها تخصص Fitbit برای ارائه بینش و اطلاعات در مورد فعالیت شما استفاده می‌کند.

من شخصاً Pixel Watch را هنگام آزمایش بسیار دوست داشتم. این ساعت به اندازه اپل واچ یا گلکسی واچ سامسونگ صیقلی نیست، اما گوگل به سرعت ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده و تجربه کلی را بهبود بخشیده است. اگر در مورد خرید یک ساعت هوشمند فکر کرده اید، شاید Fitbit خود را پشت سر بگذارید، این معامله در ساعت پیکسل بسیار وسوسه انگیز است


منبع: https://www.zdnet.com/article/cyber-monday-2022-smartwatch-deal-google-pixel-watch-sale/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: بهترین معاملات ساعت هوشمند Cyber ​​Monday