قرارداد ردیاب تناسب اندام Cyber ​​Monday 2022: Halo Band آمازون هنوز 50٪ تخفیف دارد

خرید باند 35 دلاری امروز همراه با یک دوره آزمایشی رایگان 6 ماهه عضویت Halo Band است که شامل مجموعه کاملی از ویژگی ها می شود. پس از آزمایش رایگان، عضویت به طور خودکار به 3.99 دلار در ماه تمدید می شود.

همچنین: مراقب سلامتی خود باشید: حلقه تناسب اندام Oura Ring Gen3 50 دلار تخفیف دارد

جدای از ساختار غیرمداخل آن، به نظر من بزرگترین دارایی گروه Halo این است که عمیقاً به سلامتی آن بپردازید تا بتوانید عادت خود را به همان ظرافت خود گروه بهبود دهید.

برای مثال، جدا از داده‌های خام قلب، خواب و ردیابی حرکت، باند به شما امکان می‌دهد BMI خود را اندازه‌گیری کنید، از برنامه‌هایی مانند فضای اصلی برای کاهش ضربان قلب بالاتر یا راحت تر به خواب رفتن و حتی نظارت بر شدت شدت در نقاط مختلف تمرین.

اگر در سال جدید به دنبال چیز کوچکی برای ایجاد تغییرات بزرگ در سلامت خود هستید، من از معامله Halo Band استفاده می‌کنم و کمتر از 50 دلار برای بهبود سلامت شما پرداخت می‌کنم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/cyber-monday-fitness-tracker-deal-2022-amazon-halo-band-sale/#ftag=RSSbaffb68

سازگار با برنامه‌هایی مانند کلاس‌های تناسب اندام SWEAT و OrangeTheory، می‌توانید از بند ضد تعریق به‌عنوان همراه تمرینی خود در لحظه استفاده کنید و از آمارهای فوری به‌عنوان مربی شخصی‌تان برای تعیین دقیق محل کاهش ضربان قلبتان استفاده کنید.

ویژگی مورد علاقه من، این گروه حتی صدای شما را ردیابی می کند و به شما می گوید که چگونه برای دیگران صدا دارید، حتی ارتباطات سالم تری را تقویت می کند. البته در صورت تمایل می توانید میکروفون را برای حفظ حریم خصوصی خاموش کنید.

همچنین: 12 بهترین پیشنهاد جمعه سیاه در iPad، iPad Pro و iPad Mini

تمام ویژگی‌های مختلف سلامتی، از مدیتیشن گرفته تا پیگیری خواب و تغذیه سالم در این بین، من را بیشتر علاقه مند می‌کند تا ببینم ضربان قلب کلی، انگیزه حرکت و کیفیت خواب من چگونه تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه، گروه مجهز است تا به راحتی بازخوردهای پرطرفدار را ارائه دهد.

گروه آمازون هالو

آمازون

همانطور که گفتم، چیزی که در مورد گروه دوست دارم تعهد آن است که شما جنبه های مختلف سلامتی را به طور ماهرانه در دستان خود بگیرید. گروه با همکاری با Whole Foods و Weight Watchers، به شما امکان دسترسی به بیش از 400 دستور غذا را برای راه‌های آسان برای ادغام یک رژیم غذایی سالم در روال خود می‌دهد.

اپل واچ برای همه نیست. در حالی که می خواهید پول نقدی را که به سختی به دست آورده اید در یک ساعت مد روز پس انداز کنید یا می خواهید از حجیم شدن مچ دست خود جلوگیری کنید، ممکن است برخی از مزایای ردیابی سلامت را بخواهید. گروه Halo آمازون بسیاری از ابزارهای مشابه حرکت، ضربان قلب و ردیابی خواب را ارائه می دهد، اما از طریق یک سیستم عامل ظریف تر و ظریف تر: یک نوار سبک وزن.