قرارداد جمعه سیاه AirPods Pro 2 2022: 50 دلار برای هدفون های جدید اپل صرفه جویی کنید

اما، این هدفون ها به طور خاص برای کسانی که نیاز به حذف نویز دارند، نیستند. این AirPods Pro 2 دارای سه حالت است: حذف نویز، شفافیت، و خاموش — یا گوش دادن عادی. حالت شفافیت به شما امکان می دهد بدون درآوردن هدفون از گوش خود، دنیای بیرون را بشنوید.

انجام کار در دفتر، دویدن بعد از ظهر، یا کار از خانه و جلوگیری از سر و صدا هرگز آسان تر از یک جفت نبوده است. AirPods Pro. همانطور که من این مقاله را تایپ می کنم، می توانید شرط ببندید که AirPods خود را برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود دارم. با قیمت ذکر شده 200 دلار، این نسل دوم ایرپاد پرو هرگز قیمتی به این پایین ندیده است.

همچنین: بهترین هدفون های حذف نویز

اینها AirPods 2 Pro از زمانی که در ماه سپتامبر برای فروش گذاشته شده اند، تخفیفی ندیده اند. اما، به لطف جمعه سیاه و فصل تعطیلات، می‌توانید این هدفون‌های حذف نویز را با کمترین قیمت دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/airpods-pro-2-black-friday-deal-cyber-monday-2022-sale/#ftag=RSSbaffb68حذف فعال نویز در این AirPods Pro بزرگترین پیشرفت نسبت به نسخه قبلی این هدفون ها با 2 برابر ANC بیشتر (حذف نویز فعال) است. این ایرپادها با تراشه جدید H2، صدایی تمیز و قدرتمند ارائه می‌کنند که عملکرد و عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

بررسی را بخوانید: AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro

جدیدترین AirPods Pro چند تغییر در قاب و همچنین هدفون دارد. این کیس دارای سوراخ‌های مختلفی در اطراف لبه‌های بیرونی است که دارای حلقه‌ای است تا بتوانید AirPods خود را به راحتی به بند خود متصل کنید، و همچنین سه سوراخ در پایین آن وجود دارد که به عنوان بلندگو برای کمک به “Find My” عمل می‌کند.

اسپیکر AirPods Pro 2 با درج بند در سمت راست.

کریستینا داربی/ZDNET